سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :47
بازدید دیروز :93
کل بازدید :300352
تعداد کل یاد داشت ها : 620
آخرین بازدید : 103/2/7    ساعت : 10:41 ص
درباره وبلاگ
لینک دوستان
ویرایش
ابر برچسب ها
ویرایش
امکانات دیگر
داشتن حجاب ملکه هلند هنگام بازدید از مسجد شیخ زاید امارات اعتراض حزب راستگرای هلند و تندورهای این کشور را در برداشت.

به گزارش مشرق به نقل از رسا، بئاتریکس، ملکه هلند هنگام بازدید از مسجد شیخ زاید در امارات متحده عربی حجاب به سر داشت که این امر انتقادهای زیادی را از سوی حزب آزادی راستگرا در برداشت.

گفتنی است، این حزب مخالف دین اسلام است و قوانین ضد اسلامی بسیاری در مجلس مطرح می کنند.

مخالفین این اقدام ملکه می گویند: داشتن حجاب ملکه هلند به معنای قبول کردن این قانون اسلامی است در حالیکه اروپا در حال حذف حجاب برای زنان مسلمان است.

یوری روزنتال، وزیر امور خارجه هلند در پاسخ به این انتقادات و مخالفتها گفت: ملکه، حجاب را برای احترام به آئین و سنت اسلامی پوشید تا به او اجازه دیدار از مسجد داده شود.

وی افزود: ملکه همچنین لباس های که برای دیدار از معابد و کلیساها مناسب بوده پوشیده است.

گریت وایلدرز، رهبر حزب راستگرای هلند تاکنون دو فیلم فتنه 1 و فتنه 2 علیه اسلام ساخته است و سخنرانی های تندی نیز در محافل مختلف علیه اسلام داشته است.

لازم به ذکر است، بئاتریکس هلند یا ملکه بئاتریکس ویل هلمینا آرمگارد متولد 1938 پس از درگذشت مادرش ملکه یولیانا در 1980 به راس قدرت در هلند رسید.



برچسب ها : سیاسی  ,
      



برچسب ها : سیاسی  ,
      

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی ضمن تسلیت شهادت دانشمند جوان، شهید احمدی‌روشن در حادثه تروریستی در تهران، این ترور بزدلانه را نشانه‌ به بن‌بست رسیدنِ استکبار جهانی به سردستگی آمریکا و صهیونیزم، در مقابله با ملت مصمّم و مؤمن و پیشرونده‌ ایران اسلامی دانستند.

 

 

به گزارش مشرق، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی ضمن تسلیت شهادت دانشمند جوان، شهید احمدی‌روشن در حادثه تروریستی در تهران، این ترور بزدلانه را نشانه‌ی به بن‌بست رسیدنِ استکبار جهانی به سردستگی آمریکا و صهیونیزم، در مقابله با ملت مصمّم و مؤمن و پیشرونده‌ی ایران اسلامی دانستند.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
شهادت دانشمند نخبه‌ی جوان، شهیدمصطفی احمدی روشن، اندوه دیگری بر دل دوستداران دانش و متعهدان به پیشرفت جمهوری اسلامی نهاد. ما همگی شریک غم پدر و مادر و همسر و فرزند این جوان مظلوم و برجسته و سرافرازیم.
این ترور بزدلانه که عاملان و طراحانش هرگز جرأت نخواهند کرد به جنایت کثیف و پلید خود اعتراف کنند و مسئولیت آن را بپذیرند مانند دیگر جنایات شبکه‌ی تروریزم بین‌الملل دولتی، با طراحی یا همراهی سرویسهای سیا و موساد عمل شده و نشانه‌ی به بن‌‌بست رسیدنِ استکبار جهانی به سردستگی آمریکا و صهیونیزم، در مقابله با ملت مصمّم و مؤمن و پیشرونده‌ی ایران اسلامی است. آنها در این رفتار شنیع و قساوت‌آمیز نیز شکست خواهند خورد و به اغراض پلید و شریرانه‌ی خود دست نخواهند یافت. رشد شتابنده‌ی علمی و فتح قله‌های دانش که با همت و عزم جوانان مؤمن و غیور و توانائی چون مصطفای شهید رونق یافته، امروز قائم به هیچ فردی نیست، این یک جنبش تاریخی و برخاسته از یک عزم خلل‌ناپذیر ملی است. ما به کوری چشم سران اردوگاه استکبار و نظام سلطه، این راه را با قوت و اراده‌ی راسخ دنبال خواهیم کرد و پیشرفت رشک‌آور ملت بزرگ خود را به رخ دشمنان عنود و حسود خواهیم کشید، و البته از مجازات مرتکبان این جنایت و عاملان پشت صحنه‌ی آن هم هرگز چشم‌پوشی نخواهیم کرد.

اینجانب شهادت این عزیز را به والدین و همسر و فرزندش و به جامعه‌ی علمی و دانشگاهی کشور و به عموم دوستداران و متعهدان نهضت علمی فراگیر، تبریک و تسلیت میگویم و برای آنان صبر و سکینه‌ی الهی و برای شهید عزیزمان علو درجات اخروی را از خداوند متعال مسألت میکنم و یاد شهیدان علیمحمدی و شهریاری و رضائی‌نژاد را گرامی میدارم.
سیدعلی خامنه‌ای
22/دیماه/1390



برچسب ها : سیاسی  ,
      
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با محکومیت اقدام تروریستی مزدوران استکبار جهانی، نهضت علمی ایران اسلامی را حرکتی متوقف ناشدنی و واقعیتی خدشه ناپذیر دانست.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛ در بخشی از این بیانیه آمده است: اقدام مذبوحانه و جنایت کارانه ترور متفکر فرهیخته مصطفی احمدی روشن از فرزندان ملت ایران و تقویت یافتگان مکتب انقلاب اسلامی و ولایت فقیه، برگه سیاه دیگری بر پرونده سنگین جنایت و وحشیگری رژیم تروریست محور صهیونیستی و حامیان آن در کاخ سفید و غرب مدعی حقوق بشر افزود و بار دیگر طبل رسوایی را برای آنان به صدا درآورد.

این بیانیه افزوده است: بی تردید راهی که ملت ایران برای تثبیت جایگاه ممتاز منطقه ای و قرار گرفتن بر فراز بالای علم و دانش در مقیاس جهانی برگزیده است با تهدید و ترور متوقف نگردیده بلکه با شهادت دانشمندان متعهد و دلسوز شتاب بیشتری یافته و تقویت روحیه جوانان آینده ساز ایران اسلامی را رقم خواهد زد.

این بیانیه در ادامه با اشاره به اینکه اقدامات تروریستی علیه دانشمندان و متخصصین عرصه هسته‌ای کشور طرحی آمریکایی – صهیونیستی است، تصریح کرده است: اذعان سران کاخ سفید و رژیم جلاد و جعلی صهیونیستی به ادامه تلاش برای مانع تراشی در راه برنامه های صلح آمیز هسته‌ای حرکت شتابان رشد و پیشرفت جمهوری اسلامی نشان دهنده عمق وحشت و هراس آنان از تبدیل ایران عزیز به قدرتی فرا منطقه ای و الگو برای ملتها و دولت های مستقل و خارج از دایره نظام سلطه است.

در پایان این بیانیه با تبریک شهادت متفکر ارجمند و بسیجی شهید مصطفی احمدی روشن به محضر حضرت ولی عصر‌(عج) و مقام معظم رهبری آیت الله العظمی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) به خانواده معظم وی و تاکید بر اینکه علم و دانش حقیقتی ترور نشدنی است، آمده است: ادامه خط ترور علیه متفکران و دانشمندان هسته ای ایران از سوی مراکز جاسوسی و تروریست پرور غربی – صهیونیستی، هیچ گونه خللی در "دفاع مقدس هسته ای" ملت ایران و تداوم راه افتخار آمیز شهیدان عالیقدر هسته ای به ویژه شهید احمدی روشن توسط جوانان پر شور و مراکز علمی و دانشگاهی حماسه ساز کشور وارد نکرده و دشمنان انقلاب و نظام اسلامی بدانند پروژه شکست خورده تحریم، تهدید و ترور هرگز قادر نخواهد بود هدف و مسیر بالندگی و درخشندگی ایرانیان مقتدر و با اراده را منحرف و یا کند سازد.




برچسب ها : سیاسی  , بین الملل  ,
      
خبرگزاری رسمی سوریه اعلام کرد، ناوگانی از کشتی های روسیه دیشب در پایگاه دریایی "طرطوس" سوریه لنگر انداخت.
به گزارش مشرق، خبرگزاری سانا به نقل از "یاکوشین ولادمیر آناتولیویچ" رییس ناوگروه نظامی روسیه، بر روابط تاریخی دو کشور تأکید کرد.
به گفته آناتولیویچ رسیدن کشتی های نیروی دریایی برای کاستن مسافتها بین دو سوریه و روسیه و تقویت روابط و دوستی دو کشور است.
سانا افزود: فرماندهان ناوگروه نیروی دریایی روسیه که در سواحل استان طرطوس پهلو گرفته اند، بر همبستگیشان با ملت و نظام سوریه تأکید کردند.
"عاطف النداف" استاندار طرطوس نیز از مواضع روسیه و حمایت این کشور از ملت سوریه قدردانی کرد.



برچسب ها : بین الملل  ,
      
پیکر مرحوم آیت‌الله شیخ محمد شاه‌آبادی پیش از ظهر امروز در تهران تشییع و برای خاکسپاری به شهر مقدس قم منتقل شد.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، پیکر مرحوم آیت‌الله شیخ محمد شاه‌آبادی، فرزند ارشد آیت‌الله العظمی شاه‌آبادی (استاد عرفان امام خمینی) صبح امروز در تهران تشییع شد.
این مراسم در مسجد لاریجانی واقع در محله پامنار تهران، با حضور روحانیون و خیل عظیم دوستداران و علاقه‌مندان به علما برگزار شد. در این مراسم که «حمید شاه‌آبادی» معاون هنری وزیر ارشاد و برادرزاده مرحوم شاه‌آبادی نیز حضور داشت، نماز میت به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین «محسن حبیبی» تولیت مدرسه علمیه آیت‌الله مجتهدی اقامه شد.
پس از اقامه نماز میت، پیکر مرحوم آیت‌الله شاه‌آبادی تا چهارراه سیروس تشییع و سپس به قم المقدسه منتقل شد.
بر اساس اعلام بیت مرحوم آیت‌الله شاه‌آبادی، پیکر این عالم ربانی عصر امروز (18 دی ماه) داخل حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها خاکسپاری می‌شود.

آیت‌الله محمد شاه‌آبادی از استادان درس خارج حوزه علمیه قم و فرزند آیت‌الله العظمی محمدعلی شاه‌آبادی استاد عرفان و سیر و سلوک امام خمینی(ره) بود که روز گذشته (شنبه 17 دی‌ماه) به علت عارضه قلبیی و ریوی در بیمارستان‌ مسیح مهاجری تهران دعوت حق را لبیک گفت.
آن مرحوم در سال 1305چشم به جهان گشود که پس از عزیمت به شهر مقدس قم و تکمیل دروس مقدماتی و سطح، درس خارج فقه و اصول را در محضر آیات عظام بروجردی، اراکی، گلپایگانی، محقق داماد و حضرت امام خمینی (ره) فرا گرفت.




برچسب ها : مذهبی  ,
      
یکی از مهمترین و گویاترین مدارک علیه صهیونیست ها کتابی است با نام "اسرار سازمان مخفی یهود" به گردآوری ژرژ لامبلن که در ایران 3 بار تحت عناوین و ترجمه افراد مختلف چاپ شد.
به گزارش مشرق به نقل از خبرنامه دانشجویان ایران؛ اما به یکباره این کتاب در بازار کتاب کمیاب شد، این واقعه نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از شهرهای جهان اتفاق افتاد. برخی تحلیل گران جمع آوری و حذف این کتاب از بازار جهانی را کار خود صهیونیست ها می دانند.
این کتاب در روسیه برای اولین بار در سال 1902 چاپ و چندین مرتبه تجدید چاپ شد؛ اما به یکباره نایاب می شود. در مورد این پدیده برخی معتقدند یهودیان به محض چاپ کتاب فورا آن را در تعداد انبوه به وسیله واسط می خریدند و نابود می کردند.

این کتاب در خارج از ایران تحت عنوان " the protocols of the Learned elders of zion" به معنای "پروتکل آموخته شده به بزرگان صهیون" به چاپ می رسید که در آن به بررسی و افشای پشت پرده های پروتکل یهود - که توسط صهیونیست های تنظیم شده - پرداخته شده است.

در این کتاب بطور وضوح افکار یهودیان صهیونیست فاش شده و نشان میدهد که چگونه اولاد اسرائیل با تشکیل مجامع مخفی و رواج فساد در جامعه و استفاده از ترور، موجبات حکومت خود را در دنیا فراهم می سازند.

باز نشر و چاپ مجدد این سند معتبر که در آن افشاگری های جالبی درباره صهیونیست شده است به افشای ماهیت واقعی صهیونیست ها کمک بسیاری می کند. در راستای بازنشر نوشته های این کتاب سعی می شود در یک مجموعه خبر خلاصه ای از نوشته های این کتاب گردآوری شود.

مجامع صهیون در سال 1897 انجمنی تشکیل دادند و در آن تصمیماتی گرفتند و صورت جلسه ای تهیه کردند و نام آن را پروتکل یهود گذاشتند. به علت آنکه اغلب صهیونیست ها زبان عبری را خوب نمی دانستند این پروتکل به زبان فرانسه تهیه می‌شد. این پروتکل در سال 1901 کشف گردید.

با مطالعه و تشریح پروتکل ها و مقدمه هایی که بر آن نوشته شده، سه نکته اساسی در آنها مشاهده می‌شود:

1 - انتقاد فلسفی از اصول آزادی خواهی و توصیف رژیم مطلقه و استبداد

2 - طرح نقشه نبرد اجتماعی بمنظور اطمینان یهودیان برای حکومت مطلقه در عالم

3 - پیشگویی بمنظور اجرای نکات اساسی نقشه یهود

در این کتاب بند بند پروتکل های یهود مورد بررسی قرار گرفته و درباره آن ها افشاگری‌هایی شده است که در قسمت های بعدی مفصلا به آن ها خواهیم پرداخت.



برچسب ها : سیاسی  , بین الملل  ,
      
هیاتی عالیرتبه از اعضای جنبش امل، مسئولان لبنانی به همراه سیدصدرالدین صدر به طرابلس سفر خواهند کرد.
به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، اوایل هفته آینده این هیات به منظور بررسی پرونده امام موسی صدر و همراهانش عازم لیبی خواهند شد.
در همین حال وزیر امور خارجه لبنان گفت: آن‌چه که در برخی رسانه‌ها در خصوص (مرگ) امام موسی صدر منتشر شده، دقیق نیست.
عدنان منصور در گفت‌وگو با شبکه ان. بی. ان لبنان با اشاره به پرونده‌ امام موسی صدر و همراهانش بیان کرد: در دیدار بسیاری از مسوولان لیبیایی در اتحادیه عرب، آنها اعلام کردند که اطلاعات زیادی در خصوص این پرونده وجود دارد، اما این اطلاعات دقیق نیستند.



برچسب ها : بین الملل  ,
      
معاون وزیر خارجه ایران در امور کشورهای عربی و آفریقایی اخبار مربوط به شهادت امام موسی صدر را بی اساس خواند.

به گزارش مشرق به نقل از مهر، دکتر حسین امیرعبداللهیان در این گفتگو در پاسخ به پرسشی درباره سرنوشت امام موسی صدر و خبر مندرج در یک نشریه لبنانی مبنی بر شهادت ایشان افزود: بر اساس اطلاعات موجود امام صدر در کشور لیبی به سر می برده و تاکنون هیچ مدرک موثقی مبنی بر شهادت وی ارائه نشده است.

اظهارات این مقام وزارت خارجه در پی انتشار خبری در یک نشریه لبنانی صورت می گیرد که در آن ادعا شده امام موسی صدر در سال 1998 به مرگ طبیعی در زندانی در لیبی فوت کرده است.

وی افزود: در تحولات اخیر در لیبی مسئولین و مقام های عالیرتبه این کشور در پی تماس تلفنی و سفر دکتر علی اکبر صالحی وزیر خارجه کشورمان به منظور جستجوی تمامی اماکن جهت تعیین وضعیت این عالم برجسته شیعی تشکیل داده اند و همچنین تلاش هایی از سوی ایران و دوستداران ایشان در لبنان در دست اقدام است و مجموعه اخبار و اطلاعاتی که به احتمال شهادت وی اشاره دارد دارای تناقضات فراوانی بوده و قابل اعتنا نیستند.

امیر عبداللهیان در ادامه اخبار و اطلاعات راجع به شهادت امام صدر را بسیار متناقض و غیر قابل اعتنا خواند و تصریح کرد: انتظار داریم به حول قوه الهی با توجه به شرایط پیچیده لیبی در دوران قذاقی و زندان ها و سیاهچال های فراوان در این کشور اخبار خوشحال کننده ای را در نتیجه کمیته تشکیل شده از سوی دکتر عبدالجلیل رئیس شورای انتقالی لیبی در خصوص امام صدر دریافت کنیم.




برچسب ها : سیاسی  , بین الملل  ,
      
بازدید فرماندهان نظامی از ناو الوند در رزمایش ولایت 90
از راست به چپ: دریادار بیغم، دریادار سیاری، سرلشکر باقری، امیر موسوی



برچسب ها : سیاسی  ,
      
<      1   2   3   4      >