پیکر مرحوم آیت‌الله شیخ محمد شاه‌آبادی پیش از ظهر امروز در تهران تشییع و برای خاکسپاری به شهر مقدس قم منتقل شد.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، پیکر مرحوم آیت‌الله شیخ محمد شاه‌آبادی، فرزند ارشد آیت‌الله العظمی شاه‌آبادی (استاد عرفان امام خمینی) صبح امروز در تهران تشییع شد.
این مراسم در مسجد لاریجانی واقع در محله پامنار تهران، با حضور روحانیون و خیل عظیم دوستداران و علاقه‌مندان به علما برگزار شد. در این مراسم که «حمید شاه‌آبادی» معاون هنری وزیر ارشاد و برادرزاده مرحوم شاه‌آبادی نیز حضور داشت، نماز میت به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین «محسن حبیبی» تولیت مدرسه علمیه آیت‌الله مجتهدی اقامه شد.
پس از اقامه نماز میت، پیکر مرحوم آیت‌الله شاه‌آبادی تا چهارراه سیروس تشییع و سپس به قم المقدسه منتقل شد.
بر اساس اعلام بیت مرحوم آیت‌الله شاه‌آبادی، پیکر این عالم ربانی عصر امروز (18 دی ماه) داخل حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها خاکسپاری می‌شود.

آیت‌الله محمد شاه‌آبادی از استادان درس خارج حوزه علمیه قم و فرزند آیت‌الله العظمی محمدعلی شاه‌آبادی استاد عرفان و سیر و سلوک امام خمینی(ره) بود که روز گذشته (شنبه 17 دی‌ماه) به علت عارضه قلبیی و ریوی در بیمارستان‌ مسیح مهاجری تهران دعوت حق را لبیک گفت.
آن مرحوم در سال 1305چشم به جهان گشود که پس از عزیمت به شهر مقدس قم و تکمیل دروس مقدماتی و سطح، درس خارج فقه و اصول را در محضر آیات عظام بروجردی، اراکی، گلپایگانی، محقق داماد و حضرت امام خمینی (ره) فرا گرفت.




برچسب ها : مذهبی  ,