یکی از لیدرهای جریان انحرافی در تلاش است یکی از مدیران میراث فرهنگی را بر خلاف نظر مراجع ذیصلاح، به مجموعه ریاست جمهوری منتقل کند.
به گزارش خبرنگار سیاسی مشرق، درحالی که قانون استخدام کشوری تصریح دارد هیچ مدیری حق تصدی سرپرستی یک مجموعه را بیش از 6 ماه ندارد، یکی از مدیران میراث فرهنگی 16 ماه است سرپرستی این اداره در استانی مهم را عهده‌دار است.

این فرد 35 ساله که به عنوان نیروی قراردادی کار معین با سازمان میراث فرهنگی و گردشگری همکاری داشته، به دلیل ارتباط نزدیک با یکی از لیدرهای جریان انحرافی به پست مدیریت رسیده است.

وی آبان ماه سال گذشته به اسپانیا و اسفند ماه سال گذشته نیز به آلمان سفر کرده بود و در هفته گردشگری سال جاری که باید به روال معمول در محل مأموریت خود حضور می داشت و برنامه‌های سازمان میراث فرهنگی را پیگیری می کرد، در ژاپن به سر می برد.

مدیر مذکور سال گذشته با مشاوره یک زن ایرانی مقیم آمریکا، با هزینه 13 میلیونی طرح گردشگردی شبانه در ... را اجرا کرد که به دلیل انتشار پوستر نامناسب و بروز برخی مسائل حاشیه ای از نهادهای نظارتی تذکر گرفت و برای کاهش تبعات این اقدام تامل برانگیز، مجبور شد مسئول روابط عمومی خود را عزل کند.

ترفند نامبرده برای گریز از عواقب مدیریت غیر قانونی اش بر مجموعه میراث فرهنگی و گردشگری استان بزرگ محل خدمتش هم جالب توجه است؛ در حال حاضر نامه‌های رسمی مربوط به این اداره، توسط یکی از معاونین مدیر کل امضاء می شود!

اواخر سال 89 مراجع ذیصلاح بر لزوم برکناری نامبرده تأکید و او را به دلیل تخلفات عدیده و سوءسابقه، فاقد صلاحیت تصدی پست مدیریتی معرفی کردند اما پس از تصمیم مسئولان سازمان میراث فرهنگ به برکناری این فرد، شنیده‌ها از احتمال واگذاری مسئولیتی در نهاد ریاست جمهوری به وی حکایت دارد.



برچسب ها : بین الملل  ,