سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :4
بازدید دیروز :93
کل بازدید :300309
تعداد کل یاد داشت ها : 620
آخرین بازدید : 103/2/7    ساعت : 12:55 ص
درباره وبلاگ
لینک دوستان
ویرایش
ابر برچسب ها
ویرایش
امکانات دیگر

همزیستی مسالمت آمیز درندگان سیاسی

پرده ی اول (تیرماه 84): "نه" مردم به جریانات جواب پس داده ی سیاسی
اگر به حافظه ی تاریخی مان رجوع کرده و موشکافانه انتخابات 84 را تحلیل کنیم، به خوبی در می یابیم که این احمدی نژاد نبود که رأی مردم را به دست آورد...

ادامه مطلب...
      

بنابر افسانه های کهن پارسی، سالها پیش از میلاد حضرت عیسی مسیح، پیرمردی جاودان عُمر بنام «گُشتاسب» معروف به پدرِ دادرس در مملکت آریا زندگی می نمود که از حیث عدالت پیشگی شهره ی آفاق بوده و مداوم به دادرسیِ یتیمان و مساکین اشتغال داشته و همواره در خورجین مرکبِ خویش هدایایی از برای شاد نمودنِ خردسالان به همراه داشت تا در موقع مناسب و یا شب هنگام در غفلت اهالی، این هدایا را به ایشان داده و قلب کوچک این خردسالان و یتیمان را مرهمی باشد. چندی پس از فتح سرزمین آریا به دست اَلِکساندرِ رومی، وی که از برای زدودن فقر و محرومیت های ناشی از جنگ و نزاع به سرتاسر مملکت سفر می نمود، پس از شنیدنِ آوازه ی ستم پیشگی حکّام و والیان و مظلومیت اهالیِ دیار فارس و از برای مسرور نمودن قلوب مستضعفین و ایتام و نونهالان آن دیار راهیِ ملوک الطوایف فارس گردید.
مع الأسف در بدایت ورود به دیار فارس این مرد دادرس به خطا به محله ی ساحران و رَمّالانِ قوم بنی اسراییل که در آن دیار ساکن بودند و سرمایه دارانِ کاخ ساز درآمد. آن اهریمن صفتانِ شیّاد که اکسیر عشق این پیر فرزانه را خطری بس عظیم از برای سلطه ی خویش بر قلب و جهل مساکین و اهالیِ دیار احساس می نمودند و عن قریب طلسم بی غیرتی و ستم پیشگی و ستم پذیری شان بر مردم ولایت را در حال شکستن به دست با کفایتِ این مرد بزرگ می دیدند، از بهر چاره اندیشی تمام قوای اهریمنیِ خویش را تجمیع کرده و در فرصتی مناسب

ادامه مطلب...
      

...امروز راز سر به مُهرِ   گناهکارانِ عرصه ی فرهنگ و هنر و سینما رو به رسوایی نهاده و باید فریاد های دربند رهاشود. باید بدون هفت ها دیوار برلینِ بی تعهدی را شکست و دهلیز قلبمان به سمت آسمان شهامت باز شود و عقاب غیرت به پرواز در آید و همه ی حقایق تحریف شده ی تاریخ استرداد شود.
نمی دانم روزی می رسد که امثال اصغرها به جای حضور در مراسم سراسر لهو و لعب اُسکار و مصافحه با مِی نوشان اجنبی و فیلم سازانی که برای نیمه ی پایینی بدن انسان فیلم می سازند، صدای ناله ی اصغر شش ماهه را بشنوند و فرهادی ها به جای دست دادن با نسوان بازیگر غربی، دست بر تیشه برده، فساد را از سینما بزدایند؟
آیا روزی می رسد که گلشیفته ها خودشیفتگی را کنار گذاشته دوباره لباس بر تن کنند و مثل مادر شوند؟ یا روزی می رسد که پگاه های دربند، از حصار دنیای کوچکان خارج شده و به جای موزون کردن آهنگ غربی ها ساز همدلی کوک کرده، چونان کاوه آهنگر علمدار مبارزه با کفر و بی عدالتی و حقوق بشر غربی شوند؟ آیا می شود به جای سینمایی شدن اسلام روزی سینمای اسلامی ببینیم؟
و شاید انتظار گزافی است از این قرتی ها  که پرچم دار صدور انقلاب و اسلام ناب شوند، که عاشقی شیوه ی رِندان بلاکش است...

ادامه مطلب...
      

کاندیدای جبهه پایداری محوری‌ترین برنامه برای دولت یازدهم را عدالت عنوان کرد و گفت: عدالت یک هدف میانه و ترویج مبانی اسلامی در حکومت دینی هدف اصلی است.
به گزارش مشرق، کامران باقری لنکرانی کاندیدای جبهه پایداری صبح امروز پنجشنبه در حاشیه کنگره کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در دانشگاه تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اقتصاد، سیاست ‌خارجی و فرهنگ مهم‌ترین مسائلی است که باید در دولت یازدهم به آنها توجه داشت.

کاندیدای جبهه پایداری محوری‌ترین برنامه برای دولت یازدهم را عدالت عنوان کرد و گفت: عدالت یک هدف میانه و ترویج مبانی اسلامی در حکومت دینی هدف اصلی است.

لنکرانی با بیان اینکه مردم به صورت دغدغه‌مند به مسائل نگاه می‌کنند و مطالبه آنها از نامزدها برنامه‌محوری و توجه به ظرفیت کشور است، تصریح کرد: برخی حرکات سیاسی با مردم‌سالاری دینی در تضاد است. اگر برخی نامزدها از اول کاندیدا شوند اما به نفع کسی کنار بروند، شفافیت نیست و هر کسی که در خود ظرفیتی می‌بیند باید خود را به رأی مردم عرضه کند.

نامزد جبهه پایداری در انتخابات یازدهم با بیان اینکه تا زمان انتخابات 50 روز باقی مانده، اظهار داشت: ما مخالف ورود زودهنگام به انتخابات بودیم؛ از این رو بنده در دیرترین زمان اعلام کاندیداتوری کردم.

لنکرانی مهم‌ترین چالش پیش رو را عدم توجه به جهت‌گیری‌ها در برابر مشکلات روزمره دانست و ادامه داد: باید بین آرمان‌گرایی و واقعی‌گرایی ما همسویی ایجاد شود و مطالبه نظام مردم‌سالار دینی از مدیریت کلان همین نکته است.

نامزد جبهه پایداری در خصوص تداوم حضورش در صحنه انتخابات و ائتلاف با سایر نامزدهای اصولگرا، اظهار داشت: اگر کسی خود را اصلح می‌داند باید صحنه بیاید اما ائتلاف یعنی در این موضوع تردید داریم.

لنکرانی بر همین اساس خاطر نشان کرد: اگر کاندیداهای دیگری به صحنه بیایند که اصلح از من باشند، کنار می‌روم اما در حال حاضر با وجود کاندیداهای فعلی تردیدی برای ماندن در صحنه انتخابات ندارم.
منبع:مشرق نیوز


      

در حالی که تا عصر روز گذشته نامزدی کامران باقری لنکرانی از سو ی جبهه پایداری مسجل شده بود این خبر در آخرین ساعات شب گذشته تکذیب شد.

 سایت اصولگرای افکارنیوز نوشت: چنان‌که گفته می شود سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی که تاکنون علی رغم اصرار اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری از پذیرفتن کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری استنکاف می کرده است در آخرین دیدار اعضای این شورا با وی برای نخستین بار پذیرفته که کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شود.

 
به نوشته این سایت خبری? استدلال اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری برای اصرار به جلیلی محبوبیت وی در میان هواداران جبهه و نیز سایر اقشار جامعه بوده است زیرا آنان معتقد هستند جلیلی در مذاکرات هسته ای توانسته است از حق مسلم مردم ایران در برابر 1+5 به خوبی دفاع کند و کارنامه وی نیز حاکی از ساده زیستی است و پیروی از ولایت امر است.
 
افکار همچنین اعلام کرده است که بنابر اخبار رسیده از منابع آگاه احتمالاً طی هفته آینده در مراسمی با حضور شخصیت های برجسته جبهه پایداری سعید جلیلی رسماً به عنوان کاندیدای نهایی این جبهه برای شرکت در رقابت های انتخابات ریاست جمهری سال آینده معرفی خواهد شد.

تکمیلی:
شنیده‎های خبرنگار رجانیوز حاکی از افزایش احتمال حضور دبیر شورای عالی امنیت ملی به این عرصه حساس است.

به گزارش رجانیوز، در همین زمینه سعید جلیلی از برخی نخبگان دعوت کرده تا به تنظیم برنامه‎های مورد اشاره او  برای اداره کشور، وی را در این باره همراهی کنند.

جلیلی هم چنین در گفتگو با برخی از چهره‎های انقلابی که پیش از این در جلسات خصوصی بر کاندیداتوری وی پافشاری کرده‎اند، احتمال حضور خود را منتفی ندانسته است.

یکی از نزدیکان سعید جلیلی در مصاحبه با تریبون مستضعفین گفت: «با دعوت‌های مکرری که از سوی نخبگان مردمی و دانشجویان از دکتر جلیلی شده است ایشان در حال بررسی این مساله هستند و احتمال نامزدی وی شدت بیشتری یافته است.»

وی با تکذیب شایعات عدم کاندیداتوری جلیلی، تأکید کرد: «دکتر جلیلی پیگیری تکالیف محوله به خویش در شورای امنیت ملی را نسبت به شرکت در دعواهای سیاسی و حزبی در اولویت می‌داند و حاضر نیست در پازل دعوا بر سر قدرت و احساس تکلیف های متعدد برای حضور در صحنه بازی کند.»

 

او با اشاره به شرایط کشور و اجماع کم سابقه خیل کثیری از نخبگان سیاسی، فرهنگی و اقتصادی بر دکتر جلیلی گفت: «دکتر جلیلی ناگزیر به حضور در صحنه خواهد بود.»


 


      
<      1   2