سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :21
بازدید دیروز :36
کل بازدید :300083
تعداد کل یاد داشت ها : 620
آخرین بازدید : 103/1/31    ساعت : 2:10 ع
درباره وبلاگ
لینک دوستان
ویرایش
ابر برچسب ها
ویرایش
امکانات دیگر

یک جیپ نظامی رژیم بحرین، بامداد امروز، "علی بداح" نوجوان 16 ساله بحرینی را که در حال سر دادن شعارهای انقلابی بود، با سرعت 100 کیلومتر در ساعت زیر گرفت و به شهادت رساند.
به گزارش گروه بین الملل مشرق، شاهدان عینی که موفق به فرار از این حمله شده بودند، گفتند: بامداد امروز، تعدادی از جوانان در حال سر دادن شعارهای انقلابی بودند که ناگهان یک دستگاه جیپ، با سرعت دیوانه وار 100کیلومتر در ساعت در خیابانی که حداکثر سرعت در آن 40 کیلومتر است، به سمت جوانان حمله ور شد که تعدادی از آنها موفق شدند ظرف چند ثانیه از محل بگریزند اما چهار نفر باقی مانده، هدف اصابت این خودرو قرار گرفتند که یکی از آنان از ناحیه ستون فقرات دچار آسیب شد، سه تن دیگر دچار جراحات سطحی شده و پیکر "علی یوسف علی حسن ابراهیم بداح" از ساکنان روستای شیعه نشین "ستره" بر اثر شدت تصادف و جراحات وارده ناشی از کوبیده شدن خودرو به دیوار، در جا از هم متلاشی شد و در دم به شهادت رسید.

به گفته شاهدان عینی، جیپ های اعزامی ارتش رژیم بحرین، مأموریت داشتند تا تظاهرات انقلابیون بحرین را متفرق کنند.

این جنایات در حالی انجام می شود که دولت ها و سازمان های مدعی حمایت از حقوق بشر، همچنان در سکوت محض به سر می برند و از رژیم بحرین و رژیم های حامی آن از جمله عربستان سعودی، حمایت کامل می کنند.

در ادامه، تصاویری از پیکر پاک نوجوان شیعه بحرینی، شهید بداح و آخرین وداع خانواده وی با او را مشاهده می کنید.
 
 
 
 
 


      

ببین تو تاب وتب ما رسیده جون به لب ما ( شور )


      

عکسی دهشت‌آور از قتل‌عام شیعیان در روز عاشورا در شهر کابل و دخترکی شوکه شده که فریاد می‌زند. 

مسعود حسینی عکاس افغان از آژانس فرانس پرس برای این عکس جایزه اول سینگلز بخش اسپات نیوز را به خود اختصاص داد.

 


      


از وضیعت بد کلاس ها و نوع پوشش در دانشگاه ها حرفی نمی زنم، هر کسی که برای یک‌بار و با هر دلیلی، حتی برای آب خوردن و یا غذای حاجت به یکی از دانشگاه های آزاد تشریف فرما شود، به خوبی متوجه وضعیت بعد حجاب و پوشش زننده  دانشجویان خواهد شد.
 
بعد یکی هم که پیدا میشود و طرح تفیک جنسیتی دانشگاه ها را مطرح می کند، همه بالا پایین می پرند، که ای آقا..!؟ یعنی چی  که می خواید تو دانشگاه دیوار بکشید..!!؟؟ حالا همه جای این مملکت درست است، که گیر دادید به دانشگاه ها ..!؟  اصلا بگید برید مسجد نه دانشگاه دیگه...!!!
 
حالا تو این اوضاع و احوال، برای ما درس ارائه میدن ..!!؟ تربیت بدنی 2  اونم مختلط!!  همه چیز مختلط دیده بودیم اما تربیت بدنی دیگه نوبره والا...
 
خوب همین کارا رو می کنند که مسئولین به فکر تفکیک جنسیتی می افتن دیگه ...!!!
 
حالا ما احتمال میدیم این اتفاق اشتباه سایت دانشگاه باشه، اما بعضی اشتباهات گرون تموم میشه خدایی...
 
خودمونی:
 
 
امروز که وارد سایت شدم، نکته جالب تری دیدم ...!! کلاس"تربیت بدنی 2 مختلط" تکمیل ظرفیت شده بود ...!!
 
خدا وکیلی امیدواریم  اشتباه باشه!!!


      

در راهپیمایی باشکوه مردم فارس نکته قابل تأملی وجود داشت که کاندیداهای مجلس با طرفداران خود در قالب دسته‌هایی در راهپیمایی شرکت کردند. 

کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در دهه فجر با راه اندازی سامانه پیامک خود و ارسال پیام های تبریک به نحوی تبلیغات انتخاباتی خود را انجام می دادند.

برخی دیگر از آن ها نیز با دعوت مردم به حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن از این فرصت استفاده کردند. البته این اقدام اگر با نیت تبلیغات انتخاباتی نباشد کار پسندیده ای است.

اما این سوال پیش می آید که اگر انتخاباتی در پیش نبود آیا این افراد باز هم چنین اقداماتی می کردند.


      

وزارت خارجه روسیه پس از انتشار اطلاعای از حضور نیروهای ویژه انگلیسی و قطری در سوریه بشدت ابراز نگرانی کرد.
به گزارش مشرق به نقل از فارس، الکساندر لوکاشویچ سخنگوی رسمی وزارت خارجه روسیه (9 فوری) اعلام کرد که مسکو از شنیدن اطلاعات و اخباری از اعزام نیروهای قطری و انگلیسی به سوریه بشدت ابراز نگرانی می‌کند.

ویلیام هیگ وزیر خارجه انگلیس در هفته‌ای که گذشت از قصد کشورش برای تجهیز کردن افراد مسلح به سلاح‌های بیشتر خبر داده بود. امری که در نوع خود اعلام جنگ علیه سوریه به شمار می‌رود.

این مقام روس اعلام کرد که کشورش از اعزام نیروهای ویژه این دو کشور به سوریه برای حمایت از افراد مسلح که با دولت در حال مبارزه مسلحانه هستند، نگران است.

پایگاه خبری شبکه روسیا الیوم با اعلام این خبر به نقل از سخنگوی وزارت خارجه روسیه افزود که مسکو در اطلاعات به دست آمده در این خصوص بشدت تحقیق می‌کند.

پایگاه خبری دبکا که به منابع اطلاعاتی صهونیستی نزدیک است دیروز فاش کرد که قطر و انگلیس نیروهای ویژه‌ای به سوریه و دقیقا شهر حمص اعزام کرده‌اند که مشغول حمایت تاکتیکی و لوجستیکی از افراد مسلحی هستند که در شهر حمص بشدت مشغول حملات مسلحانه هستند.

تلویزیون روسیه دو روز پیش اعلام کرد که گروهک‌های مسلح در حمص به مساجد و بیمارستان‌ها حمله خمپاره ای کردند و پس از تخلیه آن،‌ این مکان‌ها را محل پناه گرفتن خود و حمله به نیروهای ارتش سوریه کرده‌اند.

روسیا الیوم به نقل از سخنگوی وزارت خارجه روسیه افزود: ما این اخبار را خود نخوانده‌ایم اما در خصوص این اخبار کاملا دقت نظر به خرج می‌دهیم. این اخبار بشدت نگران کننده است.

دبکا با اشاره به سفر اخیر سرگی لاوروف به سوریه اشاره کرد که این موضوع یکی از محورهای اصلی مذاکرات دمشق مسکو بود.


      

فیدل کاسترو در اظهاراتی باراک اوباما و دیگر رهبران آمریکا را فاشیست خواند و گفت برخی از آنها بر اساس تعریف و برخی بر حسب ضرورت فاشیست هستند.
به گزارش مشرق به نقل از فارس ، "فیدل کاسترو"، رهبر انقلاب کوبا، در ویدئویی که از تلویزیون کوبا پخش شد، اظهار داشت: "باراک اوباما" و بسیاری دیگر از رهبران آمریکا فاشیست هستند.
 
کاسترو در هنگام معرفی کتاب جدید خاطراتش با نام "چریک زمانه"، درباره رهبران آمریکا اظهار داشت: "فرانکلین روزولت"، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، ضد "هیتلر" بود، در حالی که این جماعت خودشان هیتلری هستند، فاشیست هستند، برخی بر اساس تعریف و بعضی بر حسب ضرورت.

 رهبر 85 ساله انقلاب کوبا افزود: اوباما یک فاشیست بر حسب ضرورت است، زیرا نمی‌توانم باور کنم او واقعا معتقد باشد که فاشیسم خوب بوده است.

 کاسترو که برای نخستین بار از آوریل سال 2011 در ملاء عام ظاهر شد، تاکید کرد: سایر آنها طبق تعریف فاشیست هستند و برخی از آنها احمق هستند.

 فیدل کاسترو که در نشست معرفی کتاب "چریک زمانه" به سوالات حاضرین پاسخ می‌داد، به اسرائیل نیز تاخت.

 وی در این خصوص گفت: به تو نمی‌گویند که اسرائیل 300 پروژه هسته‌ای بسیار مدرن دارد و می‌تواند آنها را در هر جای دنیا استفاده کند و هر آنچه بخواهد را انجام دهد.

 رهبر انقلاب کوبا ادامه داد: اوباما در این باره هیچ کاری نمی‌کند، او اسیر آنها است. آنها آدم‌های خارج از کنترلی هستند و می‌توانند به راحتی آتش جنگ را برافروزند.

 کتاب دو جلدی "چریک زمانه" کاسترو شامل کودکی وی تا سال 1958 است و به گفته وی می‌تواند برای درک شرایط کنونی جهان که بسیار سخت و دشوار است، سودمند باشد.

 این کتاب که ماحصل گفت‌وگوی کاسترو با "کاتیوسکا بلانکو"، روزنامه‌نگار کوبایی است، جمعه گذشته در سالن کاخ کنونسیونس هاوانا توسط "آبل پریه تو"، وزیر فرهنگ و "میگل بارنت"، رئیس اتحادیه نویسندگان و هنرمندان کوبا رونمایی شد.
منبع :مشرق


      

گمانه زنی ها حاکی از این است که اسامی 28 نفر از اعضای جبهه پایداری در تهران تعیین شده است.

به گزارش سرویس بهارستان نهم مشرق به نقل از مهر، اسامی 28 نفر از فهرست 30 نفره جبهه پایداری در تهران مشخص شده است که  با اضافه شدن دو نفر دیگر فهرست این جبهه در تهران نهایی خواهد شد.

پیش از این سخنگوی جبهه پایداری در روز های اخیر اعلام کرده بود که تا پایان این هفته فهرست 30 نفره این جبهه در تهران اعلام می شود تا اینکه باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرد لیست نهایی این جبهه در هفته آینده نهایی خواهد شد.

گفته می شود 6 کاندیدای مشترک بین دو فهرست جبهه متحد و جبهه پایداری وجود دارد.

غلامعلی حداد عادل عضو کمیته داوری جبهه متحداصولگرایان، محمد کوثری مسئول کمیته اقشارجبهه متحداصولگرایان، مصطفی رحماندوست مسئول واحد ایثارگران جبهه متحد اصولگرایان، علی رضا مرندی، مسعود میر کاظمی و زهره طبیب زاده کاندیداهای مشترک در فهرست جبهه متحد اصولگرایان و جبهه پایداری هستند.

فهرست نهایی شده 28 تن از کاندیداهای جبهه پایداری به این شرح است:

1- حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی

2- حجت الاسلام روح الله حسینیان

3- محمد سلیمانی

4- علی اصغر زارعی

5- سید مهدی هاشمی

6- دکترمرندیان

7- فاطمه آلیا

8- زهره سادات لاجوردی

9- زهره طبیب زاده

10- بتول نامجو

11- حجت الاسلام حمید رضا رسایی

12- حجت الاسلام سید محمود نبویان

 13- حجت الاسلام ناصرسقای بی ریا

14- حسین استاد آقا

15- بیژن نوباوه

16- مهدی کوچک زاده

17- حجت الاسلام قاسم روانبخش

 18- حسین طلا

19- حسن حمیدزاده

20- محمدهادی زاهدی وفا

21- حسین نجابت

22- ابراهیم انصاری

23- حسین شیخ السلام

24- غلامعلی حداد عادل

25- اسماعیل کوثری

26- مصطفی رحماندوست

27- علی رضامرندی

28- مسعود میر کاظمی


      

پس از انتشار خبر «درگیری مریدان علیمحمد دستغیب با نیروهای سپاه در حرم شاهچراغ(ع) + عکس» بسیاری از سایت‌های ضدانقلاب و حامی جریان فتنه 88 با سؤء استفاده از این خبر به دروغ‌پراکنی درباره‌ی حاشیه‌های حضور علیمحمد دستغیب در مراسم تشییع آیت‌الله سیدمحمد هاشم دستغیب پرداختند و مدعی شدند که در این مراسم مأموران سپاه به مردم حمله ور شدند و مردم شعارهایی در حمایت از علیمحمد دستغیب سردادند!

سایت ضدانقلاب پیک نت دراین‌باره نوشت: «مسئولان برگزاری مراسم به دلیل ازدحام جمعیت در محل خاکسپاری آیت‌الله سیدمحمدهاشم دستغیب در داخل حرم سید میرمحمد(ع) بلافاصله بعد از ورود پیکر به داخل، در‌های حرم را بستند و مانع حضور مردم شدند. آیت الله علی‌محمد دستغیب و مردم بانگ اعتراض برداشتند. ماموران به طرف مردم حمله ور شدند و درگیری با نیروی های سپاه شروع شد. مردم داخل صحن حرم شاهچراغ(ع) نیز شروع کردند به شعار حمایت از آیت الله محمدعلی دستغب و در نهایت، وی برای خاتمه درگیری سپاه با مردم محل را ترک کرد.»

همچنین سایت جرس که نقش بسزایی در حمایت و شکل‌گیری فتنه 88 برعهده داشت و همواره به پوشش اخبار علیمحمد دستغیب می‌پردازد با فرافکنی به گونه‌ای به انتشار این خبر پرداخت که اینگونه به مخاطب القاء شود که نیروهای سپاه به عمد از حضور سیدعلی‌محمد دستغیب در مراسم تشییع ممانعت به عمل آورده است و این درحالی بود که صرفاً نیروهای سپاه به منظور برقرار کردن نظم و امنیت مراسم، مجبور به بستن درب‌های حرم شده بودند.

سایت‌های دیگربان، بالاترین و … نیز در یک اقدام مشابه سعی کردند اینگونه القاء کنند که سپاه با درگیری با مردم مانع حضور علیمحمد دستغیب در مراسم تشییع شده است این درحالی بود که علیمحمد دستغیب و مریدانش به دلایلی حتی حاضر نشده بودند در مراسم تشییع و نماز میت نیز شرکت کنند و صرفاً درانتهای مراسم و برای خاکسپاری آمده بودند و قصد داشتند با زور و هو و جنجال و تخریب موانع فلزی جلوی درب حرم، وارد حرم سیدمیرمحمد(ع) شوند که نیروهای سپاه مانع این هنجارشکنی‌ و هتک حرمت‌ها شدند.


      

یک منبع آگاه پزشکی در یکی از بیمارستان‌های بحرین تاکید کرد، اسنادی وجود دارد که ثابت می‌کند، رژیم آل‌خلیفه اقدام به ربودن اعضای بدن شهدای بحرینی می‌کنند.


به گزارش پایگاه خبری اسلام تایمز، یک منبع پزشکی در یکی از بیمارستان‌های بحرین تاکید کرد که نیروهای رژیم بحرین اقدام به ربودن اعضای بدن شهید "هاشم سعید" کردند که توسط نیروهای امنیتی این رژیم در جزیره ستره به شهادت رسید.
 
این منبع که نخواست به دلایل امنیتی نامش فاش شود، در تماس تلفنی با این پایگاه خبری گفت که پزشکان وابسته به سرویس اطلاعات و امنیت آل‌خلیفه پس از کالبد شکافی پیکر شهید هاشم سعید اقدام به سرقت اعضای بدن او کردند و برای اینکه بدن او حالت طبیعی خود را حفظ کند، آن را با پنبه پر کردند.  

این منبع پزشکی در ادامه افزود: بیمارستان‌هایی که مجروحان انقلاب به آنها منتقل می‌شوند، به دلیل استقرار نیروهای امنیتی در آنها به بازداشتگاه تبدیل شده است.
 
این پزشک بحرینی از سازمان‌های بین المللی و مدافع حقوق بشر خواست با تحت فشار قرار دادن رژیم آن را وادار به ترک سیاست‌های ضد بشری خود کنند.

وی تاکید کرد: که اسنادی وجود دارد که ثابت می‌کند، برخی از پزشکان وابسته به رژیم اقدام به سرقت اعضای بسیاری از شهدا کرده‌اند.


      
   1   2   3      >