تصویر زیـر مربوط به افراطی ترین فرد جمهوری اسلامی است...

وی که همگان او را با مواضع ضد«اعتدال»اش می شناسند از موانع عدم تعادل در جمهوری اسلامی است...گفته میشود وی افراطی گری هایش را همزمان با شکست در انتخابات و جایی شروع کرد که بجای اردوکشی خیابانی به فرد پیروز در انتخابات تبریک گفت و در حالی که در شهر محل تولد خود(مشهد)نفر دوم شده بود و یک اصل ثابت شده علمی میگوید مردم فرزند خود را نمی گذارند به شخص دیگری رای بدهند سلامت انتخابات را پذیرفت...!

البته افراطی گری های وی به همین پیام تبریک ساده و پذیرش نتیجه انتخابات ختم نشد،وی با عملی شنیع و خلاف«اعتدال»چند روز پس از برگزاری انتخابات به دیدار شخص پیروز در انتخابات رفت و بصورت حضوری پیروزی اش را به وی تبریگ گفت...! اما اوج افراطی گری های عنصر مذکور جایی بود که در روزهای برگزاری مراسم تنفیذ و تحلیف بجای شمال در برنامه مذکور حضور پیدا کرد تا تعادل جامعه را به هم بزند...!
پ ن:نمیدونم با این که اقای جلیلی رای نیاوردن  چرا هنوز تبلیغات جلیلی ستیزی تموم نشده؟ چرا شعار (بدون هیچ دلیلی مرگ بر جلیلی)بعد از شکست او در انتخابات در مجامع عمومی شنیده میشود؟ چرا کینه ها نسبت به این شخص زیاد تر شده؟ مگه بعضی ها نمیگفتند: با یک پا که نمیشه کشور رو اداره کرد؟ یعنی با این که در انتخابات پیروز نشدند اینقدر این مرد یک پا قدرتتان را تهدید میکند؟
نمیدونم داستان چیه؟اگه کاندیدای بعضی ها رای نیاورد که فتنه به پا میکنند اگر هم رای بیاورد به کاندیدای دیگر توهین میکنند.ماشاالله به اعتدالتان . خدا رو شکر که در جوانی معنی واقعی اعتدال را درک کردم .اخه میترسیدم بمیرم و معنی اعتدال را درک نکنم.اگه افراطی بودن به معنای داشتن فرهنگ انتخاباتی است اگر افراطی بودن = اقای جلیلی است. من افتخار میکنم که طرفدار یک فرد افراطی هستم.