سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :32
کل بازدید :300094
تعداد کل یاد داشت ها : 620
آخرین بازدید : 103/2/1    ساعت : 1:14 ص
درباره وبلاگ
لینک دوستان
ویرایش
ابر برچسب ها
ویرایش
امکانات دیگر

 

در آستانه پایان سال جاری، پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب طی ابتکار جالبی از مخاطبان خود خواسته است مهمترین و به یادماندنی‌ترین جمله رهبر انقلاب در سال 90را ارسال کنند تا در صفحه ای مربوط به این موضوع در این پایگاه منتشر شود.

 

به گزارش خبرنگار سیاسی «خبرگزاری دانشجو»، در آستانه پایان سال جاری، پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب طی ابتکار جالبی از مخاطبان خود خواسته است مهمترین و به یادماندنی‌ترین جمله رهبر انقلاب در سال 90را ارسال کنند تا در صفحه ای مربوط به این موضوع در این پایگاه منتشر شود.
در فراخوان مربوط به این موضوع آمده است: در سالی که گذشت بیش از 60 صفحه از صفحات پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب به متن سخنان و پیام‌های ایشان اختصاص پیدا کرد و مرور این سخنان می‌تواند نکات و زوایای جدیدی از این سخنان و پیام‌ها را پدیدار کند. اگر شما نظراتتان را درباره مهم‌ترین و به یادماندنی‌ترین جمله رهبر انقلاب در سال 90 بیان کنید، نتیجه‌ی این ابراز نظرها، جالب توجه و حاوی نکات ارزشمندی خواهد بود.
 
علاقمندان می توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری به آدری farsi.khamenei.ir مراجعه نموده و نظر خود را اعلام کنند.
منبع:snn.ir

 


      

 

اموال محمود رضا خاوری و همسرش توقیف شد.


یک مقام مسئول با ابلاغ بخشنامه ای، دستور داده اولا محمودرضا خاوری و همسر وی ممنوع المعامله شده و حق انتقال اموال خود را به فرد دیگری نخواهند داشت و ثانیا برخی املاک شناسایی شده در تهران که به نام این دو نفر است نیز توقیف می شوند.

پس از فرار خاوری مدیرعامل سابق بانک ملی از کشور، یک مقام مسئول با ابلاغ بخشنامه ای، دستور داده اولا محمدرضا خاوری و همسر وی ممنوع المعامله شده و حق انتقال اموال خود را به فرد دیگری نخواهند داشت و ثانیا برخی املاک شناسایی شده در تهران که به نام این دو نفر است نیز توقیف می شوند.

منبع:پایگاه خبری تحلیلی غریو


      

به دنبال انتشار خبر ضرب و شتم یک روحانی در شیراز از سوی اراذل و اوباش که در سایت‌های مختلف خبری منتشر شد، نیروی انتظامی استان فارس وقوع این حادثه در شیراز را تکذیب کرد.


به دنبال درج خبر حمله چند نفر از اراذل و اوباش به حجت‌الاسلام سعید خیراندیش، سخنران اخلاق هیئت امام حسن مجتبی (ع) دانشگاه شیراز، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، با ارسال نامه‌ای به دفاتر خبرگزاری‌ها وقوع این حادثه را در شیراز غیر واقعی خواند و آنرا تکذیب کرد.

نیروی انتظامی همچنین در این نامه خواستار دراختیار گذاردن اطلاعات و مستندات لازم درباره حادثه ادعایی شده است.

حجت‌الاسلام سعید خیراندیش با تایید مجدد حمله اراذل و اوباش و ضرب و شتم شدید وی از سوی آنان، وقوع این حادثه را در نقطه‌ای غیر از شیراز ذکر کرد و گفت که این موضوع به نیروی انتظامی این استان مرتبط نیست و لازم بود موضوع از تهران پیگیری می‌شد.


      

رئیس جمهور آمریکا شب گذشه در سخنانی با تاکید بر اینکه برنامه هسته ای ایران تهدیدی علیه هیچ کشوری نیست خواستار آغاز فوری مذاکرات 1+5 با تهران شد.
به گزارش مشرق به نقل از مهر، "باراک اوباما" که شب گذشته نخستین کنفرانس خبری خود را در پنج ماه اخیر در کاخ سفید برگزار می کرد با بیان این مطلب در ادامه با انتقاد از اظهارت نامزدهای حزب جمهوریخواه که از لزوم حمله به ایران سخن می گویند آنها را به دلیل سخنان اغراق آمیز مورد انتقاد قرار داد و گفت : شما از درک هزینه های جنگ عاجز هستید.

وی در انتقاد از اظهارت جنگ طلبانه افرادی چون میت رامنی نیز گفت : این بازی نبوده و هیچ چیزی درباره آن اتفاقی نیست.

رئیس جمهور آمریکا در سخنان خود گفت : این تفکر که برخی از ما داشته و می گوئیم که باید ظرف یک هفته، دو هفته، و یا یک ماه یا دوماه تصمیم بگیریم بر اساس حقایق شکل نگرفته است. دیپلماسی در برابر ایران بر بمباران این کشور ارجحیت دارد.

اوباما همچنین با یادآوری خاطرات خود از نوشتن نامه های تسلیت به خانواده های قربانیان جنگ و دیدار با نظامیان مجروح گفت : وقتی که بی توجهی برخی افراد به هزینه های جنگ و سخنهای آنها درباره حمله را می بینم، هزینه های جنگ را به یاد می آورم . گاهی اوقات ما این هزینه ها را تحمل می کنیم اما درباره آن فکر می کنیم. ما با این موضوع سیاست بازی نمی کنیم . زمانیکه ما درباره جنگ فکر نکرده و این موضوع در سیاست پیچیده می شود ما دچار اشتباه خواهیم شد.  

با این وجود اوباما خاطرنشان کرد که وی دستیابی ایران به سلاح هسته ای را تحمل نخواهد کرد، سیاست بازدارندگی را رها نکرده و آماده است تا در فرصت مناسب دست به حمله بزند.

باراک اوباما همچنین مدعی تاثیر گذاشتن تحریم های اعمال شده از سوی آمریکا و اروپا بر ایران شد و پیش بینی کرد که ممکن است در دور اول مذاکرات 1+5 با ایران پیشرفتی حاصل نشود. 

اوباما در حالی از تهدید نبودن برنامه هسته ای ایران و لزوم آغاز سریع مذاکرات 1+5 با ایران سخن می گوید که در روزهای گذشته "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی که به واشنگتن سفر کرده و در مذاکره با رئیس جمهور آمریکا از لزوم حمله به ایران سخن گفته بود.

اوباما در شرایطی از لزوم مذاکره با ایران سخن می گوید که به تازگی و در پی نامه نگاری های انجام شده میان ایران و کشورهای عضو 1+5، طرفین آمادگی خود را برای از سرگیری مذاکرات اعلام کرده اند.
منبع:مشرق نیوز


      

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز دیروز در حین دفاع از دختر جوانی که مورد تعرض 5 جوان قرار گرفته بود?‌مورد ضربات چاقو قرار گرفت.
به گزارش مشرق به نقل از شیرازه، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز دیروز در حین دفاع از دختر جوانی که مورد تعرض 5 جوان قرار گرفته بود?‌مورد ضربات چاقو قرار گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین خیراندیش?‌ دیروز وقتی می بیند که 5 جوان که به دلیل استفاده مشروبات الکلی در حالت عادی نبوده و در حال تعرض به دختر جوانی در مقابل پدرش می باشند?‌ درصدد دفاع از این دختر و پدر برمی آید اما این افراد با حمله به وی با ضربات چاقو او را مجروح می سازند.

 اگرچه ضربات چاقو کاری نبوده و حاج آقا خیراندیش پس از یک عمل جراحی هم اکنون در منزل خود بستری هستند اما هم چنان جای این سوال وجود دارد که چرا در خصوص تسریع محاکمه متهمان پرونده های مشابه عمل قاطعی از سوی قوه قضائیه صورت نمی گیرد؟ بی شک محاکمه علنی و زودهنگام چنین افرادی می تواند در بازدارندگی از تعرض به آمران به معروف و ناهیان از منکر موثر باشد.

طی چند ماه گذشته سه روحانی دیگر نیز به دلیل امر به معروف و نهی از منکر مورد حمله اراذل و اوباش قرار گرفتند.

روز دهم اردیبهشت ماه امسال حجت الاسلام سید محمود مصطفوی منتظری وقتی که با لباس شخصی داشت در محدوده خیابان 30 متری نیروی هوایی در تهران  عبور می کرد شاهد حرکات زشت و خلاف عفت عمومی توسط یک دختر و پسر بوده و پس از نهی از منکر به این دوجوان توسط پسر مورد فحاشی قرار گرفته و از ناحیه چشم ضربه دید. به نحوی که پزشکان مجبور شدند به علت مصدومیت شدید چشم این روحانی را تخلیه کنند.

پس از این حادثه 6 روز بعد یعنی روز 16 اردیبهشت در خیابان شریعتی تهران حجت الاسلام فرزاد فروزش امام جماعت دانشگاه علوم پزشکی تهران که برای نجات یک دختر جوان از چنگال دو نفر از اراذل و اوباش از جان‌گذشتگی کرد، در آستانه نابینایی چشم راست خود قرار گرفت ولی با عمل جراحی چشم در بیمارستان رسول‌ اکرم(ص) خطر تخلیه چشم او برطرف شد.

 و سومین حادثه حمله به یک روحانی که در اعتراض به مزاحمتهای تعدادی از اراذل و اوباش برای چندین زن مجبور به مداخله شده بود شب روز 25 تیرماه سال جاری در منطقه تهرانپارس رخ داد که این آمر به معرف 20 ساله از ناحیه شاهرگ چاقو خورده و هنوز تحت مراقبتهای پزشکی قرار دارد.
 حادثه ای که برای حاج آقا خیراندیش مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز رخ داده است? چهارمین حادثه از این دست می باشد.


      

پیکر پاک شهید حمید باکری پس از 30 سال تفحص شد که می توان این اتفاق مبارک را هدیه خداوند به مردم ایران به دلیل حضور غیرتمندشان در انتخابات مجلس نهم دانست.

 

به گزارش خبرنگار فرهنگی «خبرگزاری دانشجو»، پیکر پاک و مطهر حماسه ساز مجنون، شهید حمید باکری پس از 30 سال تفحص شد که می توان این اتفاق مبارک را هدیه خداوند به مردم ایران به دلیل حضور غیرتمندشان در انتخابات مجلس نهم دانست.
http://snn.ir/pic/13901212263_201262254e.jpg


      

گروه موسوم به ائتلاف بزرگ اصولگرایان طی بیانیه‌ای اعلام کرد: با توجه به احترام خاصی که برای آیت‌الله مهدوی‌کنی و آیت‌الله یزدی قائل هستیم، به حرمت آنان، ائتلاف بزرگ اصولگرایان را منحل اعلام می‌کنیم.

به گزارش مشرق ، ائتلاف بزرگ اصولگرایان طی بیانیه‌ای اعلام کرد که با توجه به احترام خاصی که برای حضرت آیت‌الله مهدوی کنی دامت‌برکاته و آیت‌الله یزدی دامت برکاته قائل هستیم، به حرمت این دو عزیز بزرگوار ائتلاف بزرگ اصولگرایان را منحل اعلام می‌نمائیم.

*متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

مردم شریف و بزرگوار تهران از آغاز دوره نهم انتخابات مجلس شورای اسلامی و به دنبال اشکالات پیش آمده در ساز و کار و نحوه انتخاب اعضاء در جبهه متحد اصولگرایی، جمعی از اصولگرایان معتقد به ولایت فقیه و دوستان و یاران و همراهان انقلاب از آغاز تا کنون، تصمیم گرفتند که برای گرم نمودن صحنه انتخابات و با پذیرش کامل منشور جامعه مدرسین و جامعه روحانیت، ائتلافی جدید تشکیل دهند.

اکنون که متوجه شدیم ایجاد این ائتلاف موجب رنجش خاطر بزرگان اصولگرایی شده است و با توجه به احترام خاصی که برای حضرت آیت‌الله مهدوی کنی دامت‌برکاته و آیت‌الله یزدی دامت برکاته قائل هستیم، به حرمت این دو عزیز بزرگوار ائتلاف بزرگ اصولگرایان را منحل اعلام می‌نمائیم.

از مردم عزیز تهران می‌خواهیم که در روز جمعه با حضور جدی و پرشور و فراگیر خود یک بار دیگر مهر تائیدی بر عزت، سربلندی و استقلال ایران اسلامی بزنند.


      

شبکه تلویزیونی العربیه به پخش آگهی تبلیغاتی برای فتنه مرده 88 در ایران پرداخت.


شبکه سعودی العربیه که از جانب حاکمیت استبدادی سعودی با هدف دروغ پراکنی علیه ایران و جنبش مقاومت در منطقه و همچنین ارائه سرویس رسانه ای به صهیونیست ها راه اندازی شده روز جمعه برای چندمین بار در هفته های گذشته مستندی تکراری با نام «تابستان سبز در ایران»! را پخش کرد.

این مستند که با پول سعودی و توسط عناصر درمانده اپوزیسیون در اروپا و آمریکا ساخته شده تلاش می کند با ساختاری ضعیف و رقت بار از به فراموشی سپرده شدن رهبران منزوی و بی اعتبار فتنه سبز در ایران جلوگیری کند.

پخش چند باره این مستند در حالی انجام شده است که کارشناسان می گویند این شبکه به طور معمول برنامه های تکراری پخش نمی کند.

حدس زده می شود این اقدام سعودی قبل از هر چیز ناشی از نگرانی نسبت به گسترش بیش از پیش اعتراض ها در بحرین؛ سرایت ناآرامی ها به خاک عربستان و همچنین از دست رفتن کامل جای پای آل سعود در یمن باشد.

علاوه بر این، اطلاعات موجود نشان می دهد عربستان سعودی اخیرا در تمام پروژه های ضد امنیتی آمریکا و صهیونیست ها علیه ایران دخیل بوده است.

آخرین نمونه افشا شده از این قبیل حضور دو تن از عناصر رسوای فتنه سبز در عربستان و دریافت پول از سعودی وهمچنین اعطای کمک مالی به محمد خاتمی بوده است.

گفتنی است مقام های اطلاعاتی ایران اسناد مراوده عربستان با برخی تروریست های ضد ایرانی را در سفر اخیر وزیر اطلاعات به این کشور به مقام های سعودی ارائه کرده اند.


      

برخی افراد از ستاد کاندیداهای انتخابات برای تخریب چهره رقبای خود با تماس تلفنی با شهروندان، آنها را به امتناع از رای دادن به یک چهره یا توصیه به رای دادن به کاندیدای خاصی ترغیب می‌کنند.

در فاصله یک هفته ای باقی مانده تا انتخابات مجلس، با وجود تاکید چهره های سیاسی و فرهنگی کشور به پرهیز کاندیداها از تخریب چهره رقبای انتخاباتی خود، به تازگی باخبر شدیم که برخی کاندیداها یا افراد وابسته به آنها در اقدامی سوال برانگیز با شهروندان مختلف در حوزه های انتخاباتی خود تماس گرفته و به آنها تاکید می کنند که از رای دادن به یک چهره خاص امتناع کرده یا توصیه می کنند که به کاندیدای دیگری رای دهند.
 
این در حالی است که چندی پیش و پس از اعلام خبر رد صلاحیت برخی ثبت نام کنندگان در انتخابات، برخی از نامزدهای رد صلاحیت شده برای بیان اعتراضشان پیامک هایی به شماره تلفن های شهروندان در آن حوزه های انتخابیه ارسال کرده و از آنها می خواستند به سامانه پیام کوتاه هیئت بازرسی انتخابات کشور در حمایت از آن نامزد پیامک دهند.