سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :60
بازدید دیروز :93
کل بازدید :300365
تعداد کل یاد داشت ها : 620
آخرین بازدید : 103/2/7    ساعت : 2:37 ع
درباره وبلاگ
لینک دوستان
ویرایش
ابر برچسب ها
ویرایش
امکانات دیگر
نظر به اینکه کله گنده های آمریکا دارند زور بی خود می زنند، تا بلکه بتوانند طیاره جاسوسی پهپاد را از جمهوری اسلامی تحویل بگیرند، توصیه های زیر به سران کاخ سفید تقدیم می شود. همان طور که می بینید، این تواصی، زیر 2 عنوان مجزا نوشته شده است.

الف) راه های انتقال RQ170 از ایران به آمریکا
¤ سفارتخانه مجازی
چندی پیش هیلاری کلینتون، موسوم به زنبیل، شاخ غول را شکست و موفق شد علیه جمهوری اسلامی، سفارت خانه مجازی تأسیس کند. خوب است آمریکایی ها برای کش رفتن پهپاد، متوسل به همین سفارت خانه مجازی شوند تا بلکه بتوانند به صورت مجازی، این طیاره را طی یک اقدام بچه بازی، مال خود کنند! بالطبع سفارتی که نتواند یک طیاره را از جایی به جای دیگر منتقل کند، به درد منقل بختیار می خورد!
¤ سران فتنه
از آنجا که در فتنه 88 سران کاخ سفید، بیت المال مردم بی نوای آمریکا را در اشکال مادی و معنوی، خرج فتنه گران کردند، نوبتی هم که باشد، نوبت کمک سران فتنه به اصحاب اتاق بیضی است! لذا بر فتنه گران فرض است به جای شرط گذاشتن برای شرکت در انتخابات، مرام خودشان را به آمریکا نشان دهند و RQ170 را به یانکی ها برگردانند!
¤ فتوشاپ
آمریکایی ها می توانند با استفاده از فتوشاپ، که در هالیوود، عین مور و ملخ استفاده می شود، فیلمی ساختگی تهیه کنند و در آن فیلم، طیاره جاسوسی را از دست ایران خارج کنند! در این فیلم «جیمبو» به دلیل تشابه فراوان، می تواند بازیگر نقش اول RQ170 باشد!
¤ باد و پهپاد
در ایران، بادآورده را باد می برد، اما این پهپاد، نه به وسیله باد، که به دست متخصصین ایرانی و خبره در جنگ الکترونیک، با کم ترین تلفات ممکن به زمین نشست. حکایت ماجرای حضرت ابراهیم، خلیل الله، آمریکایی ها می توانند از بت بزرگ شان بخواهند که این طیاره را برگرداند!!
ب) سختی های راه انتقال RQ170 از ایران به آمریکا
¤ مهمان نوازی
از جمله خصلت های ایرانی که حتی خود غربی ها هم به آن اعتراف کرده اند، خصلت مهمان نوازی ایرانی جماعت است. القصه! نگارنده دیروز داشتم با RQ170 گفت وگو می کردم که این پرنده به من گفت: در این مدت، اینقدر به من خوش گذشته که اگر شما هم بخواهید مرا تحویل آمریکا بدهید، من برو نیستم!! این پرنده در بخش دیگری از سخنانش به من گفت: من تازه اینجا کلی دوست پیدا کرده ام. دوستان خوبی مثل شهاب 3 که همیشه هوایم را داشته اند! RQ170 تصریح کرد: از اینکه سرود «خلبانان، ملوانان، ای امید فخر ایران»، چندی است که به نوعی، شامل حال من هم می شود، در چیز، یعنی بال خودم نمی گنجم! این پرنده با اشاره به خواستگاری یکی از موشک های شهاب 3 از وی، گفت: خیلی دوست دارم در همین ایران، تشکیل زندگی دهم و ماه عسل بتوانم تالاب انزلی را از نزدیک ببینم!!
¤ سفت نگه داشتن مال
ایرانی جماعت، مال خود را سفت نگه می دارد و همسایه را دزد نمی خواند. بعید می دانم مردمی که همچین اخلاقی داشته باشند، از قید طیاره جاسوسی پهپاد بگذرند! ما تازه داریم با RQ170 رفیق می شیم!!
¤ بحران وال استریت
گیرم بخواهیم RQ170 را به آمریکایی ها تحویل دهیم. با این اوضاعی که در آمریکا می بینیم، هیچ بعید نیست که این طیاره هم به جنبش تسخیر وال استریت بپیوندد!! آیا سران کاخ سفید مغز خر خورده اند که دنبال دردسر می گردند؟!

«آقای چیز»/ کیهان

 


      
راهپیمائی سی هزار نفر از شیعیان و مسلمانان دانمارک در عاشورای سال 1390 که به همت مرکز اسلامی امام علی (ع) برگزار شده بود.





















      
رئیس کمیته امنیت داخلی مجلس با اشاره به برگزاری رزمایش دریایی نیروهای مسلح کشورمان در تنگه هرمز در آینده نزدیک گفت: اگر دشمنان بخواهند تهدیدات را علیه ما عملی کنند، ما هم از ظرفیت‌ های خود استفاده خواهیم کرد و قطعا یکی از این ظرفیت‌ها تنگه هرمز خواهد بود.

به گزارش گروه دفاع و امنیت مشرق به نقل از مهر، پرویز سروری رئیس کمیته امنیت داخلی مجلس شورای اسلامی در حاشیه برگزاری جلسه علنی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نیروهای مسلح کشورمان در حال برنامه ‌ریزی برای انجام یک رزمایش در تنگه هرمز هستند گفت: این جزو حقوق مسلم هر کشوری است که در چارچوب اراضی و حدود خود از ظرفیت‌های طبیعی و دریایی خود استفاده کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در طول 32 سال اخیر همواره داعیه ‌دار صلح و ثبات در منطقه و جهان بوده و این روند همچنان ادامه خواهد داشت اما اگر کشورهایی به خصوص نظام سلطه بخواهد ایران را به پایگاه نا امنی تبدیل کند، این نا امنی به سطح منطقه تسری و گسترش پیدا خواهد کرد.

سروری با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از همه ظرفیت‌های خود در دفاع از آب وخاک کشور استفاده خواهد کرد، تصریح کرد: قطعا یکی از این ظرفیت‌ها تنگه هرمز است که اگر قرار باشد تنگه هرمز برای همه امن بوده و برای ایران نا امن باشد طبیعتا این ظرفیت برای ایران قابل استفاده خواهد بود که طبق مقررات بین ‌المللی در حدود و اراضی خود اگر احساس تهدید کرد، تهدیدات را در چارچوب قانونی مسدود کند.

وی خاطرنشان کرد: وقتی کشورها بخواهند تهدید را علیه ایران عملی کنند ما هم از ظرفیت‌های موجود خود استفاده خواهیم کرد و در این مسیر تنگه هرمز تنها جزء کوچکی از ظرفیت‌های جغرافیایی و اقتصاد ایران است که اگر مجموعه ظرفیت‌ها دست به دست هم بدهند، می‌تواند به شدت قدرت دفاعی ایران را افزایش دهد.

رئیس کمیته امنیت داخلی مجلس گفت: ما نمی‌ توانیم در برابر تهدیدات به صورت دست بسته فقط سکوت کنیم اگر دشمنان بخواهند تهدیدات را علیه ما عملی کنند، ما هم از ظرفیت‌ های خود استفاده خواهیم کرد و قطعا یکی از این ظرفیت ‌ها تنگه هرمز خواهد بود.

سروری در بیان اهداف رزمایش آینده نیروهای مسلح کشورمان در تنگه هرمز گفت: این رزمایش برای دفاع از آرامش و امنیت کشورمان برگزار خواهد شد، البته یکی از ابعاد آن پاسخ به تهدیدات نفتی دشمنان است.

وی خطاب به برخی کشورها که در روزهای اخیر جمهوری اسلامی ایران را تهدید به حمله نظامی کرده بودند، گفت: همه باید ثبات داشته باشند و اگر قرار باشد ثبات برای یک کشور برقرار بوده و برای دیگران نباشد، ایران این تئوری را قبول ندارد چرا که ما معتقدیم که ثبات برای همه و نا امنی هم برای همه خواهد بود.


      
یک تحلیلگر فلسطینی با تقدیر از سخنان اخیر فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت کاش سران عرب نیز از مقاومت شیعی ایران و حزب الله لبنان علیه دشمن صهیونیستی درس بگیرند.
به گزارش گروه بین الملل مشرق، یک پایگاه خبری عربی در یادداشتی به قلم دکتر "فائز ابوشماله" به اظهارات اخیر سرتیپ پاسدار "امیرعلی حاجی زاده" علیه دشمن صهیونیستی اشاره کرده و این اظهارات را شجاعانه خوانده و آن را ستوده است.

سردار حاجی زاده بتازگی در اظهاراتی تأکید کرده بود: «از بزرگترین آرزوهای ما این است که اسرائیل به ایران حمله کند، چرا که ما در این صورت تمام کارهایی که از مدت ها قبل به دنبال آن بودیم، انجام خواهیم داد و دشمن اسلام و مسلمین را به زباله دان تاریخ خواهیم انداخت.»

ابوشماله در مطلب خود تأکید کرد: «من این فرمانده ایرانی را می ستایم چرا که از اسرائیل نمی هراسد، در اندیشه واکنش اسرائیل نیست و شجاعانه آن را به زوال و نابودی تهدید می کند. من وی را می ستایم، چرا که اگر حرف های وی تنها تهدید توخالی هم باشد و ایران نتواند آسیبی به اسرائیل برساند، باز هم همین کافی است که وی شکست در برابر اسرائیل را رد می کند و تهدید هایی را علیه این رژیم مطرح می کند که تن یهودی ها را به خود می لرزاند.»

وی در این یادداشت می افزاید: «برخی مدعی هستند که این سخنانی توخالی و لفاظی است و ایران نمی تواند کاری علیه اسرائیل بزرگ! انجام دهد اما من به عنوان یک فلسطینی مسلمان و عرب معتقدم که اسرائیل بر روی جنازه پاره پاره من بنا نهاد شده و حتی اگر این کلامی تو خالی باشد نیز همین کافی است که وی مطرح می کند که اسرائیل دشمن عرب ها و مسلمانان است. همین کافی است که وی از اسرائیل با اصطلاحاتی چون "طرف دیگر" یا "همسایه اسرائیلی ما" یا "شریک ما در روند سازش" نام نمی برد، بلکه اسرائیل را دشمنی می خواند که سرنوشت حتمی آن زباله دان تاریخ است.»

این تحلیلگر عرب تأکید کرد: «سخنان سردار حاجی زاده مرا به یاد اظهارات سمیر قنطار آزاده و مبارز لبنانی انداخت، همو که حزب الله وی را بعد از سی سال از زندان های دشمن صهیونیستی آزاد کرد در سخنانی در گردهمایی "کمک به زندانیان فلسطینی در الجزایر" که در دسامبر 2010 میلادی تشکیل شد، گفت: «چقدر سخن درباره آزادی اسرا زیباست و چقدر جشنواره و برگزاری همایش برای آزاد کردن آنها جالب است اما تمامی این اظهارات حتی یک اسیر را از زندان های اسرائیل آزاد نمی کند، بلکه تنها مقاومت است که اسرا را آزاد خواهد کرد و من از خدا می خواهم که اسرائیل وارد جنگ دیگری علیه مقاومت در لبنان شود زیرا در آن زمان من تضمین می کنم که تمامی اسرای فلسطینی از زندان های اسرائیل آزاد خواهند شد.»

ابوشماله در ادامه یادداشت خود می افزاید: «من از تمامی کسانی که اسرائیل را تهدید می کنند قدردانی می کنم زیرا آنها از اسرائیل نمی ترسند. ما بدون اینکه شیعه باشیم و بدون اینکه مذهب خود را تغییر داده باشیم از مقاومت شیعه قدردانی می کنیم، ما امیدواریم که حکام عرب نیز از رفتار یاد بگیرند و در مبارزه با اسرائیل پا جای پای آنها بگذارند. ما نباید چشمان خود را ببندیم و پشت سر کسانی راه بیفتیم که تنها برای به دست آوردن 22 درصد از خاک فلسطین اشغالی با دشمن مذاکره می کنند؛ این بالاترین هدفی است که گروه سازشکار فلسطینی به دنبال آن است.»

      
وب‌سایتی موسوم به «آیا می‌توانی آن را بشکنی» با به چالش کشیدن دانش برنامه‌نویسی و سایبری مراجعه‌کنندگان، در پی بررسی توانمندی افراد و استفاده از آنها در ارگان‌های جاسوسی انگلیس است.

به گزارش خبرنگار جنگ نرم مشرق، وبگاه خبری وایرد در گزارشی اعلام کرد «سازمان مخفی کارشناسان اطلاعاتی بریتانیا» (GCHQ) به دنبال جذب جاسوس‌های جدید است. این سازمان برای حصول اطمینان از صحت ادعای این افراد، طرحی را به منظور تلاش برای شکستن یک کد آنلاین به اجرا در آورده است.

این سایت که به «آیا می‌توانی آن را بشکنی» موسوم است، از طریق شیوه‌های گسترش ویروس در شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر و فیس‌بوک پخش شده است. این سایت به ظاهر بی‌معنی از 160 جفت عدد و حرف و کادری برای پاسخ گویی به سوال‌ها تشکیل شده است.

اگرچه هیچ سرنخ واضحی در خصوص ارتباط این سایت با سازمان مخفی کارشناسان اطلاعاتی بریتانیا و از اتفاقی که پس از ارائه پاسخ صحیح به سوالات می‌افتد وجود ندارد، اما کسانی که قادر باشند با ترکیب صحیح این اعداد و حروف رمز آن را بشکنند به سایت سازمان راه یافته و می‌توانند فرم درخواست کار را پر نمایند. همچنین قابل ذکر است که آدرس این سایت با پسوند .co.uk به اتمام می‌رسد.

این بازی ممکن است به پاسخ‌های دولت انگلیس در اکتبر 2011 در مقابل گزارش سالانه کمیته امنیتی و اطلاعاتی مربوط شود. در این گزارش آمده بود که کمیته در خصوص «ناتوانی سازمان مخفی کارشناسان اطلاعاتی بریتانیا در جذب و نگهداری یک کادر مناسب از متخصصان اینترنتی برای پاسخگویی به تهدیدات» نگران می‌باشد. در پاسخ دولت انگلیس اظهار داشت: که «در حال برداشتن گام‌های اولیه برای رسیدگی به این موضوع می‌باشد.»

از سازمان مخفی کارشناسان اطلاعاتی بریتانیا نیز برای مقابله با تهدیدات امنیتی سایبری رو به رشد در انگلستان درخواست کمک شده است. در تلاش برای تبدیل بریتانیا به «یکی از امن‌ترین اماکن تجاری در جهان» ــ به گفته وزیر کابینه انگلیس فرانسیس مود ــ این سازمان به برخی از فناوری‌های امنیتی خود را قبل از پایان سال در اختیار شرکت‌های خصوصی قرار خواهد داد.

این اولین بار نیست که سازمان اطلاعاتی بریتانیا از یک معمای عمومی برای استخدام کدشکن‌های جدید استفاده می‌نماید. دانشکده کد و سایفر دولت انگلیس در طول جنگ جهانی دوم، نامه‌ای را در روزنامه دیلی تلگراف به چاپ رساند که در آن خوانندگان را برای حل جدول کلمات متقاطع در کمتر از 12 دقیقه به چالش کشانده بود. آنهایی که تمام جدول را حل کرده بودند برای پیوستن به سرویس‌های جاسوسی به مصاحبه فرا خوانده شدند.


      
روی یکی از این بیلبورها به نقل از یک کشیش مسیحی آمده است:" اگر امام حسین (ع) به ما تعلق داشت در هر قسمت زمین برایش یک پرچم و مناره برافراشته می کردیم و مردم را به مسیحیت دعوت می کردیم"
به گزارش مشرق به نقل از آتی، چندین بیلبورد در لندن به جملاتی در مورد شخصیت امام حسین (ع) از گفته افراد معروف اختصاص داده شده است. به نظر می آید شخصیت و قیام امام حسین(ع) برروی آنها تاثیر گذاشته است.
در این ایام سال همه ما از طبقات مختلف اجتماع به خاطر زنده نگه داشتن حقیقت و ارزشهای معنوی بشری در مراسم عزاداری امام حسین (ع) شرکت می کنیم. این عزاداری ها نشان از یک واقعیت و حقیقت محض است که ما در طول مدت ایام عزاداری شاهد یک همبستگی و اتحاد بزرگی بین تمام مردم هستیم.
همچنین ما در طول تاریخ شاهد نظر مثبت اشخاص معروف غیر مسلمان در رابطه با امام حسین(ع) بوده و هستیم. مانند بیلبوردهای که از جملات این افراد در مورد شخصیت امام حسین(ع) بیان شده است.

کشیش مسیحی- آنتونیو بارا
" اگر امام حسین (ع) به ما تعلق داشت در هر قسمت زمین برایش یک پرچم و مناره برافراشته می کردیم و مردم را به مسیحیت دعوت می کردیم"


چالز دیکنز - رمان نویس انگلیسی
" اگر حسین (ع) برای خواسته های دنیوی خویش جنگیده بود، من نمی فهمم چرا خواهر، همسر و فرزندانش را همراه خود برد. این نشان دهنده آن است که او فقط برای اسلام فداکاری کرده است"

توماس کارلایل- تاریخدان مشهور اسکاتلندی
"پیروزی حسین (ع)، با آنکه در اقلیت بود، مرا شگفت زده کرده است"

گاندی
" پیشرفت اسلام، متکی به شمشیر نبوده است، بلکه به فداکاری والای حسین(ع) بدست آمده است. من از او یاد گرفتم چطور پیروز شوم درحالی که مظلوم ستمدیده هستم"

 


      

سازمان نظارت بین‌المللی بر زندان‌ها طی گزارشی وضعیت زندان‌های فرانسه را نامناسب و نگران‌کننده خواند.
به گزارش مشرق، فارس به نقل از شبکه "یوروپ 1" نوشت: سازمان نظارت بین‌المللی بر زندان‌ها (OIP)، اخیرا طی گزارشی 350 صفحه‌ای به بررسی وضعیت زندان‌های فرانسه در فاصله زمانی سال‌های 2005 تا 2011 پرداخته و آن را نگران‌کننده توصیف کرده است که در زیر به بخش‌های مهمی از آن می‌پردازیم:

*نرخ بالای خودکشی در زندان‌های فرانسه

بر اساس این گزارش، فرانسه در میان 15 کشور اروپایی، بالاترین نرخ خودکشی در زندان‌ها را به خود اختصاص داده است به گونه‌ای که ظرف مدت 50 سال مزان خودکشی در زندان های این کشور چندین برابر شده است.


*شدت سرکوب‌ در زندان‌های فرانسه

بر اساس این گزارش، در فاصله زمانی سال‌های 2005 تا 2010 میلادی، دستکم 18 قانون جدید در زمینه مبارزه با ارتکاب مجدد جرم و با هدف تربیت و اصلاح زندانیان به تصویب رسیده که "ناکافی و غیرمؤثر" بوده‌اند.

*شرایط نامناسب زندان‌های فرانسه

"شرایط زندان‌ها نامناسب است" این عبارتی است که در گزارش سازمان نظارت بین‌المللی بر زندان‌ها به آن اشاره شده و علت آن نیز ازدحام جمعیت زندان‌ها عنوان شده است. بر اساس این گزارش، ظرف مدت شش سال، شمار زندانیان زندان‌های فرانسه با افزایش 4 درصدی از 58 هزار و 288 نفر به 60 هزار و 761 نفر افزایش یافته است. در این گزارش همچنین آمده است که در برخی زندان‌های فرانسه 6 نفر در یک سلول زندانی هستند. این گزارش همچنین به وضعیت نظافت سلول‌ها و سرویس‌های بهداشتی زندان اشاره کرده و آن را نامناسب ارزیابی کرده است.

*نامناسب بودن وضعیت سلامت زندانیان فرانسوی

در گزارش اخیر سازمان نظارت بین‌المللی بر زندان‌ها همچنین وضعیت سلامت زندانیان زیر سؤال رفته است. در این گزارش آمده است که وضعیت بهداشت و تراکم جمعیت زندان‌های فرانسه نامناسب است؛ به گونه‌ای که بیش از 20 درصد زندانیان در زندان‌های فرانسه مشکلات روان‌پریشی دارند.

*پرداخت حقوق پایین و مضحک به زندانیان در زندان‌های فرانسه

تنها 24 درصد زندانیان در زندان‌های فرانسه از امکان اشتغال برخوردارند و داشتن شغل در زندان‌ها فرانسه برای زندانیان یک امتیاز مهم محسوب می‌شود. این در حالی است که همین اقلیت شاغلان در زندان نیز بابت کاری که انجام می‌دهند، حقوق بسیار پائینی دریافت می‌کنند.

انتشار گزارش اخیر سازمان نظارت بین‌المللی بر زندان‌ها در حالی صورت می‌گیرد که کمیسر حقوق بشر شورای اروپا نیز پیشتر ضمن انتقاد شدید از شرایط بسیار ناگوار این زندان‌ها، موارد بی‌شمار خودکشی زندانی‌ها را از جمله علائم ضعف ساختاری سیستم اداره زندان‌های این کشور دانسته است.

سازمان‌های مدافع حقوق بشر کمیسیون حقوق بشر اروپا تاکنون چندین بار اوضاع زندان‌های فرانسه را تحقیرآمیز، اسفبار و غیر ‌قابل تحمل توصیف کرده‌اند اما با این وجود هیچگونه اقدام ضربتی در این خصوص صورت نگرفته است.
منبع:مشرق نیوز


      
نشریه «فارین پالسی» پس از گذشت حدود یک هفته از تصرف هواپیمای امریکایی توسط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ماموریت این هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی را فاش کرد.
به گزارش مشرق به نقل از تابناک، بر اساس گزارش این نشریه ماموریت هواپیمای بدون سرنشین آمریکا بر فراز آسمان ایران، شامل شناسایی چهار حوزه مهم از فعالیت های نظامی و دفاعی ایران بوده است .

بر اساس این گزارش ، اولین ماموریت این هواپیما شناسایی موقعیت و فعالیت های تمام سایت های هسته ای شناخته شده و یا مشکوک هسته ای ایران بوده است . در همین راستا در این هواپیما از سنسورهایی استفاده شده است که از راه دور آثار فعالیت های هسته ای را نشان می داده است .
بر اساس این گزارش ، دومین ماموریت این هواپیمای ساقط شده شناسایی موقعیت و فعالیت های مجتمع های ساخت موشک های بالستیک ایران و بررسی میزان برد و کارایی آنان بوده است .

سومین ماموریت هواپیمای جاسوسی آمریکا شناسایی اردوگاه ها و مکان هایی است که در آنجا گروه های و افراد سازمان های مقاومت در خاک ایران است !

«فارین پالسی» همچنین می افزاید که چهارمین ماموریت این هواپیمای بدون سرنشین شناسایی ویژگی های سیستم های دفاع هوایی ایران است . در این چارچوب قدر انتقال و پوشش هوایی سیستم های راداری ایران و موشک های زمین به هوای ایران نیز باید مورد بررسی قرار می گرفته است .
این نشریه آمریکایی همچنین افروده است که فارغ از شکست ماموریت های چهارگانه این هواپیما اکنون دغدغه آمریکا فروش اطلاعات ساخت و عمکرد این هواپیما از سوی ایران به رقبای آمریکا است اتفاقی که پیشتر هم در کشورهای دیگر دنیا افتاده است و مثلا کشوری چون چین در سال 1998 با دستیابی به یک نوع موشک آمریکایی در خاک افغانستان به طراحی این مدل از موشک ها دست یافت ، موضوعی که هم اکنون هم به شدت ذهن مقامات آمریکایی را به خود مشغول کرده است .

      
منابع خبری در عراق از افشای طرحهای ترور شیوخ عشایر و شخصیتهای مهم دولت عراق پرده برداشتند.
به گزارش مشرق به نقل از مهر، پایگاه خبری ساحات التحریر به نقل از یک شخصیت مطرح عشایری در عراق اعلام کرد سازمان امنیت ملی عراق درباره طرحهای ترور شیوخ عشایر و شخصیتهای مهمی در عراق هشدار داده است.

این سازمان به شماری از شخصیتهای عشایری و اجتماعی بانفوذ و نزدیک به حزب حاکم درباره وجود طرحهایی برای ترور آنها و به ویژه دراستانهای مرزی هشدار داده است.

هشدارهای سازمان امنیت ملی عراق در چارچوب گزارش محرمانه ای صورت گرفته است که همچنین دربرگیرنده افشای ورود سلاحهای سبک مخصوص جنگ خیابانی در استانهای العماره، الناصریه و بصره و همچنین استانهای فرات مرکزی است.

این پایگاه خبری افزود: شماری از شخصیتهای عشایری عراق طی دو ماه گذشته در چارچوب عملیات ترور سازمان یافته هدف قرار گرفته بودند.

      

لاست به معنای گمشده و گمشدگان میباشد

معنای همزمان لاست :

1:گمشدگان:منظور افراد گمشده میباشد

2:گمشده:منظور از این معنا همان سرزمین نامعلوم {ناکجااباد{ و مکان تا اخر سریال مشخص نمیشود .افراد سرزمین نامعلوم نمیتوانند هویت معلوم داشته باشند .در طول 3هزار سال گذشته بشر به دنبال مکانی ناکج اباد بوده زیرا از لحاظ روحی انسان از ایراد های جامعه بشری خود رنج میبرده و میخواهد سرزمینی نا معلوم را بیابد و در ان زندگی ارمانی خود را پایه گذاری کند

این مکان نخستین بار توسط افلاطون مطرح شد {در رساله تیمائوس}

تیمائوس مفهومی به نام اتلانتیس را مطرح کرد که در محدوده ی ابها است و و جامعه ی برتر ان را معرفی کرد

و هنوز 2500سال بعد از افلاطون بشر به دنبال اتلانیس است و سریال لاست سعی دارد که تفکر اتلانتیس گرایی را گسترش دهد


      
   1   2      >