http://snn.ir/pic/13900719099_2011284120e.jpg

وقتی جاسبی امیرکبیر زمانه می‌شود !

جشن دانشجویان ورودی جدید دانشگاه آزاد شیراز در حالی برگزار شد که جاسبی به عنوان امیرکبیر زمانه مورد تمجید قرار گرفت.

 

به گزارش خبرنگار سیاسی «خبرگزاری دانشجو»، جشن ویژه دانشجویان ورودی جدید دانشکده مهندسی دانشگاه آزاد شیراز امروز در دانشکده علوم پایه این دانشگاه برگزار شد.
این جشن با حضور دانشجویان مهندسی تازه وارد به دانشگاه، برخی مسئولان استانی و شهرستانی و مسئولان و مدیران دانشگاه در حالی برگزار شد که تصاویری در مدح و ستایش جاسبی، ریاست دانشگاه آزاد در سالن برگزاری مراسم نمایان بود.
به گفته منابع آگاه، کلیپی در این مراسم پخش شد که بخش های مربوط به معرفی بسیج دانشجویی و سازو کار فعالیت آن و نیز تشکل «وصال» وابسته به حسینیه سیدالشهدا که دو سال قبل در یک عملیات تروریستی مورد بمب گذاری قرار گرفت، از این کلیپ حذف شده بود.
این در حالی است که به جای بخش های حذف شده در کلیپ، تصاویر و جلوه هایی با موضوع تعریف و تمجید از جاسبی پخش شد.
منابع آگاه اعلام کردند: در این کلیپ از جاسبی به عنوان امیرکبیر آینده و از خدمات وی در آینده ای نزدیک در حد خدمات امیرکبیر، وزیر اعظم دوره قاجاریه برای ایران یاد می شود؛ از سوی دیگر برخی اخبار حاکی از آن است که جاسبی طی چند روز آینده به شیراز سفر خواهد کرد.
به نظر می رسد پخش چنین کلیپی از پیش هماهنگ شده و با هدف تاثیرگذاری بر دانشجویان ورودی جدید دانشگاه آزاد و با هدف بهره برداری سیاسی صورت گرفته است.



برچسب ها : سیاسی  ,