سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :90
بازدید دیروز :28
کل بازدید :300302
تعداد کل یاد داشت ها : 620
آخرین بازدید : 103/2/6    ساعت : 11:21 ع
درباره وبلاگ
لینک دوستان
ویرایش
ابر برچسب ها
ویرایش
امکانات دیگر


      

 

یکی از فعالان جنبش اشغال وال استریت در برنامه ای زنده که از شبکه جهانی الکوثر پخش شد  برای نخستین بار تشرف خود را به دین مبین اسلام اعلام کرد .

 

به گزارش روزنامه قدس به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی الکوثر <مونیکا ویت>که مهمان برنامه زنده <قضیه ساخته>شبکه جهانی الکوثر بود اظهار داشت:من بعد از اینکه واقعیت های روشن ایران و اسلام را با چشمان خود دیدم دریافتم گه چگونه رسانه های غربی چهره غیر واقعی از ایران واسلام نشان میدهند لذا در برابر این توطئه ایستادم و از اینجا تشرف خود را به دین مبین اسلام اعلام میکنم و تمام توان خود را برای مطالعه کامل و جامع در مورد اسلام به کار خواهم برد .

 

وی در مورد اوضاع سیاسی و اجتماعی امریکا گفت: انچه امروز در امریکا رخ میدهد قطره ای از دریا است و در اینده شاهد اتفاقات بسیار عظیم تر و پربار تر خواهیم بود مردم امریکا از سیاست های کشورشان و سپر قرار دادن ملت برای رسیدن به خواسته های توسعه طلبانه و سلطه جویانه خسته شده اند و این نارضایتی را به طرق مختلف اعلام کرده اند.


      

لطفا برای مشاهده بر روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.n2yo.com/?s=38075

منبع :مشرق نیوز

 


      

بسم رب الشهدا والصدیقین الطیبین الطاهرین

 

امام خمینی :اسراییل باید از صحنه ی روزگار محو شود

 

بیایید اتحادمان را در راستای کشور مستقل فلسطینی به  روش استشهادی در دیدگاه عالمیان به نمایش بگذاری

ثبت نام برای عملیات استشهادی ضد اسرائیل


      

ایا این اواخر فیلم هایی با موضوع دفاع مقدس رو تماشا کردین؟

مثلا فیلم هایی چون سیزده 59 یا پیک نیک در میدان جنگ یا گشت ارشاد و...

شخصیت های این فیلم هارو به یاد بیاورید...............

خلاصه ی مطلب رو بگم بحث من روی این قسمته که چرا بزرگ مردان جنگ و شیر دلان عرصه ی نبرد و غیرت را در فیلم ها مشتی انسان معتاد و فرسوده و خلاف کار و ...نشان میدهند؟

چرا بچه بسیجی ها و افراد مذهبی رو در فیلم ها افرادی ترسو و بز دل و خلاف کار نشون میدن ؟؟

لطفا به عکس زیر توجه کنید

شما دقیقا توی این عکس چی میبینید ؟

ایا بچه بسیچی اینه؟ 

این عکس رو با واقعیت مقایسه کنید 

بله فیلم رو یه چند ساعتی میبینیم میخندیم اخرش هم تموم میشه ولی توی ذهن مخاطب چی میمونه؟

جز اینکه ذهنیتتی بد در ذهن بیننده ایججاد میشه؟

موضوعات این فیلم ها معمولا خوبه ولی به تصویر کشیدن این موضوعات خیلی مهم تر از اون موضوعه .چرا؟

دلیل :شما فیلم هارو باچه چیز به یاد میاورین؟معمولا وقتی که یک فیلم رو میبینیم در ذهن ما اون فیلم به صورت یک یا چند تصویر باقی میمونه و به صورت ناخداگاه یک ذهنیت در مورد اون فیلم باقی میمونه

حالا دیگه خودتون قضاوت کنید


      

وقتی صحبت از تحریم آن هم تحریم نفتی ایران می شود برخی معتقدند این تحریم ها سم مهلکی برای اقتصاد ایران است اما در این میان هستند صاحبنظرانی که فکر می کنند نه تنها نباید از تحریم واهمه ای داشت که می توان از آن استقبال هم کرد.
به گزارش خبرنگار اقتصادی مشرق، برای پاسخ به این سوال که تحریم نفتی ایران خوب است یا بد ، باید نگاهی به اقتصاد انرژی و آثار درآمدهای نفتی بر اقتصاد ملی داشته باشیم و آنگاه می توانیم به ارزیابی این سوال بپردازیم.

نفت و مشکلات آن را سال ها پیش نویسنده ای غربی در کتابی تحت عنوان "نفت، نقمت است یا نعمت" بررسی کرده است و در یک کلام نتیجه گرفته است که مضار نفت در اقتصادهای وابسته بسیار بیشتر از منفعت های آن بوده است.

البته این تنها اقتصاددانان مستقل غربی نیستند که چنین اعتقادی دارند، بکله اساتید داخلی نیز بارها و بارها درباره  معضلات وابستگی به درآمدهای نفتی سخن گفته و مقالات متعددی نوشته اند،حال اقتصاد ایران با تجربه صد سال وابستگی به درآمدهای نفتی در برابر یک آزمون جدی قرار گرفته  و‌ آن هم تمرین مقدماتی برای رهایی از دلارها نفتی است.

هر چند باید پذیرفت برای گرفتن نمره قبولی در این آزمون نیازمند صاحبنظران خبره ، مسوولانی دلسوز و کاربلد  و بالاخره عزم و اراده ملی هستیم، اما اقتصاد ایران چه بخواهد و چه نخواهد وارد این آزمون شده است.

دلارهای نفتی شیره جان اقتصاد ایران را گرفته است و تحریم های اخیر موهبتی است که مسلما اگر غربی ها مزایای آن را می دانستند هرگز وارد این بازی نمی شدند.

کیست نداند که ریشه غفلت از تولید ملی کجاست و کدام اقتصاددانی است که نداند سرنوشت وابستگی به درآمدهای نفتی چیزی جز بیماری هلندی نیست.

زمانی که هلند با درآمدهای سرشار ناشی از صادرات گاز مواجه شد، دریافت که باید با اقتصاد ملی خود خداحافظی کند و در این شرایط بود که تصمیم گرفت صنعت و تولید خود را از درآمدهای گازی محروم کند و حالا بعد  از گذشت صد سال این فرصت طلایی در اخیار اقتصاد ایران قرار گرفته است فرصتی که نباید به راحتی از کنار آن گذشت.

در این میان که با آشفتگی بازار ارز و سکه مواجهیم سخن گفتن از موهبت های تحریم نفتی کمی سخت به نظر می رسد ، اما در یک کلام باید گفت شرایط فعلی بیشتر از آنکه معلول تحریم باشد ناشی از ناکارامدی مدیرانی است که فرمان اقتصاد ایران را در دست گرفته و به بیراهه می برند.
آنان که در ساختمان شیشه ای میرداماد نشسته و آن استاد اقتصادی که فکر می کند در ساختمان باب همایون دارد نقشه راه اقتصاد ایران را طراحی می کند باید بدانند آیندگان درباره عملکردشان در دوران تصدی بانک مرکزی و وزارت اقتصاد به خوبی قضاوت خواهند کرد. 


      

ویدئویی که در ادامه مشاهده می کنید، مداحی زیبای شیعیان بحرین در وصف رهبر معظم انقلاب و ابراز علاقه و تحکیم عهد و میثاق با ایشان است.

 

< id="single" type="application/x-shockwave-flash" width="400" height="300" src="http://www.mashreghnews.ir/media/player/flvplayer.swf" flashvars="file=/files/fa/news/1390/11/6/129299_817.flv&width=400&height=300" menu="false" allowfullscreen="true" quality="high" name="single">

                                              دانلود

منبع :مشرق نیوز


      

لئون پانتا، وزیر دفاع آمریکا روز شنبه اعلام کرد ناو هواپیمابر "یو اس اس انترپرایز" که حدود یک ماه دیگر راهی خاورمیانه خواهد شد، از تنگه هرمز عبور خواهد کرد. این ناو تا پایان سال جاری میلادی از رده خارج می‌شود!
به گزارش مشرق ، فارس به نقل از بنگاه سخن‌پراکنی دولتی انگلیس نوشت: پانتا که در جمع حدود 1700 نفر از نیروهای نیروی دریایی آمریکا صحبت می‌کرد همچنین یادآوری کرد که دو ناو هواپیمابر دیگر آمریکا، با نام‌های "یو اس اس کارل وینسون" و "یو اس اس آبراهام لینکلن" در حال حاضر در خلیج فارس مستقر هستند.

پانتا افزود: "واضح است که ما برای مواجهه با هر نوع وضعیت اضطراری در آن بخش از جهان آماده هستیم."

پانتا که نگرانی‌های فراوانی در خصوص کاهش بودجه نظامی آمریکا دارد مدعی شد که تعدیل بودجه پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، ناوگان ناوهای هواپیمابر آمریکا را تهدید نخواهد کرد و نیروی دریایی آمریکا قصد دارد 11 فروند از این ناوها را شناور نگاه دارد.

وی افزود، حفظ این ناوهای هواپیمابر که هر یک نزدیک هشتاد فروند هواپیما و هلیکوپتر حمل می‌کنند، برای انعکاس توان نظامی آمریکا در اقیانوس آرام و خاورمیانه، کلیدی است. با این حال پانتا در سخنانی متناقض ابراز داشت که نیروی دریایی نیز مشمول کاهش هزینه‌ها خواهد شد.

وزیر دفاع آمریکا با اشاره به ایران، افزود: "ما به همکاریمان با جامعه جهانی و تشدید تحریم‌های آنها ادامه می‌دهیم. ما به انتقال صریح پیاممان ادامه می‌دهیم. مهمترین راهی که برای شفافیت پیامها وجود دارد، این است که نشان بدهیم ما آماده‌ایم، ما قوی هستیم و ما در آن بخش از دنیا حضورمان را حفظ خواهیم کرد."

بعد از 51 سال حضور در ترکیب نیروی دریایی آمریکا، ناو هواپیمابر یو اس اس انترپرایز که در حال حاضر در آب‌های ساحلی ایالت جورجیا مستقر است، قرار است در پایان این سال میلادی از خدمت خارج شود. با از رده خارج شدن این ناو هواپیمابر، تا سه سال دیگر که ناو هواپیمابر جدید یو اس اس جرالد فورد آماده شود، نیروی دریایی آمریکا 10 ناو هواپیمابر در ترکیب شناورهای خود خواهد داشت.


      

 

رزمایش هلی برن هوایی ارتش رژیم اسرائیل، با شکستی مفتضحانه به زخمی شدن 43 چترباز صهیونیست منتهی شد.
به گزارش گروه بین الملل مشرق، شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در تمرین نیروهای چترباز اسرائیلی که در منطقه "النقب" برگزار شد، 43 نظامی اسرائیلی زخمی شدند.

این حادثه هنگامی روی داد که نزدیک به هزار چترباز صهیونیست، عملیات هلی برن را انجام می دادند. برخی از زخمی ها دچار شکستگی در ناحیه پاها و لگن هستند. از این تعداد 40 نفر به بیمارستان منتقل شده اند.

سخنگوی نظامی ارتش اسرائیل نیز با اعلام این مطلب گفت که این اتفاق در صحرای النقب روی داده است. وی البته به علت این حادثه اشاره ای نکرده است.

این نخستین مانور اسرائیل از این نوع در 15 سال گذشته بوده است. این تمرین نظامی با این مقدار خسارت انسانی صد در صد ناموفق و شکست خورده تلقی می شود.

این در حالی است که مقامات نظامی صهیونیست هدف از این رزمایش را آزمایش توانمندی های ارتش اسرائیل در هلی برن نزدیک به هزار نفر در کمتر از 70 دقیقه دانستند که از هواپیماهایی موسوم به هرکولز صورت گرفته است.

 


      

وزیرامور خارجه لبنان پس از بازگشت از سفر لیبی تاکید کرد: پیگیری سرنوشت امام موسی صدر مسئله ملی لیبی به شمار می رود و مقامات این کشور با بیروت همکاری بسیار خوبی دارند.
به گزارش مشرق به نقل از مهر، "عدنان منصور" که اخیرا از لیبی بازگشته در گفتگو با شبکه NBN لبنان گفت: معتقدیم که امام موسی صدر و به همراه شیخ محمد یعقوب و عباس بدرالدین در قید حیات هستند.

عدنان منصور تاکید کرد: رهبران لیبی با قاطعیت آمادگی خود را برای پاسخگویی و پیگیری سرنوشت امام موسی صدر اعلام کردند. البته در لیبی زندانهایی وجود دارد که وابستگان به رژیم معمر قذافی همچنان در آنها وجود دارند، این زندانها دور از طرابلس پایتخت لیبی هستند و نمی توان زمان دقیقی را برای یافتن این حقیقت (سرنوشت امام موسی صدر) اعلام کرد.

وزیر امور خارجه لبنان با اشاره به تماس مستقیم مقامات لبنان تاکید کرد: البته زمان رسیدن به این حقیقت بسیار نزدیک است.

عدنان منصور خاطر نشان کرد : "نبیه بری" رئیس پارلمان لبنان نیز بر کشف این حقیقت و آزادی امام موسی صدر و دو نفر از همراهانش از چنگال رژیم قذافی اصرار دارد و مقامات لیبی نیز بر این مسئله صحه گذاشتند.

عدنان منصور تاکید کرد: هم اکنون وارد مرحله جدیدی از کشف سرنوشت امام موسی صدر شده ایم که تکیه برهمکاری مشترک بین لبنان و لیبی در آن اهمیت زیادی دارد.

وی افزود: "مصطفی عبدالجلیل" رئیس شورای انتقالی لیبی تاکید کرد در حال حاضر ما مشکلات زیاد و اولویتهای زیادی داریم ولی مسئله امام موسی صدر از اولویتهای اصلی لیبی است.

وزیر امور خارجه لبنان تاکید کرد: تحقیقات سری به صورت محرمانه تکمیل خواهد شد و لبنان از محققین لیبیایی که این مسئله را دنبال می کنند، در آینده نزدیک استقبال خواهد کرد.


      
<      1   2   3      >