سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :28
کل بازدید :298528
تعداد کل یاد داشت ها : 620
آخرین بازدید : 103/1/10    ساعت : 2:41 ص
درباره وبلاگ
لینک دوستان
ویرایش
ابر برچسب ها
ویرایش
امکانات دیگر

رئیس شورای نظامی طرابلس اعلام کرد که اطلاعات موثقی در دست است که نشان می دهد امام موسی صدر در مزرعه ای در جنوب طرابلس مدفون است.

به گزارش مشرق به نقل از مهر، عبدالحکیم بلحاج در گفتگو با بی بی سی عربی اظهار داشت: اطلاعات موثقی موجود است مبنی بر اینکه امام موسی صدر در مزرعه ای در نزدیکی جنوب طرابلس دفن شده است.

وی افزود: اطلاعات قدیمی حاکی از آن بود که امام موسی صدر به سبها منتقل شده و سپس گفته شد وی در منطقه قلعه مدفون است، اما اطلاعات جدید نشان می دهد وی در یکی از مزارع نزدیک طرابلس به خاک سپرده شده است.

بلحاج تصریح کرد: ما اطلاعات موجود را بررسی می کنیم و به دنبال کشف حقیقت هستیم و به محض دستیابی به حقیقت آن را اعلام خواهیم کرد.

گفته می شود مزرعه مذکور در جنوب طرابلس اجساد دیگری را نیز در خود جای داده که احتمالا از مخالفان رژیم قذافی بوده اند.




برچسب ها : سیاسی  , بین الملل  ,
      

رئیس شورای نظامی طرابلس اعلام کرد که اطلاعات موثقی در دست است که نشان می دهد امام موسی صدر در مزرعه ای در جنوب طرابلس مدفون است.

به گزارش مشرق به نقل از مهر، عبدالحکیم بلحاج در گفتگو با بی بی سی عربی اظهار داشت: اطلاعات موثقی موجود است مبنی بر اینکه امام موسی صدر در مزرعه ای در نزدیکی جنوب طرابلس دفن شده است.

وی افزود: اطلاعات قدیمی حاکی از آن بود که امام موسی صدر به سبها منتقل شده و سپس گفته شد وی در منطقه قلعه مدفون است، اما اطلاعات جدید نشان می دهد وی در یکی از مزارع نزدیک طرابلس به خاک سپرده شده است.

بلحاج تصریح کرد: ما اطلاعات موجود را بررسی می کنیم و به دنبال کشف حقیقت هستیم و به محض دستیابی به حقیقت آن را اعلام خواهیم کرد.

گفته می شود مزرعه مذکور در جنوب طرابلس اجساد دیگری را نیز در خود جای داده که احتمالا از مخالفان رژیم قذافی بوده اند.




برچسب ها : سیاسی  , بین الملل  ,
      
معمر قذافی سرانجام روز پنجشنبه پس از 43 سال حکومت بر مردم لیبی در زادگاهش سرت، کشته شد و با مرگش فصل جدیدی در لیبی آغاز شد.




برچسب ها : سیاسی  , بین الملل  ,
      
همزمان با آغاز زمینه خروج نظامیان آمریکایی از عراق و افول قدرت آل سعود در این کشور، سید مقتدا صدر، پس از چهار سال اقامت در ایران و تکمیل دروس فقهی، برای همیشه به مقر فرماندهی خود در نجف بازگشت.
به گزارش گروه بین الملل مشرق، مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق و فرمانده ارشد سپاه "المهدی(عج)" است که مدت هاست بصورت خفته و آماده باش به سر می برد تا در صورت خلف وعده باراک اوباما و عدم خروج اشغالگران، بار دیگر مبارزات مسلحانه با نظامیان بیگانه را آغاز کند.
سید مقتدا بتازگی با حضور در اجلاس بین المللی بیداری اسلامی و پنجمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در تهران، با شخصیت های فکری و جهادی جهان اسلام، دیدارهای متعددی داشته است.

یک منبع در جریان صدر که خواست نامش فاش نشود، گفت: مقتدی اوائل هفته، به همراه تعدادی از مشاورانش از جمله "مصطفى الیعقوبی"، "محمد الساعدی" و "حیدر الجابری" به نجف بازگشته است.

این منبع افزود: وی پس از ورود به خانه‌اش در منطقه "الحنانه" در مرکز نجف گفت که این یک سفر نیست بلکه برای همیشه به نجف برگشته است.

خبرگزاری فرانسه نیز اعلام کرد که هنگام ورود مقتدی به نجف، هزاران نفر از هوادارانش در میان تدابیر شدید امنیتی، مقابل منزلش تجمع کرده و از وی استقبال کردند.

پس از آن، صدر در میان محافظان شخصی خود، به زیارت حرم امیرالمؤمنین امام علی(ع) رفت و به گفته یکی از مسؤولان دفترش، انتظار می‌رود به دیدار آیت الله سیستانی، مرجع شیعیان در عراق هم برود.
گفته می شود قرار است پس از چهار سال، مقتدا بار دیگر از این هفته، بار دیگر به عنوان خطیب جمعه، امامت جمعه مسجد کوفه را بر عهده گیرد. وی ظرف چند سال اخیر یکی دو بار بطور اتفاقی در جریان سفر به عراق، در نماز جمعه مسجد جامع کوفه حضور یافته و خطبه ها را ایراد کرده بود.

به گفته دوستان و همراهان صدر، او چهار سال را در ایران برای تکمیل تحصیلات فقهی خود در حوزه علمیه قم سپری کرد.

بر پایه این گزارش، صدر از اواخر سال 2006 میلادی از حضور در محافل عمومی خودداری کرده و هیچ‌کس از محل اقامت وی مطلع نبود تا اینکه در آوریل سال 2008 میلادی، یک پایگاه خبری به نقل از یک منبع اعلام کرد که این روحانی شیعی عراقی برای ادامه تحصیلات فقهی خود هم اکنون در حوزه علمیه قم است.

وی سپس برای نخستین بار در سال 2009 میلادی در جریان دیدارش از ترکیه در مجامع عمومی ظاهر شد و پس از آن به سوریه و لبنان نیز سفر کرد.

جریان صدر از 325 کرسی پارلمان، 39 کرسی را در اختیار دارد و هفت پست وزارتی (مسکن، کار، منابع آبی، گردشگری، آثار باستانی و دو وزیر دیگر) از دولتی را که چند هفته پیش تشکیل شد، در اختیار دارد.

سپاه "المهدی(عج)"، ‌شاخه نظامی جریان صدر، حضور فعالی را در نبرد و مبارزه علیه نظامیان آمریکایی در بهار سال 2008 میلادی در بصره و شهرک صدر، بویژه در بخش شرقی بغداد که شیعه نشین است، داشت اما در آگوست 2008 میلادی، مقتدا دستور انحلال موقت آن را صادر کرد.

آمریکا بیم و واهمه بسیاری از سپاه المهدی(عج) داشت و ادعا می‌کرد که این جریان شبه نظامی، مخل امنیت این کشور است و در پس بسیاری از عملیات هایی قرار دارد که در عراق رخ داده لذا وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون)، سپاه المهدی(عج) را بزرگترین خطر برای نظامیان خود در عراق اعلام کرد.

صدر در اوائل، از جمله معارضان نوری المالکی، ‌نخست‌وزیر عراق بود اما موضع خود را به دنبال صدور فتوای آیت الله "سید کاظم حائری" از مراجع عراقی مقیم ایران مبنی تأیید مالکی، موضع خود را تغییر داد.

وی همچنین دو انتفاضه در سال 2004 میلادی را علیه نظامیان آمریکایی رهبری کرده است.
صدر که در دهه چهارم عمر خود به سر می برد، محبوبیت مردمی بسیاری میان فقرای شیعه بویژه شیعیان شهرک پر جمعیت صدر و نیز میان جوانان و فقرا و مستمندان عراق دارد.

جریان صدر نقش مهمی را در انتخاب مالکی، رهبر حزب الدعوه به عنوان نخست‌وزیر در آگوست 2006 میلادی ایفا کرد. این جریان، در دور بعد هم نقش مهمی در حفظ و بقای مالکی، طی انتخابات مارس بازی کرد.

پدر مقتدی، یعنی آیت الله سید محمدصادق صدر از جمله شخصیت‌های بسیار مورد احترام در عراق است که در سال 1999 میلادی به دلیل مبارزه با صدام ترور شد و پسرعمویش سید محمدباقر صدر نیز در سال 1980 میلادی نیز توسط رژیم صدام ترور شد.

      
به گزارش خبرنگار مشرق، شورای دولتی پخش برنامه‌های رادیو و تلویزیون آمریکا (BBG) گزارش مالی سال 2012 خود را منتشر کرد. این نهاد که دیپلماسی رسانه‌ای دولت آمریکا را طراحی و عملیاتی می‌کند، در بودجه مالی سال 2012 خود به کنگره مبلغ 767 میلیون دلار درخواست نموده است.

در گزارش 2012 شورای دولتی پخش برنامه‌های رادیو و تلویزیون آمریکا(BBG)، جزئیات دقیق بودجه‌های درخواستی این هیات برای سال مالی 2012 ، اهداف و برنامه‌های توسعه‌ای بی‌‌بی‌جی در نقاط مختلف دنیا همراه با دستاوردها و تغییرات جدید و همچنین برآوردی از مناطق دارای فعالیت این هیات رسانه‌ای، آمده است.

BBG ، همه سازمان‌های خبررسانی بین‌المللی آمریکا را در بر می‌گیرد که عبارتند از:

صدای آمریکا (VOA)،‌ رادیو و تلویزیون مارتی، و سازمان‌های دریافت‌کننده اعتبارات مالی: رادیو اروپای آزاد/ رادیو آزادی (RFE/RL)، ‌رادیو آسیای آزاد (RFA) و همچنین شبکه‌های‌ خبررسانی خاورمیانه

گفتنی است پخش خبر توسط BBG با 60 زبان در بیش از 100 کشور با 171 میلیون مخاطب به زبان بومی آنها صورت می گیرد. برنامه‌های هیأت مدیران خبررسانی از طریق رادیو، تلویزیون، اینترنت و همچنین انواع در حال گسترش رسانه‌های جدید به 60 زبان و در بیش از 100 کشور جهان منتشر می‌‌شوند. هیأت مدیران خبرسانی از طریق شبکه پخش جهانی‌، به طور مستقیم با171 میلیون مخاطب به زبان بومی‌ خودشان ارتباط برقرار می‌کند که این تنها بخش دولتی دیپلماسی رسانه ای آمریکا را شکل می دهد.




برچسب ها : سیاسی  ,
      

سید صدرالدین صدر (تولد 1299 (قمری) در کاظمین - درگذشته ‏19 ربیع‌الاول ‏1373 (قمری) در قم) از فقها و مراجع تقلید شیعه بود که‏ در فقه، اصول، رجال، شعر و تفسیر تخصص داشت.

در دوران حکومت رضاخان صدر همراه یارانش سید محمدتقی خوانساری ‏و سید محمد حجت، تدریس و سرپرستی حوزه علمیه را بر عهده داشت و در حفظ و توسعه حوزه کوشید.

زندگی [ویرایش]

کودکی و دوران تحصیل [ویرایش]

دوران کودکی را در سامرا گذراند و ادبیات و ریاضیات را از استادان آن‌دیار فرا گرفت. هنگامی که پدرش سیداسماعیل صدر در سال 1314 ه.ق به کربلا هجرت کرد، او نیز به این شهر رفت و به بهره‌گیری از پدر و دیگر استادان کربلا پرداخت.

سپس به سفارش پدرش، برای تکمیل تحصیلات، رهسپار نجف شد و دروس دوره سطح را از استادانی چون محمدحسین نایینی، شیخ حسن کربلایی و آقاضیاءالدین عراقی و دروس دوره خارج را از پدرش سید اسماعیل صدر، ملا محمدکاظم خراسانی، سید محمدکاظم طباطبایی‏ یزدی و میرزا فتح‌الله شریعت اصفهانی آموخت.

عزیمت ‏به مشهد [ویرایش]

صدر در سال ‏1339ه .ق رهسپار ایران شد و حدود شش سال در مشهد به تدریس پرداخت. در این مدت، علاوه‏ بر تدریس، به موعظه و ارشاد مردم نیز همت گماشت. آن ایام با خشکسالی مصادف ‏بود و او توانست، با اقدامات پیگیر و گردآوری اعانه بسیاری از مستمندان را از خطر مرگ نجات بخشد. او پس از مدتی به نجف رفت و در درس محمدحسین نایینی شرکت کرد. سپس به ایران بازگشت و در قم به تدریس و وعظ پرداخت. در یکی از سالها، هنگامی که برای زیارت به‏ مشهد رفته بود، در آن شهر اقامت‌گزید و به تدریس و اقامه نماز جماعت در مسجد گوهرشاد پرداخت.

عزیمت‌به قم [ویرایش]

در آن زمان، موسس حوزه علمیه قم شیخ عبدالکریم حائری یزدی دوران کهنسالی را می‌گذراند و نگران آینده حوزه تازه تاسیس بود. او به منظور تقویت‏ حوزه علمیه قم و تامین آینده آن، گروهی را به مشهد مقدس‌فرستاد تا از صدر برای اقامت در قم دعوت کنند. وی دعوت موسس‏ حوزه علمیه قم را پذیرفت و رهسپار قم شد.

صدرالدین صدر مورد توجه آیت‌الله حائری بود، علاوه بر تدریس ‏سطوح عالی، از مشاوران وی شمرده می‌شد و در امور حوزه نیز به او کمک می‌کرد.

آیت‌الله حائری صدر را وصی خود قرار داد و به پیشنهاد او سید محمد حجت نیز به وصایت وی برگزیده شد.

تدریس [ویرایش]

آیت‌الله صدر یکی از مدرسان برجسته حوزه بود و شاگردان بسیار تربیت‌کرد. او روزانه دو درس می‌گفت و حدود 400 تن از طلاب حوزه کوچک آن روز در درسش‌شرکت می‌کردند. نام برخی از شاگردان وی چنین است: سید محمدباقر سلطانی، سید موسی شبیری زنجانی، علی مشکینی، محمد صدوقی، موسی صدر، سید رضا صدر، مرتضی فقیهی، سید حسن مدرسی یزدی، سید حسین موسوی کرمانی، رمضانی فردویی و ...

مرجعیت [ویرایش]

پس از وفات موسس حوزه علمیه، مرجعیت و زعامت‏ حوزه به آیات عظام حجت، خوانساری و صدر رسید.

صدر هرگز به مرجعیت و زعامت‌حوزه گرایش نداشت. هنگامی که ایت‌الله حسین بروجردی برای معالجه به تهران آمد، صدر که در آن‌زمان رهبر حوزه علمیه قم به شمار می‌آمد، از وی خواست‏ به قم بیاید. پس ازورود او جایگاه نماز جماعت‌ خود در حرم حضرت معصومه را به‌آیت‌الله بروجردی واگذار کرد؛ از ریاست ‏حوزه فاصله گرفت و به پشتیبانی گسترده‏ از فقیه بروجردی بسنده کرد. او در تبیین فلسفه این کار، این آیه قران را ذکر می‌کرد: «تلک الدار الاخره نجعلها للذین لا یریدون علوا فی الارض و لافسادا و العاقبه للمتقین.» (قصص، آیه 82)

فرزندان [ویرایش]

اولین همسر آیت‏الله صدر، دخترخاله‏اش بود که در جوانی در عراق درگذشت. وی پس از بازگشت به ایران، در حوالی سال 1339 هجری قمری در مشهد با بی‏بی‏صفیه قمی دختر سید حسین طباطبایی قمی (از مراجع تقلید) ازدواج کرد و صاحب ده فرزند شد:

  1. رضا صدر، از مدرسان حوزه? علمیه? قم بود
  2. علی صدر
  3. موسی صدر، رهبر شیعیان لبنان
  4. صدیقه صدر، همسر سید محمدباقر سلطانی طباطبایی. صاحب چهار فرزند شد: 1)صادق طباطبایی، 2) فاطمه طباطبایی، با احمد خمینی ازدواج کرد 3) مرتضی طباطبایی 4) عبدالحسین طباطبایی
  5. طاهره صدر، همسر سید مهدی صدرعاملی
  6. بتول صدر، همسر هادی عبادی
  7. منصوره صدر، همسر علی‏اکبر صادقی و مادر زهره صادقی (همسر محمد خاتمی)
  8. فاطمه صدر، همسر محمدباقر صدر
  9. زهرا صدر، همسر اسکندر فیروزان و مادر مهدی فیروزان
  10. ربابه صدر، همسر حسین شرف‏الدین

مرگ [ویرایش]

سید صدرالدین صدر در تاریخ ‏19 ربیع‌الاول ‏1373 درگذشت. حسین بروجردی‏ بر پیکر وی نماز گذارد و او را در کنار قبر شیخ عبدالکریم حائری، در ارامگاه فاطمه معصومه به خاک سپردند.

آثار علمی [ویرایش]

آیت‌الله صدر آثار زیر را از خود با یادگارگذاشت:

1. المهدی در این کتاب روایات اهل سنت در باره حجت بن حسن گردآوری شده است. پیش از آن، کتابی در این موضوع، با این نظم و ترتیب خاص، نگاشته نشده بود. کتاب المهدی عربی است و ترجمه‌اش نیز چاپ شده است.

2. خلاصه الفصول کتاب فصول تالیف شیخ محمدحسین اصفهانی از متون درسی حوزه علمیه بود. ولی به خاطر طولانی بودن، معمولاً طلاب به خواندن‏ بخشی از آن اکتفا کردند. صدر آن را تلخیص کرد تا به جای کتابهای ‏قوانین و فصول تدریس گردد.

3. الحقوق همان رساله حقوق علی بن حسین زین‌العابدین است که با مقدمه کوتاه آن صدر چاپ شده است.

4. مختصر تاریخ اسلام

5. حاشیه عروه الوثقی

6. حاشیه وسیله النجاه

7. سفینه‌النجاه

8. رساله در امر به معروف و نهی از منکر

9. رساله در تقیه

10. رساله‌در حکم غساله

11. رساله در حج

12. رساله‌ای در باره ازدواج

13. منظومه حج

14.منظومه‌ای در باره روزه

15. رساله در حقوق زن

16. حاشیه کفایه الاصول

17.رساله‌ای در اصول دین

18. رساله‌ای در اثبات عدم تحریف قرآن

19. رساله در ردشبهات وهابیان

20. لواء محمد (12 جلد)

21. مدینه العلم (6 جلد)

22. دیوان‌اشعار


      

یک عکس با نشان دادن شجاعت کودک فلسطینی در برابر سرباز اشغالگر نامزد بهترین عکس سال 2011 شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری الفجر، با انتشار عکسی عنوان کردند این تصویر به عنوان بهترین عکس جهان در سال 2011 کاندید شده است.
بنابر این گزارش، این عکس به علت نشان دادن شجاعت کودک فلسطینی در برابر سرباز اشغالگر نامزد بهترین عکس سال 2011 شده است.
این عکس در کنار دیگر عکس‌هایی از کودکان شجاع فلسطینی را در حال پرتاب سنگ به سمت سربازان و تانک‌های اسرائیلی نشان می‌دهد، قرار گرفته است.
بنابر این گزارش 4 دلیل برای انتخاب این عکس به عنوان نامزد بهترین عکس سال 2011 عنوان شده است: اولا در این عکس کودک فلسطینی نگاهی از قدرت به سرباز اسرائیلی دارد، ثانیا انگلشتان سرباز اسرائیلی ترس او را نشان می‌دهد، ثالثا کودک فلسطینی و همچنین پدر او خندان و خوشحال هستند و نهایتا اینکه کودک به‌گونه‌ای اسباب بازی خود را به دست گرفته که این پیام را مبادرت می‌کند که فردا او سلاحی واقعی را به دست خواهد گرفت و آن سرباز را از سرزمین خود خارج خواهد کرد.



برچسب ها : سیاسی  ,
      

تداوم درگیریها در صنعا و کشته و زخمی شدن شماری دیگر از مردم، سرقت اجساد و مجروحان تظاهرات کننده و هشدار کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل درباره به کارگیری خشونت از مهمترین تحولات یمن است.

به گزارش مهر به نقل از شبکه الجزیره، شاهدان عینی گزارش دادند: در حمله اوباش و نیروهای طرفدار عبدالله صالح به تظاهرات ضد دولتی در خیابان القاع صنعا سیزده تن کشته و شماری زخمی شدند.

از سوی دیگر برخی سازمانهای حقوقی از سرقت برخی اجساد، مجروحان و تظاهرات کنندگان به وسیله گروههای مسلح وابسته به رژیم در برخی خیابانهای پایتخت خبر دادند.

این درحالی است که منابع بیمارستانی اعلام کردند: پنجاه نفر در حملات رژیم به تظاهرات کنندگان زخمی شده اند که وضع برخی از آنها وخیم گزارش شده و بسیاری به وسیله گلوله های جنگی زخمی شده اند و بسیاری نیز در اثر استنشاق گاز دچار حالت خفگی شده اند.

در شرایطی که تظاهرات در شهرهای مختلف یمن ادامه دارد درگیری های مجدد در منطقه الحصبه میان نیروهای طرفدار قبیله حاشد به رهبری صادق الاحمر و نیروهای حکومتی سبب کشته شدن پنج نفر از نیروهای الاحمر شد.

از سوی دیگر حزب اصلاح مخالف بیان کرد: نیروهای دولتی 300 تظاهرات کننده را بازداشت کرده اند. این در حالی است که شورای ملی ائتلاف انقلابیون یمن خواستار آزادی همه تظاهرات کنندگان شد.

این در حالی است که کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد کشتار تظاهرات کنندگان بی گناه در صنعا و تعز یمن را نتیجه به کارگیری کورکورانه زور از سوی نیروهای امنیتی دانست.

"رابرت کولویل"سخنگوی این کمیساریا افزود: صدها نفر به سبب استفاده از نیروی قهریه علیه تظاهرات کنندگان بی گناه زخمی شده اند و باید کمیته مستقلی برای بررسی این موضوع تشکیل شود و مسئولان کشتارها در یمن را به دستگاه قضایی تحویل دهند




برچسب ها : بین الملل  ,
      
حمله سازمان ملل به حزب الله

 

دبیر کل سازمان ملل در راستای سیاست کشورهای غربی و رژیم صهیونیستی برای خلع سلاح حزب‌الله لبنان، از حزب‌الله خواست تا سلاح خود را زمین بگذارد.

به گزارش فارس، سازمان ملل در چهاردهمین گزارش شش‌ماهه درباره چگونگی اجرای قطعنامه 1559 شورای امنیت، به مقاومت لبنان حمله کرد و ادعا کرد که سلاح حزب‌الله، مشکل لبنان است.
در حالی که تاکنون تلاش‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی با متحدان آنان در لبنان برای خلع سلاح حزب‌الله به نتیجه نرسیده است، بان کی مون در این گزارش، سلاح حزب‌الله را مشکل لبنان اعلام کرد و مدعی شد که محور اختلافات سیاسی در لبنان سلاح حزب‌الله است.
خلع سلاح حزب‌الله یکی از آرزوهای دیرینه رژیم صهیونیستی است که اکنون از زبان دبیر کل سازمان ملل بیان می‌شود.
روزنامه النهار لبنان اعلام کرد که دبیر کل سازمان ملل در این گزارش تصریح کرده است که موضوع سلاح حزب‌الله محور اختلافات بحث‌های سیاسی در لبنان شده است.
در حالی که بر اساس نظرسنجی‌ها، افکار عمومی لبنان وجود مقاومت و سلاح مقاومت در لبنان را عاملی بازدارنده برای اشغالگری و تجاوز رژیم صهیونیستی به کشور خود می‌دانند، بنا بر ادعای دبیر کل سازمان ملل، سلاح و انبار سلاح حزب‌الله جوی هراس‌انگیز در لبنان ایجاد کرده و چالشی مهم برای سلامت شهروندان لبنانی شده است.
بر اساس این گزارش، بان کی مون در این گزارشی از حزب‌الله خواست تا «هر چه زودتر سلاح خود را زمین بگذارد و به حزبی صرفا سیاسی» تبدیل شود.
بان کی مون با بیان اینکه حزب‌الله با برخی کشورها [سوریه و ایران] مناسبات خوبی دارد، حزب‌الله را گروهی مسلح خواند و از این کشورها خواست تا برای تبدیل این گروه به حزبی سیاسی صرف تلاش کنند.
برخی کارشناسان معتقدند اصرار بان کی مون بر خلع سلاح حزب الله لبنان نتیجه افزایش نگرانی‌ در رژیم صهیونیستی برای موجودیت خود با توجه به انقلاب‌ها و تحولات اخیر منطقه است که متحدان این رژیم را از قدرت کنار زده است و اسلام‌گرایان در حال قدرت یافتن هستند



برچسب ها : بین الملل  ,
      
"من از اسرائیل هستم و ریچارد کلایدرمن را تحسین می کنم ، از ته قلب و روح ! از ریچارد بسیار متشکرم که برای ما ( اسرائیل) ؛ وقتی که یک کشور پنجاه ساله بود یک صفحه ویژه تولید کرده است.
گروه فرهنگی مشرق- "من از اسرائیل هستم و ریچارد کلایدرمن را تحسین می کنم ، از ته قلب و روح !

از ریچارد بسیار متشکرم که برای ما ( اسرائیل) ؛ وقتی که یک کشور پنجاه ساله بود یک صفحه ویژه تولید کرده است.این از محبت شماست ؛ من نمی توانم از گوش کردن به این موسیقی دست بردارم !"
یک صهیونیست به نام N a o m i در مورد کلایدرمن سطور بالا را در اینترنت نوشته است.
***
کنسرت موسیقی پاپ ، "ریچارد کلایدرمن " با همراهی 16 نفر در تهران به مناسبت 9 آبان آغاز وچندین روز ادامه خواهد داشت .
ریچارد کلایدرمن نه به عنوان یک هنرمند بزرگ بلکه به عنوان یک تاجر موسیقی نیمه پاپ و عوام زده شناخته شده است.ریچارد کلایدرمن پیانو نواز فرانسوی درسال 1991 صفحه موسیقی " یهودی تنهای اسرائیل!" RARE ISRAELI ISRAEL و در سال 1998 دو صفحه موسیقی دیگر به نام " پنجاه سال برای اسرائیل " Fifty Years to Israel را به بازار عرضه کرده است که این صفحه های موسیقی که به صورت سی دی نیز منتشر شده اند ، جزو محصولات فرهنگی رژیم اشغالگر قدس به شمار می‌روند .
کلایدرمن بارها در سرزمین های اشغالی به اجرای کنسرت پرداخته است و جزو معدود موزیسین هائی است که به طور علنی در حمایت از رژیم صهیونیستی دارای فعالیت بوده است. تقارن برنامه موسیقی ریچارد کلایدرمن در ایران با یکی از روز های منحوس دوران شاه بسیار جلب توجه می‌کند هر چند و هنوز نحوه توزیع و تقسیم درامدهای میلیونی این برنامه و دلال آن مشخص نیست.
آلبومی که کلایدرمن در سال 1991 ارائه کرد شامل یک آواز صهیونیستی بود که در تنهائی قوم یهود سروده شده است و کلایدرمن از آن آلبومی با نام " اسرائیلی تنهای اسرائیل ! "ساخته است.

 

توضیحی کوتاه درباره این خبر: پس از انتشار گزارش فوق روابط عمومی برج میلاد تهران ضمن تماس با تحریریه سایت خبری- تحلیلی مشرق ضمن تکذیب برگزاری این کنسرت در سالن برج میلاد، وجود هر گونه قرداد در این زمینه را رد کرد.

      
<      1   2   3   4   5   >>   >