پخش سری جدید برنامه گفتگو محور «راز» با اجرا نادر طالب‌زاده و تهیه کنندگی مجید یوسفی با ایجاد تنوع در شکل و ساختار برنامه بزودی آغاز خواهد شد.

به گزارش مشرق، مجید یوسفی در گفت‌وگو با شبکه ایران از ابراز تمایل دست‌اندرکاران این برنامه برای ساخت سری جدید «راز» خبر داد و اعلام کرد: در تدارک ساخت سری جدید برنامه با رویکری متفاوت به لحاظ محتوا و فرم هستیم و احتمالا طی یک ماه آینده تولید سری چهارم آغاز خواهد شد.

وی با تاکید بر استقبال زیاد مخاطبان از قسمت‌های قبلی برنامه افزود: در سری جدید برنامه به دنبال گسترده کردن دایره جذب مخاطب هستیم و علاوه بر ایجاد تنوع در شکل و ساختار برنامه به موضوعاتی خواهیم پرداخت که برای عموم مردم قابل توجه باشد.

تهیه‌کننده برنامه گفتگو محور «راز» ادامه داد: پرداختن به موضوعاتی که دغدغه منطقه ، انقلاب و کشور است با بیانی شفاف و زلال از وظایف این برنامه به عنوان یک رسانه است و عوامل تولید در حال بررسی و رفع نواقص جهت ایجاد چنین فضایی در برنامه هستند.

وی با تاکید بر تداوم مباحث چالشی در حوزه‌های مختلف خاطرنشان ساخت: آقای نادر طالب‌زاده که از مهمترین عوامل توفیق برنامه در بخش‌های قبلی برنامه بودند همچنان به عنوان مجری و کارشناس برنامه حضور خواهند داشت.

یوسفی در پایان با بیان این نکته که برنامه از حالت صرفا گزارشی خارج شده و در بخش گزارش به سمت مستندسازی خواهیم رفت، ابراز امیدواری کرد: امیدوارم که «راز» همچنان که در سری قبل توانست انبوهی از مخاطبان را با خود همراه کند باز هم بتواند به رسالت انقلابی خود جامه عمل بپوشاند.