در ادامه سرکوب 99 درصدی‌ها، پلیس امریکا پنج معترض دیگر را که قصد هجوم به مقر "بانک امریکا" در کارولینای شمالی داشتند، بازداشت کرده است.



هم زمان با برگزاری اجلاس سالانه سهام‌داران "بانک امریکا"، حدود 500 معترض با تجمع در مقابل مقر این بانک در شارلوت، مراتب خشم خود را از نقش این بانک در به وجود آوردن بحران مسکن، ضبط وام‌ها و همچنین دیگر شیوه‌های ناعادلانه در قبال اقشار متوسط جامعه ابراز داشتند.

به گفته معترضان، سیاست مصادره منازل وام‌گیرندگان در حالی ادامه دارد که این بانک از کمک مالی گسترده دولت امریکا برخوردار است و از این امر سود سرشاری به دست آورده است.

بارابارا بوش، فعالی که با مالکانی که مسکن آن‌ها توقیف شده هم‌کاری می‌کند، می‌گوید که تعامل با "بانک امریکا" بسیار دشوار و مایوس کننده است.

این فعال امریکایی افزود:" ما دریافتیم که هیچ‌کس نیست که با او صحبت کنیم چرا که هیچ‌کس پاسخ ما را نمی‌دهد."

معترضان نماینده اعضای جنبش تصرف وال استریت، دارندگان مسکن، دانشجویان، مهاجران، فعالان محیط زیست، کارگران، سازمان‌های مدافع حقوق زنان و فعالان صلح هستند.

معترضان امریکایی با استفاده از شعار "ما 99 درصد هستیم" قصد دارند خود را از یک درصد جمعیت امریکا که بخش عمده ثروت این کشور را در اختیار دارند، متمایز کنند. 

"جنبش 99 درصد‌ی‌ها"، 17 سپتامبر 2011 زمانی آغاز شد که گروهی از مردم در اعتراض به طمع ورزی شرکت‌ها، فساد در سطوح عالی و نابرابری‌های اجتماعی و اقتصادی در امریکا، با شعار "وال استریت را تصرف کنید" در منطقه تجاری نیویورک تجمع کردند. 

از زمان شروع این جنبش تا کنون ،بیش از 7 هزار نفر در 114 شهر سراسر امریکا بازداشت شده‌اند.