سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :12
بازدید دیروز :27
کل بازدید :300038
تعداد کل یاد داشت ها : 620
آخرین بازدید : 103/1/30    ساعت : 3:52 ع
درباره وبلاگ
لینک دوستان
ویرایش
ابر برچسب ها
ویرایش
امکانات دیگر

 

خبرنگار خارجی از سرلشگر جعفری می پرسد: اگر هواپیمای اسرائیلی وارد خاک ایران شود و 10 بمب خود را بر روی شهر شما بریزد با چه می خواهید این هواپیما را منهدم کنید؟



سرلشکر جعفری نیز در پاسخ می گوید: مهم نیست هواپیما چند عدد بمب و کجا می ریزد؛ مهم این است که موقع برگشت این هواپیما، اسرائیلی وجود نخواهد داشت که در آن فرود بیاید...
.


      


      
و حال جمله: "انرژی هسته ای را به جان خریدیم ، به نان نفروشید" معنا پیدا کرد و دهان خیلی از کسانی را که به منتقدین این عمل ، انگ افراطی بودن را می زدند بسته شد . . .

اگر قبلا در گفتن "مرگ بر آمریکا" کمی تردید داشتیم ، حال با اعتقاد کامل و ایمان قلبی با تمام جدیت فریاد می زنیم "مرگ بر آمریکا" ؛

آمریکایی که در هر یک از جنایات صورت گرفته در ایران ، دخالت و اغلب رهبری این جنایات را بر عهده داشته است . . .
می توان از اعمال انجام شده این جنایتکاران در طول این چند روزه که شاهد بودید ، به تدبیر و بصیرت رهبری پی برد که ایشان در جمع دانش آموزان و دانشجویان در روز 92/8/12 فرمودند:

اگر یک روزى هم مسئله‌ى هسته‌اى حل شد - فرض کنید جمهورى اسلامى عقب‌نشینى کرد؛ همان‌که آن‌ها می‌خواهند - خیال نکنید مسئله تمام خواهد شد؛ نه، ده بهانه‌ى دیگر را به‌تدریج پیش می‌کشند: چرا شما موشک دارید؟ چرا هواپیماى بدون سرنشین دارید؟ چرا با رژیم صهیونیستى بدید؟ چرا رژیم صهیونیستى را به رسمیّت نمى‌شناسید؟ چرا از مقاومت در منطقه‌ى به قول خودشان خاورمیانه حمایت می‌کنید؟ و چرا؟ و چرا؟ و چرا؟ مسئله این نیست که اینها سرِ قضیّه‌ى هسته‌اى با جمهورى اسلامى اختلاف پیدا کرده باشند؛ نه، تحریم آمریکا از اوّل انقلاب شروع شد، روزبه‌روز هم بیشتر شده است، تا امروز که خب به نقطه‌ى بالایى رسیده. 

بعد از اهانت وندی شرمن این بار نوبت به «دیوید کوهن» معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا می رسد که در مقاله خود چنین می نویسد : «ایران را با تحریم‌ها در باتلاق فرو خواهیم برد»!

بهتر است جناب آقای دیوید کوهن شما بروید بدهی 18 تریلیاردی خود را بپردازید که همچنان در حال افزایش است و شما را در باتلاقی فرو برده است که به همین راحتی نمی توانید از آن خارج شوید و سپس در مورد ایران چنین اظهاراتی کنید . . .

یکی از دوستان چنین مذاکرات ژنو را تحلیل کرده بودند :"خوردن یک لگد از عقب ، خودش یک گام به جلو است!!" ...

بعد از همه این اتفاقات باید به این نتیجه برسیم که "مقاومت ، رمز پیروزی است " ؛ این نظر شخصی بنده نیست ، این را تاریخ اثبات کرده است . . .
پ.ن : پرنده به دانه های روی دام خیره بود ، که چگونه بمیرد ؛ گرسنه و آزاد یا سیر و اسیر ؟

      

 

آن‌ چه که شما (مدیران و دانشمندان هسته ای) انجام می‌دهید و به خاطر آن مورد تهدید قرار گرفتید و با تمام توان از آن دفاع می‌کنید فقط دفاع از حق هسته‌یی کشور نیست؛ بلکه دفاع از تمامی حقوق یک ملت است در واقع خاکریز اول حق هسته‌یی است، لذا آنها تلاش می‌کنند که خاکریز اول را بشکنند زیرا ورود به این عرصه باعث می‌شود که بتوانند به همه‌ حقوق ملت کشورمان تعرض کنند.


      
دستگاه‌ های دولتی رژیم آل سعود با انداختن نسخه‌ هایی از کلام وحی در مجاری فاضلاب استان "طائف" این کشور، قرآن کریم را مورد اهانت قرار دادند.
به گزارش مشرق به نقل از شیعه آنلاین، اخبار رسیده از عربستان سعودی حاکی از آن است که یک بار دیگر قرآن کریم در سرزمین وهابیت مظلوم واقع شده و مورد هتک حرمت قرار گرفت.

گفته می شود دستگاه‌ های دولتی رژیم آل سعود با انداختن نسخه‌ هایی از کلام وحی در مجاری فاضلاب استان "طائف" قرآن کریم را مورد اهانت قرار دادند.


در همین راستا یک مقام مسئول در کمیته موسوم به "امر به معروف و نهی از منکر" عربستان گفت: یکی از دانش ‌آموزان منطقه، در بازگشت به منزل این قرآن ‌ها را مشاهده کرده و پدرش را در جریان قرار داد، او نیز مسأله را به گشت‌های امنیتی ابلاغ کرد.

قابل ذکر است، انگیزه این اقدام هنوز مشخص نشده، اما به نظر می رسد در کشوری که سردمداران آن مدعی هستند که کشورشان مهد قرآن کریم است، اینگونه اقدامات ضد ارزشی، می تواند ناشی از فرهنگ سازی نادرست باشد.

توهین به قرآن در عربستان تازگی ندارد و پیش ‌تر نیز مسئولان زندان سیاسی «الحائر» این کشور به نسخه‌ هایی از کلام وحی اهانت کردند که تظاهرات شهروندان سعودی را در پی داشت.

شایان ذکر است، تصویر این هتک حرمت به سرعت در فضای مجازی و سایت های اجتماعی منتشر شد و با خشم و انتقاد شدید کاربران اینترنتی مواجه شد و بسیاری آنان سیاست های افراطی و وهابی آل سعود را علت اینگونه اقدامات دانستند.

      


فُحش اگر بدهند آزادیِ بیان است
جواب اگر بِدَهی بی فرهنگی ست!!!

سوال اگر بِکُنند آزاد اندیشند
سوال اگر بکنی تفتیشِ عقاید است!!!

تهمت اگر بزنند در جستجوی حقیقتند
جواب اگر بدهی بی جنبه ای!!!

اگر تهدیدت کنند دفاع کرده اند
اگر از عقایدت دفاع کنی خشونت طلبی!!

سلامتی حـــــزب الله و همه بچه حـــــزب اللهی ها...........

لبیــک یــا حسیـــن (ع) 


      


      


خداى متعال وعده‌ى پیــروزىِ بــدون حرکت بــه هیچ کس نداده است.
صِرف مؤمن بــودن هم کافى نیست ، مجاهدت لازم است ،
صبــر لازم است ، ایــن حرف پیغمبران است بــه مخالفانشان 
ما ایستــادگى میکنیم. پیغمبــران ایستادگى کردنــد.
امروز منطق پیغمبــران با آن همه سرکوبــى که علیه آنها انجام گرفتــه
است، منطق همه‌گیــر دنیاست. حرف پیغمبــران پیــش رفت ،
منطق فرعونیــان پیــش نرفت. ایــن حرکت و ایــن جهت گیــرى ،
روز بــه‌ روز هم بیشتــر خواهد شد. صبــر لازم است، ایستــادگى
لازم است. ملت ما ایــن ایستــادگى را از خود نشان داد.


      

 

مسئله خیلی ساده است!
اونقدر ساده که حتی این دختر کوچولوی آمریکایی هم اون رو می دونه!
جنگ بچه ها را می کشد!

ولی ظاهراً همین موضوع ساده رو سیاستمداران آمریکا نمی فهمند!!!
عجیب نیست؟؟

آقایان!
خانم ها!
اعضای کنگره آمریکا!

جنگ!
کودکان را می کشد!

اشتباه نکنید! چیزی که روی سر دختر بچه تصویر دوم مشاهده می کنید، گل سر نیست! بانداژ خونی است! دست پخت سرباز-فرشتگان آمریکا ست!
لغت نامه:
سرباز فرشتگان عنوانی است که در آگهی های جذب سرباز در آمریکا مشاهده می کنید! سربازانی که قرار است فرشته نجات بشریت باشند ولی در واقع تبدیل می شوند به شیاطین مرگ!

منبع:من یک ایرانی مسلمانم


      


      
<      1   2   3   4      >