8سال فریاد آزادی زدید ... فرصتی دست داد و زندان بان شدید ....

آقای زیبا کلام: 4 میلیون رای سعید جلیلی را باید به حساب تندرو ها گذاشت. آن ها از 37 میلیون توانستند فقط 4 میلیون را از آن خود ببیند و به همین دلیل تعجب می کنم که چرا با وجود اینکه در اقلیت محض هستند، سکوت اختیار نمی کنن

پ.ن: در 84 که کاندیدتان 2میلیون رای آورد کسی شما را به سکوت دعوت کرد یا به 2میلیون نفر با عنوان تندرو توهین کرد ؟؟؟ در 88 که کاندیدتان 30% درصد آرا و مخالفتان 63% آرا رو کسب کرد کسی شما را به سکوت دعوت کرد یا اینکه به رایتان با برچسب زدن توهین کرد؟؟؟

پس چرا حال که کاندیدتان با 50.7% پیروز شد اینگونه از خود بی خود شده و دیگران را به سکوت دعوت میکنید و به خود اجازه توهین به 4 میلیون نفری که به غیر شما رای دادند می دهید؟؟؟ 

پ.ن2: در دوران خفقان گذشته همین آقای زیبا کلام رو دعوت کردیم دانشگاهمون و ایشون با اینکه بحث چیز دیگه بود تمام وقتی که ما تندروها در اختیارش گذاشتیم رو به
کوبیدن آقای جلیلی گذروند و حالا ما رو به سکوت دعوت میکنه ..... ما تندرو ها خودمون تریبون به مخالفی دادیم که حالا بیاد ما رو به سکوت دعوت کنه ..... فرق ما تندرو ها با این دوستون معتدل در احترام به مخالف همینجاهاست.

حق هم دارند !!! اگر سکوت نکنیم نقشه هایشان برآب می شود ...