میدان آزادی کرمانشاه که از شب گذشته میعادگاه شیفتگان ولایت بود،از سحرگاه امروز حال و هوای دیگری به خود گرفته و ده‌ها هزار دلباخته،با ترنم سرود «هاتی خوش هاتی»بی‌صبرانه منتظر حضور ولی‌امر خود هستند.
به گزارش مشرق، باوجود اینکه زمان رسمی حضور رهبر فرزانه انقلاب در میدان آزادی بعد از 8 و 30دقیقه صبح اعلام شده اما هجوم جمعیت مشتاق از شب گذشته و بامداد امروز هرگونه تردد را در این میدان و خیابان‌های متنهی به آن تقریبا" غیرممکن ساخته است.
بسیاری از مردم نماز صبح خود را در گوشه گوشه میدان اقامه کردند و شادمانی وصف ناپذیر کرمانشاهیان در یک ساعت مانده به دیدار تاریخی‌شان با ولی‌امر مسلمین،تصاویری ناب از عشق به ولایت را رقم زده است.
اشک شوق، دیده‌های بسیاری از منتظران را آمیخته به محبت و عشق کرده و چشم‌هایی که ناخواسته از حرارت ولایت و محبت مولایشان ارغوانی رنگ شده است.
برخی که تاب و تحمل فشار جمعیت را ندارند برای دیدن رهبرشان به بلندی‌های اطراف خیابان متوسل شده‌اند. مادرانی که عکس شهید خود را به آغوش کشیده‌اند و با دلی مالامال از محبت ولی‌امر به زحمت خود را بر نوک پنجه‌های پا نگه داشته‌اند و تمام تلاش آنها این است که نگاهشان به نگاهی دوخته شود که سال‌هاست تنها از قاب تلویزیون آن را به نظاره نشسته‌اند، اما این بار نه نگاه بلکه عطر وجود مرادشان آنها را به وجد آورده است.
اشک شوق، دیده‌های بسیاری از منتظران را آمیخته به محبت و عشق کرده است. چشم‌هایی که ناخواسته از حرارت ولایت و محبت مولایشان ارغوانی رنگ شده و دل‌هایی که با عروجی متعالی از جسم و جان سبک سوار قاصدک شده است.
به گزارش فارس،سیل جمعیت کرمانشاهی با در دست داشتن پلاکاردهایی با نوشته‌های "جانم فدای رهبر"، "ای جوانان حیدری باید شدن، جان فدای رهبری باید شدن"، "خاک پای رهبرم توتیای چشم ما" و "هاتی خوش هاتی" برای دیدار مولا و مقتدایشان لحظه‌شماری می‌کنند.
تعداد زیادی از جمعیت مشتاق از شهرستان‌ها و استان‌های مختلف در میدان آزادی جمع شده‌اند و منتظر قدوم مبارک مقام معظم رهبری هستند.
تمام راه‌های منتهی به میدان آزادی تا استادیوم آزادی مملو انبوه جمعیت مشتاق است و همه بی‌قرار و چشم‌انتظار ورود مقام معظم رهبری هستند.
نسیمی آشنا می‌آید از راه
بهاری بی‌ریا می‌آید از راه
به خاک قهرمانان مژده دادند
دلیر جبهه‌ها می‌آید از راه
رهبر انقلاب وارد کرمانشاه شد
بیستم مهر ماه از این پس روزی ماندگار در صفحه تقویم کرمانشاهیان است زیرا عطر خوشبوی ولایت در این روز شهر کرمانشاه را معطر کرد.
لحظاتی پیش چشم‌های منتظر مردم شیفته ولایت کرمانشاه در میدان آزادی این شهر به نور ولایت منور شد و مردم در میان فوج فوج جمعیت، خودروی حامل معظم‌ له را چون نگینی درمیان گرفتند.

انبوه جمعیت ارادتمند ولایت در استان و شهر کرمانشاه به ویژه خیابان‌های ورودی و خروجی میدان آزادی تا استادیوم آزادی کرمانشاه به حدی است که خودروی حامل مقام معظم رهبری به طور کامل از حرکت ایستاده و مردم شیفته و دلداده رهبری از فرصت استفاده کرده و ارادت خود را به ولایت با اشک و شور و شوق نشان می‌دهند.

هرلحظه به این جمعیت افزوده می‌شود.




برچسب ها : سیاسی  , مذهبی  ,