"من از اسرائیل هستم و ریچارد کلایدرمن را تحسین می کنم ، از ته قلب و روح ! از ریچارد بسیار متشکرم که برای ما ( اسرائیل) ؛ وقتی که یک کشور پنجاه ساله بود یک صفحه ویژه تولید کرده است.
گروه فرهنگی مشرق- "من از اسرائیل هستم و ریچارد کلایدرمن را تحسین می کنم ، از ته قلب و روح !

از ریچارد بسیار متشکرم که برای ما ( اسرائیل) ؛ وقتی که یک کشور پنجاه ساله بود یک صفحه ویژه تولید کرده است.این از محبت شماست ؛ من نمی توانم از گوش کردن به این موسیقی دست بردارم !"
یک صهیونیست به نام N a o m i در مورد کلایدرمن سطور بالا را در اینترنت نوشته است.
***
کنسرت موسیقی پاپ ، "ریچارد کلایدرمن " با همراهی 16 نفر در تهران به مناسبت 9 آبان آغاز وچندین روز ادامه خواهد داشت .
ریچارد کلایدرمن نه به عنوان یک هنرمند بزرگ بلکه به عنوان یک تاجر موسیقی نیمه پاپ و عوام زده شناخته شده است.ریچارد کلایدرمن پیانو نواز فرانسوی درسال 1991 صفحه موسیقی " یهودی تنهای اسرائیل!" RARE ISRAELI ISRAEL و در سال 1998 دو صفحه موسیقی دیگر به نام " پنجاه سال برای اسرائیل " Fifty Years to Israel را به بازار عرضه کرده است که این صفحه های موسیقی که به صورت سی دی نیز منتشر شده اند ، جزو محصولات فرهنگی رژیم اشغالگر قدس به شمار می‌روند .
کلایدرمن بارها در سرزمین های اشغالی به اجرای کنسرت پرداخته است و جزو معدود موزیسین هائی است که به طور علنی در حمایت از رژیم صهیونیستی دارای فعالیت بوده است. تقارن برنامه موسیقی ریچارد کلایدرمن در ایران با یکی از روز های منحوس دوران شاه بسیار جلب توجه می‌کند هر چند و هنوز نحوه توزیع و تقسیم درامدهای میلیونی این برنامه و دلال آن مشخص نیست.
آلبومی که کلایدرمن در سال 1991 ارائه کرد شامل یک آواز صهیونیستی بود که در تنهائی قوم یهود سروده شده است و کلایدرمن از آن آلبومی با نام " اسرائیلی تنهای اسرائیل ! "ساخته است.

 

توضیحی کوتاه درباره این خبر: پس از انتشار گزارش فوق روابط عمومی برج میلاد تهران ضمن تماس با تحریریه سایت خبری- تحلیلی مشرق ضمن تکذیب برگزاری این کنسرت در سالن برج میلاد، وجود هر گونه قرداد در این زمینه را رد کرد.