روز گذشته ، خبرنگار مشرق در محله باغ فیض ، به ابراز احساسات بسیجیان اسلامشهری برخورد. بسیجیانی که عاشقانه ، سپاس خود نسبت به سردار جبهه ی جهانی مستضعفین را ، با سادگی و بی آلایشی ، بر دیوار های اسلامشهر چسبانده بودند.
به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق ، پس از اظهارات نابخردانه یک مقامِ احمقِ یانکی ، درباره کشتن سردار قاسم سلیمانی ، جنجال فراوانی در رسانه های جهان درباره ایشان برپا شد. این جنجال برای غربی ها نتیجه خاصی در بر نداشت اما در ایرانِ اسلامی ، الگوی جدیدی از حماسه و مقاومت را در برابر همه بسیجیانی قرار داد که سودای نبرد با شیطانِ اکبر را در سر داشته و دارند. بسیجیانی که در هیاهوی فتنه های آخرالزمانی ، در پی اسوه هایی بودند که فارق از آلودگی های سیاسی و دنیاطلبانه، «عشق به جهاد و شهادت فی سبیل الله» در سیمایشان متجلی باشد و چه کسی بهتر از سردار پابرهنگان ، حاج قاسم سلیمانی.
روز گذشته ، خبر نگار مشرق ، که در پی تهیه خبری به منطقه اسلامشهر رفته بود ، در محله باغ فیض ، به ابراز احساسات بسیجیان اسلامشهری برخورد. بسیجیانی که عاشقانه ، سپاس خود نسبت به سردار جبهه ی جهانی مستضعفین را ، با سادگی و بی آلایشی ، بر دیوار های اسلامشهر چسبانده بودند. خبرنگار مشرق ، از این سپاسنامه های فقیرانه ، عکس هایی تهیه نمود و که امید است با انتشار آن ها ، ما نیز در اجرِ این بسیجیان اسلامشهری شریک گردیم.
عشقتان پاینده و صفایتان جاودانه باد فرزندانِ حضرت روح الله. بی شک حاج قاسم سلیمانی ، حاج حسن مقدم و هزاران سردار سپاهِ توحید ، که خواب را از دیدگان جهان خواران و سرسپردگان که به ستم و ظلم خویشتن اصرار می نمایند سلب نموده اند ، آیینه ی تمام نمای شور حسینیِ میلیون ها بسیجیِ پا در رکابی هستند که در انتظار اشاره ی مولای خود لحظه شماری می کنند تا جهان را برای شرک و طاغوت به جهنمی سوزان بدل سازند.

انشاءالله