سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :31
بازدید دیروز :32
کل بازدید :300125
تعداد کل یاد داشت ها : 620
آخرین بازدید : 103/2/1    ساعت : 4:23 ع
درباره وبلاگ
لینک دوستان
ویرایش
ابر برچسب ها
ویرایش
امکانات دیگر

رسانه دولتی انگلیس که با بازداشت شدن جاسوس-خبرنگاران خود، عیونش کور شده، از یک سو برای حقانیت آرگو و استحقاق اسکار و گلدن گلوب و بفتا (جایزه ی سینمایی انگلیس) فریاد می کشد و از سوی دیگر در توجیه جاسوس نبودن عواملش به "روزنامه نگار" بودن آنان استناد می کند!

به گزارش مشرق ، «دانشجویان سفارت آمریکا را اشغال و کارمندان آن را بازداشت می کنند. همه دستگیر می شوند جز 6 نفر که گریخته و مخفیانه به منزل سفیر کانادا می روند. بعد از 69 روز از این واقعه، سازمان جاسوسی آمریکا (CIA   ) پروژه ی "آرگو" را به کارمند ارشد خود واگذار کرده و او را مأمور خارج کردن آن عده می نماید. آرگو نام فیلمی است که قرار است مأمور سیا در پوشش کارگردان آن وارد ایران شده و دیگر همکاران خود را به عنوان عوامل فیلم (فیلمنامه نویس، فیلمبردار و ...) با گذرنامه های جعلی از کشور خارج کند که در نهایت نیز موفق می شود».


اگر چه فیلم علمی تخیلی "آرگو" همانند اسلاف خود، "بدون دخترم هرگز" و "300"، مملو است از دروغ و تحریفی که به فرموده خداوند در آیات متعددی از قرآن در تخصص یهود است _که در عصر حاضر نیز به وسیله ی "چوب مقدس" و جادویی بنی اسرائیل (HOLLY WOOD) اشاعه می یابد_ اما از یک زاویه و به دلیل اعترافی که بر یک حقیقت داشت، باید قدر دان آن بود؛ چرا؟


همانطور که در فیلم و واقعیت مبتنی بر آن اذعان شده، سازمان های جاسوسی برای نفوذ مأموران ملی یا محلی خود به موضوع هدف، از هر ابزار و پوششی استفاده کرده و در این راه حتی از برچسب فیلم سینمایی آن هم با ژانر "فضایی" نیز دریغ نمی ورزند و این تأکیدی است بر این واضح که پوشش هایی چون "مستند ساز"، "روزنامه نگار" و "دیپلمات" برای جاسوسی، قاعده  قدیمی بازی و رسم همیشگی این بازی گران است.

 


رسانه دولتی انگلیس که با بازداشت شدن جاسوس-خبرنگاران خود، عیونش کور شده، از یک سو برای حقانیت آرگو و استحقاق اسکار و گلدن گلوب و بفتا (جایزه ی سینمایی انگلیس) فریاد می کشد و از سوی دیگر در توجیه جاسوس نبودن عواملش به "روزنامه نگار" بودن آنان استناد می کند!

 


منبع:پرس تی وی


      

امریکا قصد دارد در تلاش برای کاهش جنجال بر سر پنهان‌کاری‌های خود در روند کشتارهای هدفمند، کنترل بخشی از عملیات‌های هوایی پهپادهای تروریستی خود را از سازمان جاسوسی سیا به ارتش این کشور واگذار کند.

ادامه مطلب...

      

وزیر دفاع آلمان می‌گوید، این کشور در حمایت از اسرائیل، به کشورهای عربی حوزه خلیج فارس، سلاح می‌فروشد.

ادامه مطلب...

      

نمایندگان امریکا از سیاست باراک اوباما، رئیس جمهوری در استفاده از پهپادها با هدف کشتن شهروندان امریکایی درخارج این کشور ابراز نگرانی کرده‌اند.


ادامه مطلب...

      

دبیرکل سازمان ملل در دیدار با وزیر خارجه کشورمان با تأکید بر حق ایران در استفاده از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای، خواستار سرعت بیشتر مذاکرات ایران و 1+5 شد و خوشبینی خود را از این مذاکرات اعلام کرد.
به گزارش مشرق به نقل از فارس، علی‌اکبر صالحی وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه اجلاس ائتلاف تمدن‌ها در وین با بان کی مون دیدار و گفت‌وگو کرد.  ادامه مطلب...
      

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، ناوگانی متشکل از چهار ناو جنگی این کشور عازم دریای مدیترانه، نزدیک آب‌های سوریه شده است.



وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای که روز سه شنبه (اول اسفند) در رسانه های این کشور منتشر شد، اعلام کرد، این چهار ناو جنگی به یک کشتی اسکورت (نگهبان) و کشتی کوچک تری که هم اکنون در حال خدمت در منطقه مدیترانه هستند، می‌پیوندند. 

خبرنگار ریا نووستی روسیه به نقل از منابع نظامی گزارش داد، مهمترین وظیفه کشتی های اعزام شده، حضور در تخلیه احتمالی اتباع این کشور از سوریه می‌باشد. 

این منبع نظامی همچنین گفت: «اگرچه وظائف این ناوهای جنگی اعلام نشده است، با توجه به شرایط در منطقه، مهمترین وظیفه این ناوهای جنگی، حضور در تخلیه احتمالی شهروندان روسیه از سوریه خواهد بود.»

وزارت امور اضطراری روسیه روز سه شنبه اعلام کرد این وزارت خانه دو فروند هواپیمای حامل 46 تن کمک های بشردوستانه را برای غیرنظامیان به شهر بندری لاتاکیا سوریه اعزام کرده است. 

سخنگوی وزارت امور اضطراری روسیه روز دوشنبه (30 بهمن) اعلام کرد، این هواپیماها همچنین هنگام بازگشت به روسیه، هر یک از اتباع روس را که تمایل داشته باشند، به کشور خود باز می‌گرداند.


روسیه همچنین پنج شناور دریایی (لندینگ کرافت) حامل خودروهای نظامی و صدها نیروی دریایی و همچنین قایق های جنگی را در ماه ژانویه به مناطق شرقی مدیترانه اعزام کرد. 

منابع دیپلماتیک در ماه ژانویه گفتند این کشتی ها برای حضور در رزمایش دریایی و مقابله با هر گونه دخالت نظامی کشورهای غربی در سوریه در این منطقه مستقر شدند. 

روسیه همچنین در ماه دسامبر سال گذشته چندین فروند ناو جنگی حامل نیروی دریایی به بندر طرطوس در سواحل مدیترانه، جایی که روسیه پایگاه دریایی دارد، اعزام کرد.

منبع:presstv


      

این عکس در صفحه شخصی "مور اوسترووفسکی"، سرباز اسرائیلی در وب سایت "Instragram" منتشر شد اما وی سپس این عکس را از این صفحه اینترنتی برداشته و صفحه مربوط به خود را بسته است. این سرباز اعلام کرده است که با دیدن این عکس بسیار متعجب شده و خودش این عکس را نگرفته و آن را در اینترنت پیدا کرده است. یکی از سازمان‌های مربوط به کهنه سربازان اسرائیلی نیز انتشار این عکس را محکوم کرد. انتشار این عکس‌ها تازه‌ترین رسوایی سربازان اسرائیلی در محافل رسانه‌ای جهان به شمار می‌آید.
 
منبع:مشرق نیوز