معترضین ضدسرمایه‌داری در شهر واشنگتن دی.سی دفتر یک سناتور جمهوری‌خواه را به تسخیر خود درآوردند.
به گزارش مشرق، فارس به نقل از راوستوری نوشت: معترضین ضدسرمایه‌داری در شهر واشنگتن دی.سی دفتر یک سناتور جمهوری‌خواه را به تسخیر خود درآوردند.

بنابراین گزارش، حدود 20 نفر از فقرای آمریکایی که مدت‌هاست با بیکاری دست و پنجه نرم می‌کنند روز پنج‌شنبه هفته گذشته با حمله به دفتر سناتور "میچ مک‌کونل" دفتر وی را برای مدتی در اختیار خود گرفتند. هدف از این اقدام رساندن صدای فقرا به این سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی بود.

به نوشته راوستوری، گروهی از دست‌یاران مک‌کونل ابراز آمادگی کردند تا با معترضین دیدار کنند اما آنان تاکید کردند که تنها خواستار دیدار چهره به چهره با سناتور مزبور هستند.

یکی از معترضین به نام آدامز اظهار داشت: "ما اینجا می‌مانیم تا با مک‌کونل دیدار کنیم. مردمی که اینجا هستند سختی‌های فراوانی را تحمل کرده‌اند چرا که نتوانسته‌اند شغلی بیابند و ما فکر می‌کنیم که سناتور باید در خصوص مشکلات ما مطالبی را بشنود."

یکی دیگر از معترضین به نام "آندره هنسون" اظهار داشت که یک‌سال است که نتوانسته شغلی بیابد و به این خاطر آن‌قدر می‌ماند تا با سناتور مک‌کونل دیدار کند.

در جریان این اقدام اعتراض‌آمیز گروهی از حامیان اشغال‌کنندگان دفتر سناتور آمریکایی نیز برای معترضین غذای رایگان تهیه کرده و در اختیار آنان نهادند.

مک‌کونل سرانجام نیز حاضر به دیدار با معترضین نشد و معترضین نیز ساعت 6 بعدازظهر و همزمان با ساعت همیشگی تعطیلی دفتر از محل خارج شدند.