روی یکی از این بیلبورها به نقل از یک کشیش مسیحی آمده است:" اگر امام حسین (ع) به ما تعلق داشت در هر قسمت زمین برایش یک پرچم و مناره برافراشته می کردیم و مردم را به مسیحیت دعوت می کردیم"
به گزارش مشرق به نقل از آتی، چندین بیلبورد در لندن به جملاتی در مورد شخصیت امام حسین (ع) از گفته افراد معروف اختصاص داده شده است. به نظر می آید شخصیت و قیام امام حسین(ع) برروی آنها تاثیر گذاشته است.
در این ایام سال همه ما از طبقات مختلف اجتماع به خاطر زنده نگه داشتن حقیقت و ارزشهای معنوی بشری در مراسم عزاداری امام حسین (ع) شرکت می کنیم. این عزاداری ها نشان از یک واقعیت و حقیقت محض است که ما در طول مدت ایام عزاداری شاهد یک همبستگی و اتحاد بزرگی بین تمام مردم هستیم.
همچنین ما در طول تاریخ شاهد نظر مثبت اشخاص معروف غیر مسلمان در رابطه با امام حسین(ع) بوده و هستیم. مانند بیلبوردهای که از جملات این افراد در مورد شخصیت امام حسین(ع) بیان شده است.

کشیش مسیحی- آنتونیو بارا
" اگر امام حسین (ع) به ما تعلق داشت در هر قسمت زمین برایش یک پرچم و مناره برافراشته می کردیم و مردم را به مسیحیت دعوت می کردیم"


چالز دیکنز - رمان نویس انگلیسی
" اگر حسین (ع) برای خواسته های دنیوی خویش جنگیده بود، من نمی فهمم چرا خواهر، همسر و فرزندانش را همراه خود برد. این نشان دهنده آن است که او فقط برای اسلام فداکاری کرده است"

توماس کارلایل- تاریخدان مشهور اسکاتلندی
"پیروزی حسین (ع)، با آنکه در اقلیت بود، مرا شگفت زده کرده است"

گاندی
" پیشرفت اسلام، متکی به شمشیر نبوده است، بلکه به فداکاری والای حسین(ع) بدست آمده است. من از او یاد گرفتم چطور پیروز شوم درحالی که مظلوم ستمدیده هستم"