پس از انتشار خبر «درگیری مریدان علیمحمد دستغیب با نیروهای سپاه در حرم شاهچراغ(ع) + عکس» بسیاری از سایت‌های ضدانقلاب و حامی جریان فتنه 88 با سؤء استفاده از این خبر به دروغ‌پراکنی درباره‌ی حاشیه‌های حضور علیمحمد دستغیب در مراسم تشییع آیت‌الله سیدمحمد هاشم دستغیب پرداختند و مدعی شدند که در این مراسم مأموران سپاه به مردم حمله ور شدند و مردم شعارهایی در حمایت از علیمحمد دستغیب سردادند!

سایت ضدانقلاب پیک نت دراین‌باره نوشت: «مسئولان برگزاری مراسم به دلیل ازدحام جمعیت در محل خاکسپاری آیت‌الله سیدمحمدهاشم دستغیب در داخل حرم سید میرمحمد(ع) بلافاصله بعد از ورود پیکر به داخل، در‌های حرم را بستند و مانع حضور مردم شدند. آیت الله علی‌محمد دستغیب و مردم بانگ اعتراض برداشتند. ماموران به طرف مردم حمله ور شدند و درگیری با نیروی های سپاه شروع شد. مردم داخل صحن حرم شاهچراغ(ع) نیز شروع کردند به شعار حمایت از آیت الله محمدعلی دستغب و در نهایت، وی برای خاتمه درگیری سپاه با مردم محل را ترک کرد.»

همچنین سایت جرس که نقش بسزایی در حمایت و شکل‌گیری فتنه 88 برعهده داشت و همواره به پوشش اخبار علیمحمد دستغیب می‌پردازد با فرافکنی به گونه‌ای به انتشار این خبر پرداخت که اینگونه به مخاطب القاء شود که نیروهای سپاه به عمد از حضور سیدعلی‌محمد دستغیب در مراسم تشییع ممانعت به عمل آورده است و این درحالی بود که صرفاً نیروهای سپاه به منظور برقرار کردن نظم و امنیت مراسم، مجبور به بستن درب‌های حرم شده بودند.

سایت‌های دیگربان، بالاترین و … نیز در یک اقدام مشابه سعی کردند اینگونه القاء کنند که سپاه با درگیری با مردم مانع حضور علیمحمد دستغیب در مراسم تشییع شده است این درحالی بود که علیمحمد دستغیب و مریدانش به دلایلی حتی حاضر نشده بودند در مراسم تشییع و نماز میت نیز شرکت کنند و صرفاً درانتهای مراسم و برای خاکسپاری آمده بودند و قصد داشتند با زور و هو و جنجال و تخریب موانع فلزی جلوی درب حرم، وارد حرم سیدمیرمحمد(ع) شوند که نیروهای سپاه مانع این هنجارشکنی‌ و هتک حرمت‌ها شدند.