آخرین اخبار دریافتی رجانیوز از بهبود شرایط جسمانی حاج محمود کریمی ذاکر اهل بیت (علیهم السلام) و ترخیص وی از بیمارستان حکایت دارد.

به گزارش رجانیوز، در حالی که صبح امروز اخباری مبنی بر جراحت شدید حاج محمود کریمی بر اثر سانحه رانندگی منتشر شد، پیگیری‌های خبرنگار ما حاکی از آن است که جراحت این مداح اهل بیت (علیهم السلام) چندان جدی نبوده به نحوی که وی از بیمارستان ترخیص شده و در حال حاضر در منزل تحت مداوا قرار گرفته است.
این گزارش می‌افزاید، حاج محمود کریمی، چهارشنبه شب گذشته در حالیکه در بزرگراه شهید صدر با موتور سیکلت شخصی مشغول رانندگی بوده است، دچار سانحه رانندگی شده است که بر اثر این سانحه، استخوان‌های پهلوی وی دچار آسیب‌دیدگی شده‌اند.
کریمی پس از انتقال به بیمارستان به مدت یک شب تحت نظر پزشکان قرار داشته و پس از آن به منزل انتقال یافته است و اکنون در منزل تحت مداوا قرار گرفته و حال عمومی وی خوب توصیف می‌شود.
این در حالی است که بر خلاف اخبار منتشر شده ، برنامه‌های این مداح دل‌سوخته و خوش ذوق اهل بیت علیهم السلام در ایام محرم و صفر برقرار خواهد بود.
در همین حال سایت فطرس نیز که برنامه‌های محمود کریمی را پوشش می‌دهد، با انتشار خبری، از برقراری برنامه‌های کریمی در ایام عزاداری سالار شهیدان خبر داده است.