شبکه تلویزیونی فاکس نیوز از واژه هایی از قبیل "هیپی ، تهوع آور و کثیف" برای توصیف معترضان آمریکایی استفاده می کند.

به گزارش مشرق، واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی راشاتودی نوشت: عملکرد شبکه فاکس نیوز در تمسخر معترضان آمریکایی و توهین به آنها، موج عظیمی از خشم برضد این شبکه نزدیک به نومحافظه کاران آمریکایی به راه بیفتد.

میزان واکنش ها به عملکرد فاکس نیوز به حدی شدید شده که گروه هکرهای اینترنتی موسوم به "گمنام" اعلام کرده است قصد دارد پنجم نوامبر ، پایگاه اینترنتی این شبکه تلویزیونی را هک کند.

علل زیادی برای هدف قراردادن این شبکه آمریکایی وجود دارد که به روپرت مورداک(غول رسانه ای جهان و معروف به چنگیز رسانه ها) وجود دارد اما علت تصمیم اخیر گروه هکرهای گمنام برای هک کردن پایگاه اینترنتی فاکس نیوز نوع پرداختن این شبکه تلویزیونی به جنبش معترضان آمریکایی موسوم به جنبش تسخیر وال استریت است.

فاکس نیوز تبلیغات نومحافظه کاران دارای گرایش های راستگرایانه را در آمریکا تبلیغ می کند.

گروه هکرهای گمنام اعلام کرده است دیگر نمی توان این رویکرد فاکس نیوز را تحمل کرد.

شبکه فاکس نیوز تلاشهای زیادی برای بدنام کردن جنبش تسخیر وال استریت انجام داده است.

البته این واکنشها به عملکرد فاکس نیوز فقط به گروه هکرهای گمنام محدود نیست بلکه گروههای دیگری هم به عملکرد این رسانه روپرت مورداک اعتراض کرده اند. تظاهراتی با همین منظور باعنوان "تسخیر فاکس نیوز" در شهر لس انجلس ایالت کالیفرنیا اغاز شده است.

این معترضان امریکایی، روپرت مورداک را در این تظاهرات خود هدف قرار داده اند.

قرار است مدیران و سهامداران فاکس نیوز در این شهر برای بررسی عملکرد ان تشکیل جلسه بدهند.به هرحال ، مردم امریکا بیدار شده و متوجه شده اند که فاکس نیوز نگرشهایی را اشاعه می کند که مطلوب نظر مردم نیست و در جهت منافع انها قرار دارد. به هرحال، فاکس نیوز همچنان به تمسخر جنبش تسخیر وال استریت ادامه می دهد.