اطلاعات موثقی به دست آمد که دلالت بر بهره‌برداری نامشروع و گسترده رژیم متجاوز صهیونیست از امکانات،‌تسهیلات،‌ پوشش ها و نمایندگی‌های دیپلماتیک مستقر در خاک تعدادی از کشورهای غربی پرمدعا می‌باشد...
به گزارش مشرق ؛ متن اطلاعیه دوم وزارت اطلاعات در خصوص شناسایی و دستگیری تروریست های وابسته به رژیم صهیونیستی بدین شرح است:

به دنبال اطلاعیه مورخ 91/1/22 این وزارتخانه در خصوص بازداشت تعدادی از جاسوسان و تروریست‌های وابسته به رژیم اشغالگر قدس،‌ بخش دیگری از اطلاعات تکمیلی را به استحضار ملت شریف ایران می رساند.

1-در این راستا تاکنون بیش از 15 نفر از عوامل عملیاتی و پشتیبانی اعم از دارندگان شناسنامه ایرانی و اتباع بیگانه دستگیر شده ‌اند.

2-تعدادی از تروریست‌ها با مشاهده اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) بر بسیاری از جزئیات سناریوی طراحی شده توسط موساد،‌لب به سخن گشوده و ضمن اعتراف صریح پیرامون ماموریت‌هایی که به عهده آنها گذاشته شده،‌ابعاد دیگری از «ماموریت شیطانی» خود را بازگو نموده‌اند.

3- از جمله ماموریت‌هایی که بازداشت شدگان به عهده داشته اند،‌شناسایی و ترور یکی از متخصصان کشورمان بوده است که با عنایت الهی کلیه عناصر مرتبط با این ماموریت تروریستی دستگیر شده و کلیه تجهیزات همراه آنها کشف و ضبط گردیده است. 

4- بمب‌گذاری در برخی تاسیسات زیربنایی کشور،‌ ماموریت دیگر تعدادی از بازداشت شدگان بوده است که ضمن شناسایی و دستگیری هسته‌های عملیاتی آنان، محموله‌های آماده انفجار که در پوشش ابزار آلات فنی و به شکل کاملا حرفه ای ساخته شده،‌کشف و ضبط گردیده و دستگاه های ذیربط نیز در جریان مقاصد شوم دشمن صهیونیستی قرار داشته‌اند.

5- از دیگر اطلاعات واصله،‌آگاهی یافتن از قصد دشمن برای انجام یکی از عملیاتهای تروریستی مورد نظر،‌در روز 21 بهمن ماه سال گذشته بوده است.

انتخاب چنین روزی که بیانگر عمق دشمنی و رذالت رژیم منفور صهیونیستی نسبت به ملت شریف ایران است،‌ در چارچوب یک پروژه عملیات روانی و به منظور تحت الشعاع قرار دادن یوم الله 22 بهمن،‌ راهپیمایی های سراسری و با شکوه ملت سرافراز ایران صورت گرفته بود.

6-در خلال جمع آوری‌های گسترده اطلاعاتی که منجر به شناسایی تیم های تروریستی وابسته به رژیم صهیونیستی گردید،‌اطلاعات موثقی به دست آمد که دلالت بر بهره‌برداری نامشروع و گسترده رژیم متجاوز صهیونیست از امکانات،‌تسهیلات،‌ پوشش ها و نمایندگی‌های دیپلماتیک مستقر در خاک تعدادی از کشورهای غربی پرمدعا می‌باشد.

مستندات رسوایی مدعیان دروغین حفظ امنیت بین الملل و حقوق بشر که در واقع  حامیان اصلی تروریزم بین الملل هستند،‌پس از رفع  محذورهای امنیتی و امنیتی افشا خواهد گردید.

همچنین یک پایگاه جاسوسی - عملیاتی در یک اقلیم همجوار شناسایی و مستندسازی گردیده است.

استقرار پرحجم سرویس موساد و بهره برداری مستقیم از آن منطقه علیه اتباع،‌ امنیت و منافع جمهوری اسلامی ایران از مجاری ذیربط پیگیری خواهد شد.

سربازان گمنام امام زمان (عج) ضمن تجدید عهد با آرمان‌های مقدس شهیدان انقلاب اسلامی و بویژه دانشمندان شهید عرصه علم و تکنولوژی کشورمان،‌از ملت شریف ایران مصرانه استدعا دارند در دعاهای خویش،‌فرزندان مجاهد، گمنام و خاموش خود را همواره مورد عنایت قرار دهند.