سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :4
بازدید دیروز :95
کل بازدید :300404
تعداد کل یاد داشت ها : 620
آخرین بازدید : 103/2/8    ساعت : 12:59 ص
درباره وبلاگ
لینک دوستان
ویرایش
ابر برچسب ها
ویرایش
امکانات دیگر

http://zabanesorkh57.persianblog.ir/

لینک نشریه زبان سرخ

نشریه زبان سرخ  نشریه بسیج دانشجویی دانشگاه های شیراز


      

واژه نامه مجلسی

            نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی با یک دستشان بیانیه‌ای به محضر مقام معظم رهبری ارسال کردند و تبعیت خود را از فرمایشات ایشان درباره لزوم حفظ وحدت و دوری از تنش اعلام کردند، و همزمان با دست دیگری پای طرح سوال از رییس جمهور را امضا کردند تا نشان دهند چقدر کار می‌کنند و حتی برای لحظه‌ای هم حاضر نیستند یک دستشان بیکار بماند. از آنجا که ممکن است تجمیع همزمان این رفتارها در یک نفر موجب سردرگمی مخاطبین شود در زیر با انشتار واژه نامه‌ای سعی می‌شود تا این تناقض حل شود. هرچند که برخی تناقض‌ها تا خودتان نماینده نشوید برایتان حل نخواهد شد.

 ...

ادامه مطلب...
      

تظاهرات کنندگان سعودی با برگزاری تظاهراتی دیگر در استان الشرقیه خواستار آزادی شیخ نمیر النمیر، روحانی برجسته شیعه شده‌اند.


ادامه مطلب...

      

گزارش جدید و شبهه برانگیزی که توسط مرکز تحقیقات کنگره آمریکا درباره وزارت اطلاعات ایران در ماه جاری منتشر شد، سروصدای زیادی در دنیای رسانه به پا کرد. اما به دلیل موثق نبودن و اطلاعات نادرست موجود در آن از دسترس همگان خارج شد.

ادامه مطلب...

      

نور عترت آمد از آیینه ام
کیست در غار حرای سینه ام
رگ رگم پیغام احمد می دهد
سینه ام بوی محمد می دهد


      

وزارت امور خارجه رژیم اسرائیل اعلام کرد، این رژیم از موافقت آرژانتین با ایران مبنی بر تشکیل یک کمیته حقیقت یاب جهت بررسی حادثه انفجار سال 1994 ، حیرت زده شده است.

ادامه مطلب...

      

جمعی از نمایندگان مجلس اسپانیا، دولت آن کشور را متهم کرده‌اند که طبق دستور لابی صهیونیستی در آمریکا اقدام به قطع شبکه‌های ایرانی پرس تی وی و هیسپان تی‌وی کرده است. 
ادامه مطلب...