سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :28
کل بازدید :300212
تعداد کل یاد داشت ها : 620
آخرین بازدید : 103/2/6    ساعت : 12:9 ص
درباره وبلاگ
لینک دوستان
ویرایش
ابر برچسب ها
ویرایش
امکانات دیگر
چهره‌های مشهور صنعت سینمای آمریکا برای بهبود وجهه رژیم صهیونیستی در جهان، به سرزمین‌های اشغالی سفر کردند. بازیگران سریال‌های 24، قهرمانان، آلیاس، علف‌های هرز، در این سفر حضور داشتند.

به گزارش خبرنگار دیپلماسی عمومی مشرق، به منظور بهبود چهره منفور رژیم صهیونیستی در جهان، هیئتی از ستارگان هالیوود در طی یک بازدید یک هفته‌ای به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده و از مناطق مختلف آنجا بازدید نمودند. این بازدید تحت برنامه «صداهای آمریکا در اسرائیل» و با هماهنگی رژیم صهیونیستی و کمک وزیر امور مهاجرین و دیپلماسی عمومی این رژیم صورت گرفت.

اشخاصی مانند مری لین راجسکوب و کیفر ساترلند بازیگران سریال تلویزیونی «24»؛ گرگ گرانبرگ بازیگر سریال‌هایی مانند «قهرمانان»، «نام مستعار»، «فیلیسیتی»، و «اثر جیک» و بیست و شش فیلم دیگر از جمله پیشتازان فضا، مأموریت غیر ممکن، قدرت‌های آستین و شوک آینده؛ شان سیپوس بازیگر فیلم‌هایی از قبیل «جایگاه ملروز»، «بررسی جنایت سی‌اس‌‌آی» و سریال‌های تلویزیونی‌ای مانند «ای آر» و روستای کوچک؛ جاستین چتوین بازیگر سریال‌هایی چون «بی‌شرم»، «علف‌های هرز»، «گمشده» و «گرفته شده»؛ و آستین نیکولز بازیگر سریال تلویزیونی «تپه درختی»، در این تور شرکت کردند.


این گروه در این تور گسترده از بسیاری از مناطق سرزمین‌های اشغالی بازدید کردند، اماکنی چون سواحل و رستوران‌های تل‌آویو، شهر قدیمی بیت‌المقدس، بلندی‌های جولان، ماسادا و دریای مرده، و همچنین شهر صفاد. آنها با روزنامه‌نگاران رژیم صهیونیستی، کارشناسان امنیتی، نوآوران فناوری‌های جدید و رهبران سیاسی این رژیم جلسات توجیهی برگزار کرده و با دانشجویان فیلم در کالج ساپیر در سدروت ملاقات کردند.


در طول امسال تاکنون، بازدیدکنندگان سرزمین‌های اشغالی عبارت بوده‌اند از جوئل دیوید مور ستاره فیلم آواتار، لری لاقلین و گرگ گرمن ستاره برنامه‌های تلویزیونی‌ای چون خانه کامل و الی میبل. کارکنان بخش‌های مختلف خبری آمریکا از قبیل لیزا ادلشتین، عمر اپس، جسی اسپنسر و امبر تامبلین از برنامه پرمخاطب «خانه» شبکه فاکس به همراه خالق این برنامه دیوید شور، نیز از اسرائیل بازدید نموده‌اند. کوین مک کید و سارا درو از ستارگان «گریز آناتومی»؛ تراویس ملن و گرگوری اسمیت از برنامه «روکی بلو»؛ و لوکاس نف و شانون وودوارد از برنامه «ارتقاء امید» نیز در ماه ژوئن به اسرائیل سفر کردند. در ماه سپتامبر، کلان لاتز بازیگر فیلم «شفق» و میگل فرر ستاره بیش از 85 فیلم و نمایش تلویزیونی، که اخیراً نیز در «زنان خانه‌دار عاجز» ظاهر شده است، تحت برنامه حمایتی «صداهای آمریکا در اسرائیل» به سرزمین‌های اشغالی سفر کردند.

اولین برنامه‌های «صداهای آمریکا در اسرائیل»، بیش از یک دهه پیش با استفاده از چهره‌های سنتی و رسانه‌های جدید، قهرمانان ورزشی، نظریه‌پردازان کلیدی، برخی ??رهبران مسلمان، دیپلمات‌ها، و دیگر شخصیت‌های با نفوذ آغاز گردید تا بدین طریق چهره خوبی از رژیم صهیونیستی ارائه شده و از تنفر روبه‌رشد نسبت به این رژیم در جهان کاسته شود.


      
جلسه رسیدگی به اتهامات «فائزه هاشمی» در شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست قاضی صلواتی و حضور وکیل مدافع و شخص فائزه هاشمی برگزار شد.
به گزارش مشرق به نقل از ایسنا ، جلسه رسیدگی به اتهامات «فائزه هاشمی» در شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست قاضی صلواتی و حضور وکیل مدافع و شخص فائزه هاشمی برگزار شد.

غلامعلی ریاحی وکیل خانم هاشمی درباره جزییات محاکمه موکلش گفت: مطابق وقت تعیین شده دادگاه تشکیل شد. نماینده دادستان کیفرخواست را قرائت کرد و به خانم هاشمی به عنوان «فعالیت تبلیغی علیه نظام» تفهیم اتهام شد.

وی ادامه داد: پاسخ‌های لازم از طرف خانم هاشمی و بنده به دادگاه ارائه داده شد ولی با توجه به اینکه دادگاه غیرعلنی بود، اجازه نداریم جزئیات آن را منتشر کنیم.

وکیل مدافع فائزه هاشمی گفت: در مجموع بعد از لایحه تکمیلی که ظرف دو سه روز آینده به دادگاه خواهیم داد، دادگاه تصمیمش را خواهد گرفت.

وی افزود: ما به عنوان آخرین دفاع فرصت خواستیم که ظرف سه روز لایحه دفاعی خود را تقدیم دادگاه کنیم.

بر اساس این گزارش، پیش از این قرار بود اولین جلسه‌ رسیدگی به اتهامات خانم هاشمی صبح روز یک‌شنبه ـ 23 مرداد ماه ـ‌ در شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی برگزار شود که به دلیل درخواست استمهال وکیل پرونده و برای تدارکات دفاع و موافقت دادگاه با این درخواست، جلسه‌ دادگاه به تاخیر افتاد و وقت رسیدگی نیز تجدید شد.

این پرونده با اعلام جرم دادستانی تهران و به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام تشکیل شده است و اتهام انتسابی به «فائزه هاشمی» نیز به دلیل مصاحبه او با سایت روزآنلاین بوده است.

      
<      1   2   3   4