عبدالمجید اسدی، در حالی حکم ریاست دانشگاه آزاد را در دست دارد؛ که در دوره ی قبلی مدیریت خود بر این دانشگاه، حکم اخراج 13 دانشجو را به دلیل اعتراض به فضای مسموم فرهنگی دانشگاه...

به گزارش غریو؛ یک روز پس از تغییر شتاب زده رییس دانشگاه آزاد شیراز؛ دومینوی تغییرات به اساتید ارزشی این دانشگاه رسید. 

رییس منطقه دانشگاه آزاد نیز از ترکش تغییرات در امان نماند. مدیر فرهنگی، رئیس دانشکده علوم انسانی، مدیر گروه سیاسی و چندین استاد و کارمند نیز از سمت خود برکنار شدند.

این وقایع در حالی اتفاق می افتد که حجت الاسلام حمید روحانی هفته گذشته با حضور در همایش «نفاق سیاسی در کمین انقلاب اسلامی» در جمع دانشجویان این دانشگاه از هاشمی رفسنجانی انتقاد و  پشت پرده هایی از ماجرای مک فارلین و گزاره هایی درباره ی شخصیت هاشمی رفسنجانی بیان می کند.

وی اظهار داشت: اولین ضعف آقای هاشمی این است که طبق جو حرکت می کند. زمانی که جو حرکت مسلحانه بود هاشمی هم جوگیر شده بود و حتی نظرات امام را نادیده می گرفت و از مجاهدین خلق دفاع می کرد. حتی به امام نامه داده بود که اگر از اینها دفاع نکنید اعتبارتان نزد مردم کم می شود.

رئیس سابق مرکز اسناد انقلاب اسلامی ایران با بیان اینکه هاشمی امروز احساس می کند که جو کنار آمدن با آمریکا و جو لیبرالیستی حاکم است لذا از اعتدال حرف می زند و می گوید امام مخالف مرگ بر آمریکا بود؛ وی گفت: امام در فروردین 67 می گوید بهترین دعا برای امثال رئیس جمهور امریکا این است که خدا مرگشان بدهد و در وصیت نامه خود نیز می گوید یزید زمان خود را هم لعن کنید و اینها صحبت های هاشمی را باطل می کند.اگر امام این نظر را داشت در بیان آن درنگ نمی کرد.

وی در ادامه سخنان خویش گفت: ضعف دیگر آقای هاشمی این است که به شدت تحت تاثیر آقازاده هاست و به علت اینکه از خانواده مرفهی بوده در نمازجمعه مردم را به تجمل گرایی تحریص می کرد.

گفتنی ست؛ عبدالمجید اسدی، در حالی حکم ریاست دانشگاه آزاد را در دست دارد؛ که در دوره ی قبلی مدیریت خود بر این دانشگاه، حکم اخراج 13 دانشجو را به دلیل اعتراض به فضای مسموم فرهنگی دانشگاه در سال 83 ، امضا کرد.
منبع:GHARIV.IR