سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :92
بازدید دیروز :69
کل بازدید :301714
تعداد کل یاد داشت ها : 620
آخرین بازدید : 103/2/20    ساعت : 7:45 ع
درباره وبلاگ
لینک دوستان
ویرایش
ابر برچسب ها
ویرایش
امکانات دیگر

نفس راحت منه,اونی که جنت منه ( شور )

http://javadmoghadam.ir/


      

یه حسه عاشقونه داره ته دل من میخونه ( شور )

خواب دیدم تو دستام یه کارت دعوت از اربابم حسین ( واحد )

ای که ولای تو بهترین نعم است ( شعرخوانی )

باز خواب من خواب حرم ( واحد )

 

منبع :javadmoghadam.ir


      

http://javadmoghadam.ir/media/Moharam90/Moghadam.Siahposhan.1.mp3

کرببلا نبر ز یادم ( شور )


      
علی مطهری در نامه?ای به وزارت کشور نسبت به رد صلاحیتش اعتراض کرد و عدم التزامش به اسلام، قانون اساسی و ولایت فقیه را رد کرد.
به گزارش مشرق به نقل از خبرآنلاین، متن کامل نامه علی مطهری به وزارت کشور به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هیئت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلام شهر

با اهداء سلام، عطف به نامه شماره 395/1/909 مورخ 19/10/90 آن هیئت، مستندات رد صلاحیت اینجانب یعنی بند 1 و 3 ماده 28 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی به چهار جزء تحلیل می شود که ذیلا همراه پاسخ هر یک ذکر می گردد:

  1. عدم اعتقاد به اسلام. این دلیل وارد نیست زیرا: اشهد ان لا اله الّا الله و اشهد ان محمدا رسول الله و اشهد ان علیا ولی الله.
  2. عدم التزام عملی به اسلام. این هم وارد نیست زیرا اینجانب در حد توان خود از ترک واجبات و ارتکاب محرمات اجتناب دارم.
  3. عدم وفاداری به قانون اساسی. این دلیل نیز وارد نیست مگر این که مقصود برخی اصول قانون اساسی باشد که کلا در کشور فراموش شده و وفاداری به آن وجود ندارد، مانند برخی اصول فصل سوم قانون اساسی که مشتمل بر حقوق ملت است.
  4. عدم وفاداری به اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه. این هم وارد نیست. البته اینجانب برداشت امثال جبهه پایداری از ولایت فقیه را قبول ندارم. ولایت فقیه را همان طور که شهید آیت الله مطهری گفته اند ولایت مکتب و ایدئولوژی می دانم نه ولایت شخص، و به تعبیر آیت الله جوادی آملی ولایت فقه است و به تعبیر رهبر انقلاب «مرز التزام به ولایت فقیه احکام حکومتی است» یعنی در احکام حکومتی باید اطاعت محض باشد اما در سایر امور هر کس آزاد است که نظر خود را ابراز کند هر چند مخالف نظر رهبری باشد. در احکام حکومتی هم تا قبل از صدور حکم، هر کس مجاز است که نظر رهبری را تغییر دهد، آنچنان که شهید آیت الله مطهری در چند مورد امام خمینی (ره) را نسبت به نظر خود متقاعد کردند و امام(ره) نیز نه تنها ناراحت نمی شدند بلکه ایشان را حاصل عمر و پاره تن خویش نامیدند.

علاوه بر این، ولی فقیه، انتقادپذیر و در مقابل مردم پاسخگوست همچنان که مقام رهبری بارها به انتقادات با روی باز پاسخ داده اند و از هرگونه بت سازی و تملق و چاپلوسی بیزارند، و در تاریخ 17 مهر 86 نیز فرمودند:« البته نباید با مسئولان مبارزه و دشمنی کرد، اما این حرف به معنای انتقاد نکردن و مطالبه نکردن از مسئولان متخلف از جمله رهبری نیست، چرا که می توان در عین صفا و دوستی انتقاد هم کرد.»

بالاتر این که امیرالمومنین علی علیه السلام فرمود « از من در خفا و علن انتقاد کنید» و خود به انتقاد و حتی توهین منتقدین و معترضین با روی گشاده پاسخ می دادند.

بنابراین اینجانب به ولایت مطلقه فقیه با برداشت درست از آن وفادارم و بخشی از مشکلات کشور را ناشی از برداشت غلط برخی دوستان نادان انقلاب از این اصل مترقی می دانم.

البته وفاداری و التزام عملی اینجانب به اصل ولایت فقیه به آن شدت نیست که یازده روز در مقابل حکم ابقای وزیر اطلاعات مقاومت و خانه نشینی کنم و یا بر تعبیر «بیداری انسانی» در مقابل «بیداری اسلامی» درباره نهضتهای اجتماعی منطقه اصرار بورزم.

به هر حال این روش هیئت اجرایی که ظاهرا برخی اعضای آن به جای آنکه معتمدان مردم باشند معتمدان دولت هستند یادآور نوع برخورد کلیسای کاتولیک در قرون وسطی با مردم است که منجر به رویگردانی مردم اروپا از دین و ایمان شد و این رویگردانی همچنان ادامه دارد.

با تقدیم احترام

علی مطهری

22/10/90

      
مراسم ختم‌ آیت الله شاه آبادی در مدرسه عالی شهید مطهری

      
یک منبع امنیتی گفت: ایران وارد دوران جدیدی از عملیات ویژه اطلاعاتی علیه دشمنان خود خواهد شد، امری که در آن مهارتی ویژه و منحصر به‌فرد دارد.
به گزارش مشرق به نقل از "ایران هسته‌ای"، کارشناسان در تهران می‌گویند که نوعی آمادگی بی سابقه برای انجام عملیات ویژه اطلاعاتی علیه کشورهای غربی در ایران در حال شکل گیری است.

به دنبال ترور مصطفی احمدی روشن، معاون بازرگانی سایت نطنز و از مسئولان برنامه هسته‌ای ایران، برنامه ریزی‌ها برای ورود به فاز مقابله مثل جدی شده است.

منابع مطلع اعلام کردند: با توجه به اینکه انجام ترور در صبح روز چهارشنبه 21 دی 1390 (11 ژانویه 2012) یک ترور دارای امضا و کاملاً شبیه ترور شهیدان مسعود علی محمدی و مجید شهریاری بوده است، بنابراین در جامعه اطلاعاتی ایران در این باره که مسئولان میز ایران در سرویس‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس پس پرده این ترورها هستند، هیچ تردیدی وجود ندارد.

این ترور درست در روز سالگرد شهادت مسعود علی محمدی انجام شد.

یک منبع امنیتی به ایران هسته‌ای گفت: با توجه به اطلاعات دریافت شده از مجید جمالی فش عامل ترور شهید علی محمدی که وابستگی اثبات شده به موساد دارد، جامعه اطلاعاتی ایران اکنون از موقعیت بسیار خوبی برای طراحی عملیات‌های مقابله به مثل در مقابل ترورهای انجام شده از سوی سرویس‌های غربی قرار دارد.

این منبع ادامه داد: پاسخ ایران یک پاسخ فرامرزی و فرا منطقه‌ای است و از این راهبرد تبعیت می‌کند که هیچ کدام از آمران و مباشران این پروژه‌ها هرگز در هیچ نقطه‌ای نباید احساس امنیت کنند.

وی همچنین گفت: ایران وارد دوران جدیدی از عملیات ویژه اطلاعاتی علیه دشمنان خود خواهد شد، امری که در آن مهارتی ویژه و منحصر بفرد دارد.

      

پاسخ سید حسن نصرالله به دعوت دبیرکل سازمان ملل به خلع سلاح حزب‌الله که بر مقاومت در برابر اشغالگران تأکید کرده بود، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های عربی داشته و بسیاری از آنان سعی کرده‌اند این سخنان را دلیلی برای تهدید ثبات منطقه جلوه دهند.

 

به گزارش خبرنگار حوزه بین‌الملل «خبرگزاری دانشجو» به نقل از المنار، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در پاسخ به سخنان دو روز پیش بان کی مون، دبیرکل سازمان ملل که از قدرت حزب الله ابراز نگرانی کرده و خواستار خلع سلاح آن شده بود،‌ گفت: نگرانی شما ما را خوشحال و مطمئن می کند.

وی افزود: آنچه حائز اهمیت می باشد این است که نگرانی شما در پشت پرده خود، نگرانی آمریکا و اسرائیل را به دنبال دارد.

سید حسن نصرالله همچنین تاکید کرد: تلاش ما بر این است که مردم خود را مطمئن کنیم که در لبنان مقاومتی وجود دارد که اجازه اسارت و اشغال و نقض حقوق ما را نمی دهد.

رسانه های عربی با پوشش گسترده پاسخ حزب الله سعی کردند سخنان نصرالله را به عنوان تهدیدی برای ثبات جنوب لبنان تلقی کنند.

الجزیره پس از نقل بخشی از سخنان وی با نسبت دادن بمب گذاری های چند ماه گذشته در جنوب لبنان خطاب به حزب الله نوشته است: نیروهای بین المللی حافظ صلح در جنوب لبنان (یونیفل) در سال گذشته سه بار مورد حمله قرار گرفتند و همچنین در ماه های گذشته نیز موشک هایی به اسرائیل شلیک شد که هنوز کسی مسئولیت پرتاب این شلیک ها را به عهده نگرفته است.

بی بی سی عربی نیز با نوعی برداشت مقابله جویانه از سخنان سید حسن نصرالله مواضع وی را برای منطقه خطرناک خوانده است.

      

رئیس سابق آژانس بین المللی انرژی اتمی که از نامزدهای احتمالی انتخابات آتی ریاست جمهوری مصر بود،‌ با انتقاد از شورای نظامی اعلام کرد در این انتخابات شرکت نمی‌کند.

 

به گزارش خبرنگار حوزه بین الملل «خبرگزاری دانشجو» به نقل از بی بی سی، محمد البرادعی، رئیس پیشین آژانس بین المللی انرژی اتمی که از برجسته ترین نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری مصراست،‌ اعلام کرد: در انتخابات آتی ریاست جمهوری مصر شرکت نمی کند.

دفتر البرادعی با صدور بیانیه ای با انتقاد از عملکرد شورای نظامی حاکم بر مصر،‌ گفته است که سوء عملکرد این شورا مصر را از اهداف انقلاب دور کرده و رژیم سابق در واقع از میان نرفته و همچنان در صحنه سیاسی مصر حضور دارد.

وی همچنین اعلام کرده است: در صورت ادامه روند فعلی هیچ مسئولیت رسمی ای را به عهده نخواهد گرفت.

عمرو موسی، دبیرکل سابق اتحادیه عرب که وی نیز از نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری مصر است، از این موضع البرادعی ابراز تأسف کرده و خواستار تجدید نظر وی در تصمیم خود شده است.
روزنامه الاهرام، چاپ قاهره در شماره امروز خود از قول برخی از سیاسیون مصری نوشته است که البرادعی شرایط کنونی مصر را برای عملی کردن برنامه های خود مناسب نمی بیند.

اما برخی کارشناسان با انتقاد از موضع البرادعی می گویند مرحله گذار در مصر زمان زیادی می خواهد و زمان کنونی برای چنین موضع گیری هایی بسیار زود است.

طی هفته های اخیر و با پایان یافتن انتخابات پارلمان مصر که منجر به پیروزی قاطع اسلام گرایان شد، محافل داخلی مصر و همچنین محافل سیاسی بین المللی، با توجه به اهمیت استراتژیک مصر در منطقه، در حال پیش بینی و گمانه زنی درباره تحولات آتی مصر در سایه انتخابات ریاست جمهوری این کشور هستند.

      

یک مقام ارشد اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در گفت و گو با مجله آمریکایی تایم، صراحتا ترور شهید مصطفی احمدی روشن به دست موساد را تائید کرد.

 

به گزارش مشرق به نقل از فارس ،منابع اطلاعاتی غربی به پایگاه اینترنتی مجله تایم گفتند، شهید مصطفی احمدی روشن نیز مانند سه دانشمند هسته ای دیگر ایران که هنگام تردد از منزل به محل کار خود کشته شده بودند، به دست موساد ترور شده است.
تایم می افزاید، یک مقام ارشد اسرائیلی با لبخند می گوید: «بله، یکی دیگر! من برای او ناراحت نیستم».
این خبر تایم به سرعت در روزنامه های صهیونیستی یدعوت آحارونوت، جروزالم پست، و هاآرتص نیز منعکس شد.
آنگونه که منابع اطلاعاتی غربی به هفته نامه تایم گفته اند، ترور هفته گذشته بر اساس الگویی انجام شده که طی دو سال گذشته توسط موساد به کار گرفته شده است؛ یعنی ترور از طریق عوامل ایرانی که توسط سرویس جاسوسی اسرائیل آموزش دیده و به خدمت گرفته شده بودند.
حدود ساعت 8 صبح چهارشنبه 21 دیماه 1390 مصطفی احمدی روشن معاون بازرگانی سایت هسته ای نطنز به همراه محافظ خود مورد حمله تروریستی قرار گرفته و به شهادت رسیدند.
شهید مهندس احمدی روشن متولد 17 شهریور 1358 و فارغ التحصیل 1381 رشته مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی شریف بوده است. این شهید دارای چندین مقاله ISI به زبان های انگلیسی و فارسی است.

وی دانشجوی دکترای دانشگاه صنعتی شریف بوده و از نخبگان این دانشگاه به شمار می رفته است. از شهید احمدی روشن یک فرزند به نام "علی" به یادگار مانده است.

      
گروه «متحدان علیه ایران هسته‌ای» از جنیفر لوپز، هنرپیشه و خواننده مشهور آمریکایی خواسته تا با استفاده از موقعیت خود شرکت فیات را مجاب کند تا دادوستد با ایران را متوقف کند.
به گزارش مشرق به نقل از جهان، «متحدان علیه ایران هسته‌ای» که یک گروه فشار آمریکایی است، تبلیغات خود علیه شرکت ایتالیایی فیات را به دلیل همکاری تجاری با ایران شدت بخشیده و از جنیفر لوپز، هنرپیشه و خواننده آمریکایی خواسته تا از بازی در فیلم‌های تبلیغاتی این شرکت خودداری کند. این گروه که علیه ایران و برنامه هسته‌ای آن فعالیت می‌کند، می‌گوید شرکت ایوکو، یکی از شرکت‌های زیرمجموعه فیات، کامیون‌هایی را به ایران می‌فروشد.
این خواننده آمریکایی تاکنون پاسخی به این درخواست نداده است.

      
<      1   2   3   4      >