سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :14
بازدید دیروز :2
کل بازدید :300169
تعداد کل یاد داشت ها : 620
آخرین بازدید : 103/2/4    ساعت : 1:2 ع
درباره وبلاگ
لینک دوستان
ویرایش
ابر برچسب ها
ویرایش
امکانات دیگر

در حالی که امریکا و هم‌پیمانانش موشک‌های پاتریوت را در ترکیه مستقر کرده‌اند، روسیه اعلام کرده است که درنظر دارد تا یک سری رزمایش دریایی را در نزدیکی سواحل سوریه برگزار کند. 
ادامه مطلب...
      

45 درصد از افراد شرکت کننده در نظرسنجی پرس تی وی معتقدند که دولت امریکا در پی تیراندازی‌های رو به گسترش اخیر در کشور، در تامین امنیت شهروندان خود ناتوان است.



نتایج این نظرسنجی که در روزهای سی ام دسامبر 2012 تا نهم ژانویه 2013 برگزار شد، همچنین حاکی از آن است که 34 درصد از پاسخ دهندگان پیشنهاد انجمن ملی سلاح (NRA) امریکا درباره گماشتن نیروهای گارد مسلح در همه مدارس امریکا را به عنوان استراتژی فروش بیشتر سلاح و کسب منافع بیشتر عنوان کردند. 

نتایج این نظرسنجی همچنین نشان از آن دارد که 21 درصد از پاسخ دهندگان موضوع مسلح کردن کارکنان مدارس را بهترین روش برای ممانعت از تیراندازی و کشتار در مدارس امریکا می‌دانند. 

وی لاپیر معاون اجرایی انجمن سلاح امریکا در تاریخ 21 دسامبر 2012 گفت سلاح می تواند از کودکان امریکایی در مدارس محافظت کند و خواستار گماشتن افسران پلیس مسلح در همه مدارس سراسر این کشور شد. 

در ماه های اخیر چندین تیراندازی مرگبار در مناطق مختلف امریکا روی داده است. 

در تیراندازی تاریخ چهاردهم دسامبر 2012 در مدرسه ابتدایی سندی هوک در نیوتون ایالت کنتیکت امریکا، بیست کودک و شش بزرگسال کشته شدند. فرد مسلح سپس خود را نیز هدف قرار داد. گفتنی است، ضارب همان روز مادر خود را نیز به ضرب گلوله از پای در آورده بود. 

یک هفته پس از آن در تیراندازی دیگری در ایالت پنسیلوانیا امریکا چهار نفر از جمله خود ضارب کشته شدند. در این تیراندازی همچنین چندین افسر پلیس زخمی شدند. 

بر اساس نظرسنجی که پس از واقعه مدرسه سندی هوک، از جانب موسسه افکار سنجی گالوپ انجام شد، بیشتر امریکاییýها خواهان اجرای قوانین و مقررات سفت و سخت تر در مورد مالکیت سلاح و اعمال محدودیت های سنگین برای تملک سلاح های گرم هستند.

بیش از یکصد هزار امریکایی با امضای یک دادخواست آنلاین از کاخ سفید خواسته‌‏اند تا مباحث ملی در مورد کنترل سلاح را به جریان اندازد. 

منبع:presstv