یک منبع آگاه پزشکی در یکی از بیمارستان‌های بحرین تاکید کرد، اسنادی وجود دارد که ثابت می‌کند، رژیم آل‌خلیفه اقدام به ربودن اعضای بدن شهدای بحرینی می‌کنند.


به گزارش پایگاه خبری اسلام تایمز، یک منبع پزشکی در یکی از بیمارستان‌های بحرین تاکید کرد که نیروهای رژیم بحرین اقدام به ربودن اعضای بدن شهید "هاشم سعید" کردند که توسط نیروهای امنیتی این رژیم در جزیره ستره به شهادت رسید.
 
این منبع که نخواست به دلایل امنیتی نامش فاش شود، در تماس تلفنی با این پایگاه خبری گفت که پزشکان وابسته به سرویس اطلاعات و امنیت آل‌خلیفه پس از کالبد شکافی پیکر شهید هاشم سعید اقدام به سرقت اعضای بدن او کردند و برای اینکه بدن او حالت طبیعی خود را حفظ کند، آن را با پنبه پر کردند.  

این منبع پزشکی در ادامه افزود: بیمارستان‌هایی که مجروحان انقلاب به آنها منتقل می‌شوند، به دلیل استقرار نیروهای امنیتی در آنها به بازداشتگاه تبدیل شده است.
 
این پزشک بحرینی از سازمان‌های بین المللی و مدافع حقوق بشر خواست با تحت فشار قرار دادن رژیم آن را وادار به ترک سیاست‌های ضد بشری خود کنند.

وی تاکید کرد: که اسنادی وجود دارد که ثابت می‌کند، برخی از پزشکان وابسته به رژیم اقدام به سرقت اعضای بسیاری از شهدا کرده‌اند.