سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :19
بازدید دیروز :93
کل بازدید :300324
تعداد کل یاد داشت ها : 620
آخرین بازدید : 103/2/7    ساعت : 2:26 ص
درباره وبلاگ
لینک دوستان
ویرایش
ابر برچسب ها
ویرایش
امکانات دیگر


      
عماد بر می گردد... او بر می گردد و شما حتی در اتاق خوابتان نیز در امان نخواهید بود؛ نه قلعه های مستحکم و نه تکنولوژی از شما محافظت نمی کند! در همه جای دنیا...
به گزارش مشرق  به نقل از ابنا ،صبح دیروز چهارشنبه 28 آگوست 2013 تصویری از «شهید عماد مغنیه» در یک ایستگاه قطار در "سیدنی" استرالیا دیده شد.

نصب کنندگان این تصاویر در زیر آن نوشته اند: "عماد بر می گردد".

این افراد همچنین این پیام را داده اند که: "او بر می گردد؛ شما حتی در اتاق خوابتان نیز در امان نخواهید بود؛ نه قلعه های مستحکم و نه تکنولوژی از شما محافظت نمی کند! در همه جای دنیا".

 هویت و انگیزه نصب کنندگان و نویسندگان این پیام مشخص نیست؛ ولی نمی توان این تهدید را بی ارتباط با حمایت دولت استرالیا از پروژه حمله نظامی به مردم مظلوم سوریه دانست.

استرالیا که هم پیمان آمریکا بوده و در روزهای آینده ریاست دوره ای شورای امنیت را بر عهده می گیرد اعلام کرده است که در صورت ثابت شدن حمله شیمیایی از سوی دولت سوریه، حمله به این کشور را تأیید می کند، چه سازمان ملل با آن موافق باشد و چه نباشد!

منبع:مشرق


      

آیت الله معظم امام خامنــه ای حفظه الله :

رویارویی مستکبران زمانه ما با اسلام 

و طلوع این خورشیــد تابان ؛

یک رویارویی است که بــدون شک

با پیــروزی اسلام به پایان خواهد رسیــد .

91/6/27
Photo: ‎آیت الله معظم امام خامنــه ای حفظه الله :  رویارویی مستکبران زمانه ما با اسلام   و طلوع این خورشیــد تابان ؛  یک رویارویی است که بــدون شک  با پیــروزی اسلام به پایان خواهد رسیــد .   91/6/27‎

      
مسکو اژدرافکن مجهز به موشک‌های اژدر را به دریای مدیترانه می فرستد.
به گزارش مشرق، تسنیم نوشت: رسانه‌های روسیه گزارش دادند، این کشور یک اژدرافکن مجهز به موشک‌های اژدر را به دریای مدیترانه می‌فرستد.

خبرگزاری اینترفاکس روسیه گزارش داد، مسکو اژدرافکن مجهز به موشک‌های اژدر را به دریای مدیترانه می فرستد.

به نظر می‌رسد این اقدام روسیه در واکنش به آماده شدن غرب به رهبری آمریکا برای حمله نظامی علیه سوریه صورت می‌گیرد.

روسیه یکی از متحدان دولت سوریه است و نسبت به هرگونه حمله نظامی علیه این کشور بدون موافقت شورای امنیت سازمان ملل هشدار داده است.

      
جفری فلتمن معاون دبیرکل سازمان ملل و سفیر سابق آمریکا در لبنان از حمله واشنگتن به سوریه در یکشنبه آینده خبر داد.
به گزارش مشرق و به نقل از فارس، روزنامه الاخبار لبنان نوشت: جفری فلتمن در سفر اخیر به تهران تمایل غرب برای حمله نظامی به سوریه را به اطلاع ایرانی‌ها رساند.

این روزنامه افزود: درست است که فلتمن تاکید کرد کسی خواهان سرنگون کردن بشار اسد رئیس جمهوری سوریه نیست بلکه هدف از حمله تضعیف کردن نظام سوریه است تا این امر وی را وادار کند که در اجلاس بین‌المللی ژنو 2 با رویکردی که تضمین کننده موفقیت آن باشد، شرکت کند اما مسئله قابل توجه در سخنانش "تعیین روز یکشنبه به عنوان موعد این حمله" بود.
منبع:مشرق نیوز

      

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء، از رونمایی رادار "پسیو آرایه‌فازی" با قابلیت کشف هواپیماهای پنهان‌کار خبر داد.
به گزارش مشرق به نقل از تسنیم، امیرسرتیپ فرزاد اسماعیلی صبح امروز "پنجشنبه" در حاشیه مراسم تجدید پیمان فرماندهان پدافند هوایی با آرمان‌های امام خمینی(ره) در جمع خبرنگاران درباره اینکه آیا پایگاه پدافندی در قشم راه‌اندازی شده است؟ گفت: فرماندهی‌کل قوا، ستادکل نیروهای کل مسلح و ستاد ارتش امور نظامی را در داخل مرزهای جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران تدبیر می‌کند و ما به‌عنوان این سربازان این فرمان را اجرا می‌کنیم. من این خبر را برای اولین بار است که می‌شنوم.

وی ادامه داد: هر دستوری که از ستادهای فرادستی برسد را اجرا می‌کنیم، ما توانسته‌ایم سیستم پدافندی،‌ پهپادی را در کل کشور گسترش دهیم.

فرمانده پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء همچنین درخصوص آمادگی پدافند هوایی در صورت جنگ در سوریه،تاکید کرد: قرارگاه همیشه آمادگی 100 درصد دارد.

امیراسماعیلی در پاسخ به این سوال که آیا سامانه‌های راداری موجود پدافند توانایی کشف هواپیماهای مختلف را دارد؟ اظهارداشت : تمام تلاش ما این بوده است که با تجمیع سامانه‌های شنود الکترونیکی و اطلاعاتی در شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور بتوانیم هواپیماهای پنهانکار را به موقع شناسایی و کشف کنیم، البته هواپیماهایی را هم کشف کرده‌ایم و به آن‌ها اخطار داده‌ایم که خلبان آن هواپیما‌ها به اخطارها پاسخ داده و از منطقه دور شده است.

وی اضافه کرد: البته رادارهای ما قابلیت بیشتری دارند و به تنهایی قادر هستند هواپیماها را کشف کند و ان‌شاءالله شگفتی‌های بعدی این رادارها در صحنه‌ها عملیاتی مشخص می‌شود.

فرمانده پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء تصریح کرد: رادار پسیو‌آرایه‌فازی که هم پسیو اقتدار دارد و آرایه‌فازی آن اقتدار دارد و هم از نظر تاکنیک و تکنیک مقتدر است این رادار هم به خوبی می‌بیند و هم غافلگیر نمی‌شود و امروز به مرحله ظهور کامل رسیده و در هفته دفاع مقدس و در 10 شهریور به بهره‌برداری می‌رسد و به محض این‌که مکان آن مشخص شد آن را در یکی از نقاط کشور گسترش می‌دهیم و تولید آن نیز در دست اقدام است.

      

ولادیمیر پوتین دستور حمله نظامی به عربستان را صادر میکند.

مقامات کرملین اعلام کردند در صورت حمله نظامی به سوریه رییس جمهور روسیه دستور پرواز بمب افکن های سنگین روسیه برفراز عربستان و بمباران اهدافی در این کشور را بلافاصله صادر خواهد کرد.
Photo: ‎فــــــــــــــوری :  ولادیمیر پوتین دستور حمله نظامی به عربستان را صادر میکند.  مقامات کرملین اعلام کردند در صورت حمله نظامی به سوریه رییس جمهور روسیه دستور پرواز بمب افکن های سنگین روسیه برفراز عربستان و بمباران اهدافی در این کشور را بلافاصله صادر خواهد کرد.  http://www.eutimes.net/2013/08/putin-orders-massive-strike-against-saudi-arabia-if-west-attacks-syria/‎

      

 

 

اعلام آماده باش ارتش روسیه برای جنگ احتمالی

در پی اقدامات تحریک آمیز آمریکا و همپیمانان غربی اش برای شروع عملیات نظامی در سوریه ، ارتش روسیه در حالت « هشدار جنگ » قرار گرفت.
فرمانده ارتش روسیه اعلام کرده است نیروهای نظامی در مرکز و جنوب این کشور در آماده باش کامل قرار داشته و یگان های دریایی در دریای سیاه و دریای مدیترانه آماده عملیات نظامی میباشند.

      

 

× تقدیم به دوست داران مذاکــــره با امریــــکا ! × 

فاریــن پالسی : 

مدارک محرمانه در سازمان سیا تایید می کند که آمریکا به صدام حسین برای بمباران شیمیایی و گازهای سمی و اعصاب علیه ایران کمک کرده است و با اینکه می دانست صدام حسین بدترین بمب ها را علیه ایران استفاده می کند، باز هم با او همکاری می کرد.

آمریکا به کمک تصاویر ماهواره ای و با دادن اطلاع دقیق از محل ارتش ایران به عراقی ها کمک بزرگی به صدام کرد و . . 

/ خون شهید و زن و بچه ی بی گناه بی جواب نمیمونه ! 
صدام و حزبش بالاخره سرنگون شدن ، روزی هم نوبت آمریکا
و آمریکا دوستان میرسه ! فقط اون کسانی که مدام بر طبل مذاکره می کوبند واقعا میتوانند به این عکسها نگاه کننــد ؟! واقعا میتوانند فراموش کنند این همه جنایت را و دم از مذکره با شیطان بزرگ بزننـــد ؟! 


× عکس : بمباران شیمیایی حلبچـــــه ×

      

 

جنگ رسانه ای همه جانبه بر علیه سوریه 

تلویزیون اسرائیل: اوباما تا 48 ساعت آینده دستور حمله به سوریه را اعلام میکند
============================== ============
کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد "اوباما" تا 48 ساعت آینده دستور حمله به سوریه را صادر خواهد کرد .
این شبکه تاکید کرد که تصمیم برای آغاز حمله طی حداکثر 48 ساعت آینده گرفته خواهد شد و آمریکا، انگلیس و فرانسه با پشتیبانی ترکیه و برخی کشورهای عربی در آن شرکت خواهند داشت.


      
<      1   2   3   4      >